2023-08-21, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
En jeppe på Aftonbladet som ser ut att ägna en försvarlig del av sin tid åt att vara spermacontainer skriver om Skugges ”vidöppna rövhål”. https://www.aftonbladet.se/kultur/a/vePnqp/kristofer-andersson-om-linda-skugge

Visar hon det uppspärrat någonstans? Jag har sett en bild där fittan är uppspärrad av en metallkonstruktion och jag har sett när hon får stock i prutten, men jag har inte sett någon uppspärrat rövhål på henne.

Hon har alltid någon glänsande buttplug i analen. Kan någon förklara tjusningen med DET för mig? Att ha en "kork" där bak? Är det sexigt ? Skönt?
Citera
2023-08-21, 20:22
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Fyfan, i klass med Zara Larssons rövbilder. Så jävla äckligt, spydde precis igen.
Vika tider vi lever i. Kända kvinnor blottar sina öppna anus på nätet. I min ungdom var man lycklig för ett par bara bröst i Fib Aktuellt
Citera
2023-08-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Vet inte om denna har postats tidigare i tråden, men här är screen caps från en video på hennes OF där hon utför så kallad "ass to mouth" med en dildo (som förövrigt ser ut att vara en prostatastimulator): https://postimg.cc/yWykWzhf

Känsliga tittare varnas

Men vad i helvete? Hoppas att hon körde vattenlavemang före hon gjorde det där, för annars kan hon bli rejält risig i kistan 🤔 Linda, det finns e-cilibakterier i rumpan: slicka inte på dildosar du haft där, för annars kan du bli magsjuk!

Nu dröjer det nog inte länge förrän hon ska tillfredsställa gubbarna som gillar att se kvinnor huka och klämma ur sig bajs och då gärna i deras mun.
Citera
2023-08-21, 20:36
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Men vad i helvete? Hoppas att hon körde vattenlavemang före hon gjorde det där, för annars kan hon bli rejält risig i kistan 🤔 Linda, det finns e-cilibakterier i rumpan: slicka inte på dildosar du haft där, för annars kan du bli magsjuk!

Nu dröjer det nog inte länge förrän hon ska tillfredsställa gubbarna som gillar att se kvinnor huka och klämma ur sig bajs och då gärna i deras mun.

Hon skrev ju själv för inte så längesen att hon lider av typ konstant diarré och pga det besökt varenda offentlig toalett i hela stan ..

Och gällande bajs, det är där hon drar gränsen tydligen (enligt en annan krönika).
Citera
2023-08-21, 21:21
Medlem
Yayois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag är för dum.. ..För att fatta.
Alla hyllar henne för sin livsstil. Samtidigt som de sågar Paolo Roberto vid fotknölarna när han träffar sådana som henne....

Nä, Paolo Roberto utnyttjade väl ändå någon som var ganska så extremt socialt och ekonomisk utsatt, det var en person som saknade precis allt det Linda Skugge verkar ha av medianätverk, uppbackning och förmodligen också ekonomi. Ju längre den här historien rullar på desto mer exponeras ju Lindas faktiska resurser.

Hur som helst, hyllningarna i media visar ju bara ännu en gång att Linda Skugges kollegor på Aftonbladet & Expressen tycker att Linda är så otroligt mycket mer värd än de kvinnor som utnyttjas längst ner på botten i företeelser som människohandel och trafficking. Och de som av olika skäl inte tycker om att se rakt in i Linda Skugges rövhål ska minsann få lära sig att skämmas för sin prydhet, veta hut och gapa & svälja när Linda och den svänska tabloidpressen så befaller. De attityderna äcklar mig nog absolut mest av allt i den här patetiska hajpen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
En jeppe på Aftonbladet som ser ut att ägna en försvarlig del av sin tid åt att vara spermacontainer skriver om Skugges ”vidöppna rövhål”. https://www.aftonbladet.se/kultur/a/vePnqp/kristofer-andersson-om-linda-skugge

Att verkshöjden på Linda Skugges sk porrverksamhet dessutom stadigt skrivs upp, t.ex i Aftonbladet, gör ju att alltihop påminner om när folk försöker få det till att populistiska skojare som Jordan Peterson & Lena Andersson är vår tids absolut största intellektuella.
Senast redigerad av Yayoi 2023-08-21 kl. 22:00.
Citera
2023-08-21, 21:40
Medlem
Jag har inte kollat LS konton eller bilder.

Men på tal om diarreer som ni pratar om. Om gubben sprutar in sitt lavemang i analen så kommer innehållet åka ut förr eller senare. Händer det ofta så händer det ofta. Då blir det väl som diarree ( vad är hönan, vad är ägget ?)

Är folk inte försiktiga med rumphålet så kan det skadas. Analen och skadade tarmar - går inte att fixa så lätt.

Nä, be careful out there...
Senast redigerad av Tissetiss 2023-08-21 kl. 21:43.
Citera
2023-08-21, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Men de som betalar för att se skräpet har du glömt att kritisera. Utan dem inga sjuka bilder. Män hungrar ju efter detta.

Hur vet du att inte kvinnor hungrar efter detta? Och hur stor andel av befolkningen? En försvinnande minoritet skulle jag gissa.
Senast redigerad av skoputs 2023-08-21 kl. 21:43.
Citera
2023-08-21, 22:07
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hon skrev ju själv för inte så längesen att hon lider av typ konstant diarré och pga det besökt varenda offentlig toalett i hela stan ..

Och gällande bajs, det är där hon drar gränsen tydligen (enligt en annan krönika).

Då verkar lite kontraproduktivt att tänja ut anus.
Citera
2023-08-21, 22:08
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Och nu har visst Virtanen rusat till hennes försvar också. Och honom har hon inget emot att bli hyllad av.. Förstås.

Var ska sleven vara om inte i grytan.

Jag noterar att det redan finns en etablerad porraktris vid namn ’Lady Lazarus’. (Ganska äcklig även hon, men inte fullt lika pervers).

Linda lär få byta artistnamn. Vad ska hon kalla sig istället?
Senast redigerad av flesh-flute 2023-08-21 kl. 22:18.
Citera
2023-08-21, 22:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute

Jag noterar att det redan finns en etablerad porraktris vid namn ’Lady Lazarus’. (Ganska äcklig även hon, men inte fullt lika pervers).

Jag tippar på att hon tagit namnet efter bibelns Lasaros, en sjuk tiggare som sökte smulor från de rikas bord. Om jag minns och tolkar det hela rätt.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2023-08-21 kl. 22:46.
Citera
2023-08-21, 22:43
Medlem
Fyfan... hade missat detta tills idag. Synd att man inte kan vrida tillbaka tiden en timme. Blev impotent
Citera
2023-08-21, 22:43
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute

Varför kallar hon sig ens Lazarus, som väl Jesus återuppväckte från de döda? Vem är det som är Jesus i den här sorgliga historian?
Senast redigerad av Blot-Sven 2023-08-21 kl. 23:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in