2023-08-23, 17:18
Medlem
Nanasi drar han redan nu? Vad är ryktena runt honom? Vad har det diskuterats för priser?
Citera
2023-08-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Nanasi drar han redan nu? Vad är ryktena runt honom? Vad har det diskuterats för priser?

Lästa något om Stuttgart för ett tag sedan. Priset ryktades vara 60-70 mille.
Citera
2023-08-24, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
När man ska kolla svenska cupen. TV4s eventbild på sidan.. snacka om misslyckad lansering i efterhand.

https://www.tv4play.se/kategorier/svenska-cupen
Ett misslyckat fläbbo
En petad kapten
En livsavslutad karriär
En kapten i seriens typ sämsta lag (tills nyligen)
En flyende norrman
Trazkes älskare
Jag försöker placera de olika spelarna på bilden till dina titlar och då landar jag i att du satte Loret Sadiku på flyende norrman. Eller? Hänger inte med, haha.
Citera
2023-08-24, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Efterblivna både hammarby & aik's hemsida. "Bortasitt & bortastå släpps via separat länk" Vilken jävla länk?!

Fan första gången jag ska gå på derby och det är omöjligt att gå tag på biljetter för allt är så
jävla otydligt. Antar att det inte gör så mycket ändå för allsvenskan är fan ändå sämst

kan ju vara en fördel att vara tydliga med VAR & NÄR deras pissbiljetter går att köpa
AIK-reserverade platser släpps först till årskortsinnehavare, ca 12 000. Därefter släpps det till "allmänheten". Gissar att Bajen gör samma.

Om det blir ngr kvar så får du vara snabb när restbiljetter släpps.
Citera
2023-08-24, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du har rätt, det har varit rörigt, men det ursäktar inte spelarinsatserna. Dessvärre är jag inte Salorm med hela vår organisation på speed dial så jag väljer att fokusera min ilska på det jag har nödvändigt underlag för att kunna värdera insatser. Den enda som klarar godkänt flygande i dagsläget i mina ögon är Modesto och det är jävligt illa.
Jag förstår det du skriver.

Jag skulle även ge Salétros, Magashy, Ayari och Tihi godkänt (mot förväntan). Fesshaie och Andersson, även om de sistnämnda inte har så många minuter.
Citera
2023-08-24, 08:37
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
När man ska kolla svenska cupen. TV4s eventbild på sidan.. snacka om misslyckad lansering i efterhand.

https://www.tv4play.se/kategorier/svenska-cupen

Ett misslyckat fläbbo
En petad kapten
En livsavslutad karriär
En kapten i seriens typ sämsta lag (tills nyligen)
En flyende norrman
Trazkes älskare

Det är väl bra Besara som har där att göra med sina 18 (7+11) poäng så här långt i tävlingsmatcher.
Citera
2023-08-24, 08:57
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det är väl bra Besara som har där att göra med sina 18 (7+11) poäng så här långt i tävlingsmatcher.

Njaee Berg har ju varit högst delaktig i IFK Göteborgs nuvarande form även om han knappast levererat fram tills nyligen. Utan honom är det långt ifrån säkert att vi kan klara det här så jag tycker definitivt att Berg hör hemma där.
Citera
2023-08-24, 09:02
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91

Ryktena om honom är väl något han hoppas inte skall följa med honom utomlands tänker jag.
Citera
2023-08-24, 12:24
Medlem
GrytjaMennakandFyts avatar
Kommer Rydström få kicken om han inte tar guld? Eller behöver han missa Europa?
Citera
2023-08-24, 12:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrytjaMennakandFyt
Kommer Rydström få kicken om han inte tar guld? Eller behöver han missa Europa?

Vi jobbar med tålamodet. Inför säsongen sa vi att denna säsongen ska vi främst bygga om truppen och spelet. Vi är fortfarande i en process.

Sedan finns det ju andra viljor i en som drar också.
Citera
2023-08-24, 12:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vi jobbar med tålamodet. Inför säsongen sa vi att denna säsongen ska vi främst bygga om truppen och spelet. Vi är fortfarande i en process.

Sedan finns det ju andra viljor i en som drar också.

SM-guld eller flopp, det är alternativen även den här säsongen. Om ni floppar så blir jag inte förvånad då tränaren inte har åstadkommit något särskilt tidigare, dessutom är hans fotboll jävligt tråkig att beskåda. Om jag känner forumets MFFare rätt så håller ni med mig även om ni inte vill medge det.
Citera
2023-08-24, 12:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
SM-guld eller flopp, det är alternativen även den här säsongen. Om ni floppar så blir jag inte förvånad då tränaren inte har åstadkommit något särskilt tidigare, dessutom är hans fotboll jävligt tråkig att beskåda. Om jag känner forumets MFFare rätt så håller ni med mig även om ni inte vill medge det.

Jag skiter i och för sig om vi är tråkiga eller ej. Vi har med jämna mellanrum blivit kallade tråkiga sedan Bobs dagar. Jag tror faktiskt få bryr sig om det.

Vi måste våga ge en tränare tid helt enkelt. Vi har inte varit särskilt duktiga på det alla gånger. Om vi blir trea kanske det ses som flopp, men då måste vi våga ge lite tålamod.
Senast redigerad av mishima 2023-08-24 kl. 12:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in