Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Trodde någon att de skulle slå Villa borta dock? Premiären är en annan femma, där borde de vunnit.
Givetvis inte, men att spela uselt och släppa in fyra mål är kanske okej mot Man City borta. Inte Aston Villa.
Om Everton ska ha någon som helst chans att hålla sig kvar måste man åtminstone bjuda upp till dans mot mitten- och bottenlagen under säsongen.
Villa är bra och har gjort några fina värvningar men blev själva överkörda i premiären och jag tror att de kan bli svårtippade i år. De satsar men en placering utanför Europaplatserna för deras del är knappast någon skräll enligt mig. Några skador och det kan dala fort.
Känns dock oroväckande redan nu för Everton. Deras nedflyttning vore att jämföras med ett barmhärtighetsmord. Det är bara tragiskt att bevittna klubbens förfall och alla misslyckade värvningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Har det öht varit en bättre värvning i EPL under de senaste 10 åren än Martin Ødegaard till AFC, sett till prislappen och det hela?
Har varit Arsenal-fan i mer än 30 år, och efter mitt tycke så är Ødegaard en av de klart bästa värvningarna som vi nånsin har gjort.
Snackar vi vad man fått för pengarna vad gäller sportsliga framgångar och titlar finns det några köp som slagit högre.
De Bruyne, Kanté, Robertson, Ederson, Milner (gratis), Akanji, Mahrez, Haaland, Fernandinho, och listan fortsätter…ja, Haaland och De Bruyne var dyrare än övriga men titta på vad dessa två uträttat i sin klubb. Flera av de jag nämner kom för i sammanhanget kaffepengar men du tycker en andraplats och en Community Shield väger tyngre än ligatitlar?