2023-08-22, 16:45
Medlem
https://www.imdb.com/title/tt2830431...nm_0_q_90%2520

In a final attempt to salvage their relationships, previous couples from the 90 Day Fianc universe will participate in a couples retreat to determine whether or not they can heal old wounds.

Till oss som fljer 90 days. Kan anvnda denna trd och diskutera denna.

Ser inget hopp fr ngot par i denna ssong.

Angela Deem
Michael

Yara Zaya
Jovi Dufren

Kalani Faagata
Asuelu Pulaa

Liz Woods
Ed Brown

Kelly Brown
Molly Hopkins
Citera
2023-08-23, 21:30
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
https://www.imdb.com/title/tt2830431...nm_0_q_90%2520

In a final attempt to salvage their relationships, previous couples from the 90 Day Fianc universe will participate in a couples retreat to determine whether or not they can heal old wounds.

Till oss som fljer 90 days. Kan anvnda denna trd och diskutera denna.

Ser inget hopp fr ngot par i denna ssong.

Angela Deem
Michael

Yara Zaya
Jovi Dufren

Kalani Faagata
Asuelu Pulaa

Liz Woods
Ed Brown

Kelly Brown
Molly Hopkins
Undrar nr den kan tnkas dyka upp p Discovery+ ?

De jag nd tror mest p r Yara o Jovi. Men fan vet, bda r jvligt ego.

Edd o Liz. Kanske, hon gr ju av ngon outgrundlig anledning tillbaka till miffot. Hon borde ju egentligen inte ha svrt att hitta ngon.

De vriga du nmner r. Ddsdmda i sin relationsstatus.
Citera
2023-08-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Undrar nr den kan tnkas dyka upp p Discovery+ ?

De jag nd tror mest p r Yara o Jovi. Men fan vet, bda r jvligt ego.

Edd o Liz. Kanske, hon gr ju av ngon outgrundlig anledning tillbaka till miffot. Hon borde ju egentligen inte ha svrt att hitta ngon.

De vriga du nmner r. Ddsdmda i sin relationsstatus.

D misstnker jag att du inte sett ngot avsnitt en s lnge?
Jag hittar mina favoritserier frn eztv.ag, en virus sida r det s att du vet men det r ingen fara. Har aldrig ftt ngra problem, den bara ppna olika fnster det r allt s det r bara att stnga ned dom. Har anvnt den sidan i flera r.
Sen anvnder jag bittorrent eller Utorrent att ladda ned frn och sen ser jag den p VLC.

ED, r helt dum i hela huvudet. Han brja brka med alla, sger och gr en massa olmpliga saker. Visst det gra mnga av dom andra ocks men han har ju ingen tajming utan bara slnger ut sig frn ingenstans, lyssnar inte p ngon utan kr sitt race.
Jag vill inte sga fr mycket men han tror bokstavligen han kan slss fysisk med vissa personer dr.
Enda anledningen r att folk inte slss med han som han frmodligen vet r att dom skulle bli frmodligen utslngda men han hetsa verkligen mnniskor att brja slss med han.

Sen Angela, hon r verkligen samma skrot och korn.
Gillar inte otrogna mnniskor men i Michaels fall har jag full frstelse.
Men hon kan va rtt rolig ibland

Liz mste ha vldigt dligt sjlvfrtroende som stndigt gr tillbaka till ED. Jag gillar henne bde fysiskt och till sttet utan den gngen hon blev sotis under fotograferingen det tyckte jag var ljligt.
Men det knns som dom frtjnar varandra, hon gr ju stndigt tillbaka till honom.

Yara gillar jag ocks, snygg tjej och en bra tjej jmfrt med dom andra Ukrainska tjejerna som har varit med som r golddiggers och dum i huvudet.
Jovo gr ju allt fr att Yara inte ska vara tillsammans med honom. Hans strsta rdsla kommer vara det som gr att hon lmnar honom.
Hade nog kommit bra verens med Jovi i verkligheten men han vill verkligen isolera Yara vilket r sjukt. Synd om barnet men jag hoppas hon lmnar honom
Citera
2023-08-26, 20:55
Medlem
Ngon som vet nr det kommer p Discovery?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här