2023-08-22, 19:56
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Är det tunisiern Samir Bakaou på din bild?

Hoppas ni tar klivet upp, tycker ni är en förening som hör hemma i Allsvenskan.

Tackar (tycker också att vi ska ligga i Allsvenskan, men i detta nu ligger vi under 2-1 i cupen mot Hässleholms IF). Jajamän, det är den svarta pärlan.
Citera
2023-08-22, 20:12
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Du måste skilja på vad Zebran "tror" och "hoppas" på. Det är klart att han inte tror att ÖFK har en chans på uppflyttning, dom kommer aldrig spela i allsvenskan igen. Men han hoppas det.
Får tacka för korrigering och komplettering. Satt ju fan som JWZ:as huvudskydd
Citera
2023-08-22, 21:53
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Du måste skilja på vad Zebran "tror" och "hoppas" på. Det är klart att han inte tror att ÖFK har en chans på uppflyttning, dom kommer aldrig spela i allsvenskan igen. Men han hoppas det.

Du är en tragisk människa trazke. Otroligt feg och dum. Alla på forumet vet det. Du har inte en sportkeps koll på vad som sägs och gäller.

Östersunds FK har jag koll på och du vet vad jag sagt 1000 gånger. Likadant gäller GIF Sundsvall och mitt Helsingborg.
Senast redigerad av zebra121 2023-08-22 kl. 21:58.
Citera
2023-08-22, 21:57
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Får tacka för korrigering och komplettering. Satt ju fan som JWZ:as huvudskydd

Du kubun har ändå hyfsad koll här inne i tråden. trazke ska du aldrig ta på allvar. Han har redan skyllt ifrån sig på två föreslagna träffar över en öl och säger sig hålla på Häcken. Troll.
Citera
2023-08-22, 22:08
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Du är en tragisk människa trazke. Otroligt feg och dum. Alla på forumet vet det. Du har inte en sportkeps koll på vad som sägs och gäller.

Östersunds FK har jag koll på och du vet vad jag sagt 1000 gånger. Likadant gäller GIF Sundsvall och mitt Helsingborg.

Vi vet att du har koll på, håller på och älskar Östersunds FK. Det är ingen som tvivlar på det
Citera
2023-08-23, 05:30
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Vi vet att du har koll på, håller på och älskar Östersunds FK. Det är ingen som tvivlar på det

1 rätt av 3. Otroligt uselt av dig. Du kan bättre än så SomaliSwimmer.
Citera
2023-08-23, 08:04
Avslutad
Citat:
Du kubun har ändå hyfsad koll här inne i tråden. trazke ska du aldrig ta på allvar. Han har redan skyllt ifrån sig på två föreslagna träffar över en öl och säger sig hålla på Häcken. Troll.
Varför tror du att jag skulle vilja gå på "träff" med dig?
Citera
2023-08-23, 09:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Ja han är en riktig muppig snubbe jag tror han är gaisare på riktigt men då gais gått dåligt sista åren så fick han i panik heja på Häcken pga att han behövde heja på det Göteborgs lag som går bäst just nu. Din kärlek till HIF märker man är äkta åtminstone!
Citera
2023-08-23, 10:06
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja han är en riktig muppig snubbe jag tror han är gaisare på riktigt men då gais gått dåligt sista åren så fick han i panik heja på Häcken pga att han behövde heja på det Göteborgs lag som går bäst just nu. Din kärlek till HIF märker man är äkta åtminstone!

Tack för ett bra och fint inlägg!
Citera
2023-08-23, 10:54
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Jag vet inte om någon som ätit kebab på Guidettis stammisställe i Rissne är i en position att dissa andra hörrudu.
Citera
2023-08-23, 11:42
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
1 rätt av 3. Otroligt uselt av dig. Du kan bättre än så SomaliSwimmer.

Jag ser det som 3 av 3. När du säger uselt, tyvärr osv. så betyder det uppskattning ju.
Citera
2023-08-23, 13:41
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Jag ser det som 3 av 3. När du säger uselt, tyvärr osv. så betyder det uppskattning ju.

Så när jag skriver "Östersund kommer tyvärr utmana om kvalplatsen" så ser du det som uppskattning?

Ja jösses.

Gif Sundsvall är Norrlands enda äkta fotbollslag. Östersund är en äcklig kopia som fuskat sig fram till elitfotbollen. Så enkelt är det. Om man lägger detta åt sidan så har Östersund ett lag för toppen, då ser jag nyktert på vad de presterar på planen.

Over and out.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in