Citat:
Det är ju inte värst blockerat minne om hon påstår hon ser spyfläckarna hemma. Det kan vara minst lika sant som att J inte "tagit in det" förrän M berättat om dumpningen, då det inte varit första gången M hade haft svårt att hantera intryck.
Så väl att M berättade och väckte J ur törnrosasömnen! Men hon berättade ändå inte. Då var det Birkhammars fel, för att J inte hade förtroende för henne.
Så väl att Sangborn kom in och hjälpte henne att se att det hela var en olyckshändelse.
"Det kändes onödigt helt enkelt att mitt och Majas liv skulle bli förstört över något som bara var en olyckshändelse liksom ..." (Tanken var ju att T skulle bli till aska och försvinna och allt annat skulle fortsätta som vanligt.)
Så väl att M berättade och väckte J ur törnrosasömnen! Men hon berättade ändå inte. Då var det Birkhammars fel, för att J inte hade förtroende för henne.
Så väl att Sangborn kom in och hjälpte henne att se att det hela var en olyckshändelse.
"Det kändes onödigt helt enkelt att mitt och Majas liv skulle bli förstört över något som bara var en olyckshändelse liksom ..." (Tanken var ju att T skulle bli till aska och försvinna och allt annat skulle fortsätta som vanligt.)
Det far som en bumerang tillbaka på henne själv.
Men det där (fetat) är det typ nåt i stil med det jag for efter, dvs funderade om J stuvat om tiderna med flit för att hon jobbar hårt på #Någotsombaravarenolycka.
Det är möjligt hon visade badrummet direkt vid ankomst, att det är en sanning i sig.
Jag funderar på om J kopierar händelsen vid Nöjet och överför den till lgh.
Att dumma T minsann startade fighten.
Att stackars J bara reagerade spontant för hon blev så oerhört kränkt igen.
Badrummet, hennes hjärtefråga. How dare you.
Åh, vi hann knappt in i lgh ens...
Tramset med att tända ljus for T påminner mig om Madsen och hans hedersamma sjöbegravning.
Även han skyllde på offret slog det mig, ett förlupet ord från K fick honom att se rött.