Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-23, 20:34
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag undrar om de fick med sig fel barn någon gång? Antonio som barn, var väl gullig och hade haka? Av normallängd? Kavat...

Både Antonio och Vanessa är kopior av sin pappa.
https://postimg.cc/gallery/KykhNqR
Citera
2023-08-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Både Antonio och Vanessa är kopior av sin pappa.
https://postimg.cc/gallery/KykhNqR
Lika jävla hak-lösa bägge två!! Inget karriärdrag precis Retarded alla tre
Citera
2023-08-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagochminbror
Nu har fiiinaste Felicia välkomnats av lillasyster i Spanien
Både Lill-siss och STOR-siss är lika sunkiga bägge två. Skillnaden mellan dessa är: En har en haka den andra INTE Gissa vem ???
Citera
2023-08-24, 07:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Har det gått tre månader nu? Vi pratade väl om fängelsestraffet runt 20/5.
Citera
2023-08-24, 08:35
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/J0RFsV3

Jaha så Finaste Flisan är släppt från Kumlabunkern nu. Då får alla personer som råkar komma i hennes väg hålla koll på att deras värdesaker inte trillar ned i hennes väska av misstag, speciellt om det är åldringar.

Den haklösa dottern försöker antyda andra tillgångar än just en haka på den ena bilden. Kommande Onlyfans tillsammans med Finaste Flisan snart?
Citera
2023-08-24, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har det gått tre månader nu? Vi pratade väl om fängelsestraffet runt 20/5.
Hon har inte börjat avtjäna straffet än. Att man döms till fängelse innebär inte att man slängs in i buren direkt, flera faktorer spelar in såsom hur samhällsfarlig man är, överfulla fängelser osv.
Citera
2023-08-24, 11:12
Medlem
Citat:
Är det första gången hon är där? Hon fick väl aldrig(?) följa med Anna och Robert dit, utan endast de yngre två?
Citera
2023-08-24, 11:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon har inte börjat avtjäna straffet än. Att man döms till fängelse innebär inte att man slängs in i buren direkt, flera faktorer spelar in såsom hur samhällsfarlig man är, överfulla fängelser osv.

Precis. Det enda som förvånar mig är väl att hon får lämna landet. Man tycker att om man har ett kommande fängelsestraff att avtjäna (oavsett hur litet) så borde man inte få göra det.
Citera
2023-08-24, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men man FÅR alltså resa utomlands, i väntan på att avtjäna ett straff? Det trodde inte jag, naivt av mig men kan ju förklara hur kriminella flytt till Turkiet. Har Felicia någonsin åkt till Turkiet?
Citera
2023-08-24, 12:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det finns som vanligt en uträkning med att hon åker utomlands. Det försvårar delgivandet om fängelsevistelsen...
Citera
2023-08-24, 12:29
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Men man FÅR alltså resa utomlands, i väntan på att avtjäna ett straff? Det trodde inte jag, naivt av mig men kan ju förklara hur kriminella flytt till Turkiet. Har Felicia någonsin åkt till Turkiet?
Är det säkert att hon får åka då, hon kanske gör det ändå? Straffet borde väl bli förlängt om det visar sig att hon är utomlands när det är dags.
Citera
2023-08-24, 12:35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Precis. Det enda som förvånar mig är väl att hon får lämna landet. Man tycker att om man har ett kommande fängelsestraff att avtjäna (oavsett hur litet) så borde man inte få göra det.
Det avgörs av domstolen har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in