2023-08-24, 10:05
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Det enda jag vet är ålder och att det är en man. (ur tidningsartikel)
Orsaken som ligger bakom kan vara många.
Droger, akut sjuk eller en fara.
Sparkade för att ta sig in eller ta sig ut?
Var det andra i närheten som skrämde personen, en väntad attack?

Kan vara fullt frisk odrogad person som fått en panikattack eller hjärnblödning, behövde hjälp snabbt och kunde inte ta sig in/ut genom en dörr.

Det här är sannolikt dogrelaterat och dödsfallet kan bero på drogerna gjort att han inte klarade chocken när man börjar blöda kraftigt. Hade han varit helt nykter så hade han nog klarat sig utan problem.

Men troligen tog det en stund innan någon larmade för den gatan där ingången till hotellet finns är inte så välbesökt på den tiden. Hotellet har ingen nattportier vid huvudentren utan bara nattentre med kortläsare och en porttelefon som går till typ vaktbolag. Det kan alltså inte uteslutas att mannen var hotellgäst men misslyckades med att komma in och därför sparkade in rutan.
Citera
2023-08-24, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Aj... Helvete vad illa det måste det sett ut i vaden. Men men, själv göra själv ha. Surt att stryka med bara.
Det måste ha blivit en väldigt stor blodfläck på gatan väl ?
Citera
2023-08-24, 10:18
Medlem
tänk att folk kommer minnas en för detta : otroligt pinsamt
Citera
2023-08-24, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Han bodde på hotellet. Han hade förmodligen varit ute och festat och tappat bort inpasseringskortet. Exakt samma sak har hänt mig.

Detta är en bra tankeställare. Om du ska krossa en ruta ska du alltid använda ett föremål mellan dig och rutan.
Fast börja sparka för att man inte kommer in är ju helt efterblivet och inte det smartaste. Det var väl fönsterkarmen han sparkade på ? Hur gick det med fönsterkarmen, gick den sönder ? Karma Fönsterkarma
Citera
2023-08-24, 10:28
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Fast börja sparka för att man inte kommer in är ju helt efterblivet och inte det smartaste. Det var väl fönsterkarmen han sparkade på ? Hur gick det med fönsterkarmen, gick den sönder ? Karma Fönsterkarma

Tycker inte det är ett dugg konstigt. Nu vet vi inte de exakta detaljerna men om jag hade tappat bort inpasseringskortet och inte lyckas få tag på hotellpersonalen genom journumret hade jag kunnat göra samma sak.
Citera
2023-08-24, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tycker inte det är ett dugg konstigt. Nu vet vi inte de exakta detaljerna men om jag hade tappat bort inpasseringskortet och inte lyckas få tag på hotellpersonalen genom journumret hade jag kunnat göra samma sak.
Som en jävla grottmänniska alltså
Citera
2023-08-24, 10:41
Medlem
paggans avatar
Påminner säkert om detta (mycket blod)

https://theync.com/thief-trapped-in-pharmacy-cut-his-leg-and-died-fro-blood-loss.htm
Citera
2023-08-24, 11:02
Medlem
DennisOlofs avatar
Otroligt dumt att göra något sådant, antagligen på fyllan eller liknande.

Har man otur och saboterar eller skär av en av viktiga transportvägarna för blod tar det inte lång tid innan man förblöder och sedan avlider. Man måste stoppa blödningen men det är ju inte så lätt om man är lullig.

Dessutom borde folk som blir helt "borta" när dom dricker undvika det eller få kontroll över sitt alkoholintag för att undvika att man hamnar där. Dyrt pris man fick betala för att man blev arg på grund av någon anledning och tycker att man måste sparka sönder en ruta.

R.I.P.
Citera
2023-08-24, 11:02
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Som en jävla grottmänniska alltså

Hur hade du som renässansmänniska löst problemet?
Citera
2023-08-24, 11:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Yttersta fönsterkarmen i det här fallet… 🫢
Tragiskt fylle grej säkert, hoppas inga barn väntar på pappa idag.
Hoppas innerligt att ett sådant här praktpucko inte har några barn.
Citera
2023-08-24, 11:09
Avstängd
3 ord
tour ni quet

Eftersom jag sätter en hälsena på att polisen har det med/på sig lär han skurit sig så in i helvete att även när de satte på den, var det för sent..

Man ska inte skoja med glas

Förvånande det inte var härdat!
Citera
2023-08-24, 11:17
Medlem
GuldkalvenAxels avatar
Det är ett litet hotell med bara 49rum så antagligen ingen betjäning på natten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in