Citat:
Menar du att de ljuger när de blir tillfrågade eller? Valet börjar ju närma sig. De är väl mindre än ett år kvar, och Trumps ledning har ju bara gått framåt. Vem vill du ha? Christie? Desantis? Biden?Det jag skrev var alltså något jag ser hända i framtiden. Där spelar dina 40% ingen roll. I framtiden så kommer en del av dessa % att rösta på någon annan eller inte rösta alls. Varför de inte är intresserade av att rösta på Trump är för att han inte pratar politik.
Han kommer inte att prata politik men slänga ur sig floskler som dessa 40% gillar men de kommer inte att rösta på honom.
Men det spelar inte så stor roll då han kommer att nekas att delta. Förmodligen i alla fall. Vi får se.
Han kommer inte att prata politik men slänga ur sig floskler som dessa 40% gillar men de kommer inte att rösta på honom.
Men det spelar inte så stor roll då han kommer att nekas att delta. Förmodligen i alla fall. Vi får se.
Jag förstår heller inte varför ni inte vill ha Kennedy. Han är ju en riktig liberal med integritet som vill stoppa kriget och de kommande krigen. Han är den enda demokraten som verkligen har en hyfsad chans att vinna över Trump. Han har 20% support (mer än Biden) trots att massmedian har motarbetat honom.
Det verkar som om ni bara vill förstöra USA och därför vill at de mest inkompetenta poltikerna ska ställa upp. En dement gammal Biden, Harris och en hjärnskadad Fetterman osv. Varför inte kämpa för Kennedy om ni vill ha en bra kandidat som faktiskt kan vinna över Trump utan fusk. Men det verkar som om ni automatiskt väljer dem som ni vet att concervatives gillar. Kennedy är mer popular än Newsom, men Kennedy vill avsluta krigen mot bla Ryssland.