2023-08-21, 16:50
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Nej det är inte samma ägare bakom alla. Dom som fått mail har förmodlingen haft sin mail reggad på gamla sidan, och dom som haft gamla sidan har sparat uppgifter för att skicka framtida mail för dom själva vet att dom öppnar ny shop.
Ser du själv vad du skrev?
Citera
2023-08-21, 17:20
  #422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Ser du själv vad du skrev?


Person A har en butik, butik A.
Person B & C har också butiker, B & C

Person A lägger ned sin butik A men öppnar sedan en ny, butik D. För att sprida ordet om sin nya butik D så har han sparat kundlistorna från förra butiken A.
Ingenting tyder väl på att det är en & samma person bakom allihop.
Citera
2023-08-22, 16:01
  #423
Medlem
Fick nyss hem den nya batchen 3-Me-PVP från konungen - ser mycket bra ut. Återvänder ikväll med detaljer, under nuläget låter jag påsen tala för sig själv.
https://imgur.com/xOeGBQV
Citera
2023-08-22, 21:38
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedalgoblin-
Fick nyss hem den nya batchen 3-Me-PVP från konungen - ser mycket bra ut. Återvänder ikväll med detaljer, under nuläget låter jag påsen tala för sig själv.
https://imgur.com/xOeGBQV


Nå? Ska man lägga en order eller bör man avstå?
Citera
2023-08-22, 21:41
  #425
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffatnhobby
Nå? Ska man lägga en order eller bör man avstå?

Ja, det undrar jag också. Hur står sig denna i jämförelse med a-pihp?
Citera
2023-08-22, 22:46
  #426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedalgoblin-
Fick nyss hem den nya batchen 3-Me-PVP från konungen - ser mycket bra ut. Återvänder ikväll med detaljer, under nuläget låter jag påsen tala för sig själv.
https://imgur.com/xOeGBQV

Det där påminner om det jag fick hem, som inte var något bra alls. Jag blir glatt överraskad om det stämmer att nya varor har kommit in, men påminner det om lim/plast när du röker det så är det samma som jag fick, för det ser ut som det. Har den någon distinkt pv-lukt eller ej? Det jag fick i 2 omgångar hade inte det.
Citera
2023-08-22, 23:56
  #427
Medlem
Före detta brukade fenetylaminer:
2-MEB
2-Me-PiHP
2-Me-PVP
3-Me-PVP
4F-3Me-PVP
4C-MAR
DMAA
DMBA
DMHA
N,N-DMPEA

Som ovan menar har jag använt 3-Me-PVP ett antal gånger förut, 2st olika batcher från H varav båda var märkvärt orena med tämligen små mängder lösningmedel etc. vilket gjorde att de hade en rikligt stark lukt och den enas smak hade en antydan av någon sorts krydda såsom kardemumma. Denna, ej från H, luktar absolut ingenting - NADA. Även vid intranasalt intag märker man inte ens att substansen är i näsan tills den börjar rinna ner i svalget. Dock vill det tydliggöras att jag inte har brukat någon substans sedan 11 dagar tillbaka, exklusive gräs, och att både snok samt stimulanstolerans (rimmar hehe) är hälsosam och låg respektivt. Någon pyro har jag ej använt på håret av 1 månad tillbaka. Inalles bör därför inte min tolerans spela någon stor roll här, om Ni inte har en tolerans lika stor som pulkabacken när man var liten. Har ni använt näsan mycket på senaste kommer det troligtvis att bränna en aning, annars är den yppligt snäll.

Denna gubbe 3-Me-PVP består till majoriteten av en massa små - men inte pulverformade - kristaller. Resterande mängd är ett mer pulveraktigt material, i verkligheten är detta såklart endast krossade större kristaller. Små avvikelser av färgade klumpar förekommer men är ytterst ovanliga. Som jag nämnde ovan så är substansen helt utan lukt, även om jag gräver ner näsan i påsen och drar för både kung och fosterland så är det enda jag känner lukten av gräset jag rökte med gåsen i högerhanden - påsen är i vänsterhanden. Massan är även helt torr och utan någon sorts lösningsmedel eller liknande. Sammanlagt anser jag det därför som fasligt rent och inte någonting man stöter på vardagligen.

Jag började, som alltid, med ett litet allergitest på några få mg som jag la på tungan för att testa smak och bedövningsförmåga, vilket stämde överens med mina föregående upplevelser av substansen. Därefter tog jag mig en liten drake på foliet och märkte hur hård den är mot halsen samt hur svårt det är att hålla inne ångan i lungorna. Tillgången till neråt är begränsad till noll idag, vilket är varför inga stora mängder brukades. Det tog något längre än "vanligt" för det att kicka in. Intranasalt administration har använts och står för majoriteten av bruket. Även här tar det längre tid än förväntat för substansen att kicka in, men när det väl gjorde det så upplevdes det känslor av välbehag och stimulans - förväntat. Substansen verkar jobba mer på dopaminet än serotoninet men berör definitivt fortfarande serotoninet. Come up:en ger en del ångest men trappar ner till rimliga nivåer kort därefter. Ruset är väldigt "fysiskt" i den mening att man hela tiden känner ett behov av att röra sig samtidigt som käken är delvis spänd och rör sig ständigt. Pupillerna är inte märkvärdigt stora men ögonen är något glansiga och jag har den kända "tjackblicken". Bieffekterna jag har upplevit hittils omfattas av ångest, känsla av ökad temperatur, törst, aptitdämpning, avdomning i gommen, högre puls, smärta i bröstet då och då (troligtvis endast ångesten som spelar mig ett spratt) och sist - men definitivt inte minst - illamående. Det sistnämna är ett symptom jag har utvecklat på senaste i förknippning med stimulantia och kommer troligtvis inte att förekomma öht om det inte vanligen upplevs. Jag har varken den medvetna viljan eller naturlig affekten av att äta. Detta exklusive sötsaker såsom lösviktsgodis och frukt - den senaste gången jag intog stimulantia (4C-MAR och 2-MEB) blev jag skolad med lärdomen att det är rikligt trivsamt att absolut förstöra, eliminera, förinta och ödelägga ett äpple under käkspänningarnas topp genom att aggressivt samt bestämt ta sig en rejäl tugga, I avsaknad av käkspänningar är denna bearbetning helt enkelt inte densamma.

Under loppet av denna skrivelsens förverkling har ett fåtal timmar passerat vilket har givit mig en liten insikt till substansens AT, i alla fall tillräckligt för att jag ska få en introduktion till det som komma skall. Enligt dessa upplevelser emellan doseringar anser jag ATn vara tämligen abrupt och ångestgivande, vilket är till min förvåning med tanke på dess långsamma come up.

Inalles är min mening att denna batch av 3-Me-PVP är något annorlunda i jämförelse med Hs men ger att bra rus likt andra pyros såsom 2-Me-PVP och är definitivt ett markant snäpp över 2-Me-PiHP. Är ni i behov av mer detaljer eller dylikt så är frågor välkomna. Bild på omtalad produkt finns i mitt föregående inlägg.
Citera
2023-08-23, 00:01
  #428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Det där påminner om det jag fick hem, som inte var något bra alls. Jag blir glatt överraskad om det stämmer att nya varor har kommit in, men påminner det om lim/plast när du röker det så är det samma som jag fick, för det ser ut som det. Har den någon distinkt pv-lukt eller ej? Det jag fick i 2 omgångar hade inte det.
Jag kan försäkra dig att detta ej är samma batch då jag har haft misslyckan av att prova omtalad batch. Efter ett snabbt mail till den oerhört trevliga kungen var ett nytt paket snabbt iväg och innehöll substansen som dagens ära var att smaka. Den har ingen pv-lukt då den inte luktar öht. Vid förångning på folie smälter kristallerna till en homogen brunaktig olja vars ånga tydligt smakar pv.
Citera
2023-08-23, 07:43
  #429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Det där påminner om det jag fick hem, som inte var något bra alls. Jag blir glatt överraskad om det stämmer att nya varor har kommit in, men påminner det om lim/plast när du röker det så är det samma som jag fick, för det ser ut som det. Har den någon distinkt pv-lukt eller ej? Det jag fick i 2 omgångar hade inte det.
Läskigt påminner om lim låter inte riktigt hälsosamt
Citera
2023-08-23, 14:37
  #430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedalgoblin-
Jag kan försäkra dig att detta ej är samma batch då jag har haft misslyckan av att prova omtalad batch. Efter ett snabbt mail till den oerhört trevliga kungen var ett nytt paket snabbt iväg och innehöll substansen som dagens ära var att smaka. Den har ingen pv-lukt då den inte luktar öht. Vid förångning på folie smälter kristallerna till en homogen brunaktig olja vars ånga tydligt smakar pv.

Åfan, en tredje batch alltså! Jo jag fick även jag ett paket skickat när min första besvikelse skedde med första batchen, men det hjälpte ju inte då jag mottog nästa batch, säkert den batchen som även du fick kompensation för hehe. Fast man kan nog inte förvänta sig 2st komp-skick även om allt jag fick i pv-väg därifrån var uruselt.

Kul att den gamla H kan få lite konkurrens genom RCK iaf
Citera
2023-08-23, 14:40
  #431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Läskigt påminner om lim låter inte riktigt hälsosamt

Låter inte som att det RCK har nu är det "lim"-aktiga som jag och phob fick. Hade jag inte haft bättre grejer hemma så hade jag kanske vågat mig en beställning, men priset var lite dyrt tbh
Citera
2023-08-23, 17:43
  #432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Åfan, en tredje batch alltså! Jo jag fick även jag ett paket skickat när min första besvikelse skedde med första batchen, men det hjälpte ju inte då jag mottog nästa batch, säkert den batchen som även du fick kompensation för hehe. Fast man kan nog inte förvänta sig 2st komp-skick även om allt jag fick i pv-väg därifrån var uruselt.

Kul att den gamla H kan få lite konkurrens genom RCK iaf
Jag tror säkert att kungen skulle skicka ut ett nytt paket. Själv nöjer jag mig ej med ett gram cancermjöl för 550kr. I stunden kan jag dock inte säkerställa om det är 3-Me-PVP eller ej, har råkat ut för en orelaterad feber. Men bra är det, nästan lite för bra, påminner mig mer om 2-Me-PVP än det 3-Me-PVP jag erhöll ifrån H. Antingen är detta jävligt rent (vilket är vad ögat bemöter) eller så är det något närmre 2-Me-PVP/a-PiHP. Vet att Hs 2-Me-PVP bestod av en hel del MSM för att förlättliggöra smältningen av ämnet till en trevlig ånga, vilket skulle förklara varför denna upplevs som jämförelsevis hård mot halsen. Jag vill klargöra att den definitivt går att vaporisera och hålla inne, jämförbart med HHC som river ungefär lika mycket. Annars känns ångan väldigt ren och har endast en smak och det är pyro, ingen kardemumma som en viss någon har skickat mig. Provar mig nog på större mängder på foliet ikväll, febern verkar lättna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in