2023-08-24, 07:20
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Wagners grundare fanns även med på planet, har han och alla andra passagerare fejkat sin död också?

Inte omöjligt alls att det var ett krav från Putin.
Citera
2023-08-24, 07:24
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Hur kan man identifiera så pass många mosade människor inom loppet av några timmar? Deras haverikommission/utredare måste vara världsklass, vilket får en att tvivla när man ser vad deras arméer består av för folk.
De kanske har ett rejält DNA-register över särskilda medborgare?
Citera
2023-08-24, 07:28
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
De kanske har ett rejält DNA-register över särskilda medborgare?
Så du menar att de skrapar DNA från mosade människorna ute på plats för att sedan analysera detta på en timme. Låter osannolikt.
Citera
2023-08-24, 07:28
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Hur kan man identifiera så pass många mosade människor inom loppet av några timmar? Deras haverikommission/utredare måste vara världsklass, vilket får en att tvivla när man ser vad deras arméer består av för folk.

Såg en video från en som gick vid krashsiten.
Där såg man en kropp och den skulle gå att identifiera genom att kolla på den.

Men såklart kan alla kroppar vara i helt olika skick.
Men om man helt klart vet vilka som befann sig på planen är det rätt enkelt att konstatera att om inge överlevde ja då är alla som befann sig på planet döda.
Wagner har välnredan bekräftat att pirogen dog ?
Citera
2023-08-24, 07:36
Medlem
whogivesafucks avatar
Lattjo

Nu kan spekulationshysterin börja. Död eller inte?
Såg någon kort artikel som dök upp i samband med Afrikafilmen att han var i Ryssland igen. Någon engelsk skvallersite som lagt upp den, fast jag såg inget datum på när.
Men varför i helvete skulle han åka dit? Han kan inte vara så korkad att han inte begriper att det satts ett pris på hans huvud efter lilla kuppförsöket.
Om han innan varit i kontakt med Prutten och fått OK måste han begripa att hans ord inte är värt vodkan i glaset en gång.
Vad var det som drev honom att åka? Pengar är min gissning. Och då pengar som ingen annan kunde komma åt. Och en sjuhelvetes summa som gjorde det värt att riska livet för.

Lär väl knappast komma fram någonting trovärdigt.
Citera
2023-08-24, 07:38
Avstängd
Dirtydwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Såg en video från en som gick vid krashsiten.
Där såg man en kropp och den skulle gå att identifiera genom att kolla på den.

Men såklart kan alla kroppar vara i helt olika skick.
Men om man helt klart vet vilka som befann sig på planen är det rätt enkelt att konstatera att om inge överlevde ja då är alla som befann sig på planet döda.
Wagner har välnredan bekräftat att pirogen dog ?

När det gäller skit länder som Ryssland och Ukraina och de andra i öst så skulle jag ta med en nypa salt vad de säger.
Mycket möjligt han var ombord eller så var han inte ombord. Svaret på det ..alltså det ärliga svaret tror jag aldrig vi kommer få veta.

Sannolikt har han dock dött för han levde ju som bekant på lånad tid. Så nog är risken stor att han strök med. Nog inte många som sörjer honom ändå.
Alla nyhetskanaler inatt snackade om denna nyheten så det är nog ganska säkerställt att detta var en äkta flygplans krasch. Både öst och väst media hade reportage om kraschen.

Putin är nog den store vinnaren om denna korvgubbe strök med som levt på lånad tid.
Citera
2023-08-24, 07:41
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Inte helt otroligt att det är en fejkad död och han nu ska leva resten av sitt liv i Bahamas eller så.
Svårt att gömma sig med det utseendet 😂😂😂
Citera
2023-08-24, 07:44
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydwarf
När det gäller skit länder som Ryssland och Ukraina och de andra i öst så skulle jag ta med en nypa salt vad de säger.
Mycket möjligt han var ombord eller så var han inte ombord. Svaret på det ..alltså det ärliga svaret tror jag aldrig vi kommer få veta.

Sannolikt har han dock dött för han levde ju som bekant på lånad tid. Så nog är risken stor att han strök med. Nog inte många som sörjer honom ändå.
Alla nyhetskanaler inatt snackade om denna nyheten så det är nog ganska säkerställt att detta var en äkta flygplans krasch. Både öst och väst media hade reportage om kraschen.

Putin är nog den store vinnaren om denna korvgubbe strök med som levt på lånad tid.

Att han levt i 2 månader fritt känna som största beviset på att verkligen han är död.
För putin blir det så personligt. Putin skulle aldrig gå med på att iscensätta detta för att låta han leva.
Visst finns möjligheten att pirogen har iscensatt detta för att fejka sin död. Men tveksamt. Han verkar knappast vara den skarpaste kniven i lådan.
Citera
2023-08-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Fejkat sin död eventuellt?
Ja det var första tanken som passerade när jag hörde om händelsen igår kväll. Men jag vet inte om sådana här herrar jobbar på det sättet. Annars hade det ju varit praktiskt att vara officiellt borta
Citera
2023-08-24, 07:47
Medlem
Synd att det var en efterbliven som filmade kraschen, hur kan man misslyckas så totalt.
Citera
2023-08-24, 07:47
Medlem
8 av 10 hittade. Är det kokpitten de letar av efter?
Citera
2023-08-24, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Fejkat sin död eventuellt?

Inget fejk, Kreml gav honom ett ultimatum, antingen dödas hans familj och hans barn, eller så tar han deras plats och hans familj skonas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in