2023-08-19, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Frågan är om man kan vara avundsjuk för den saken. Carl-Fredrik får motsvarande en årslön för en medelinkomsttagare som en utfattig man på ruinens brant. Det är inte som att han kan leva loppan med dessa pengar.

Har du uppgift på hans årsinkomdt?
Citera
2023-08-19, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du uppgift på hans årsinkomdt?

Det finns i hans tråd om du är intresserad. Nu pratar vi om vanliga medelinkomsttagare. För Rask är 500 k över fem av hans årslöner.

Nu är hans lön också utbetalad av hans farfars företag. Så hans inkomst säger ingenting om hur mycket han genererar i verkligheten.
Citera
2023-08-19, 16:13
Medlem
Merrybums avatar
Han måste ju vara ologisk och dryg med flit. Meningen måste vara att reta upp folk till max.
Man kan inte sitta och prata skit om en drös folk, för att sedan tycka att ingen får tala om en själv.

Han hånar Rask för att han är arbetslös och fattig. Titta i spegeln Chrippa.

Han hånar El Lobo för att han blev gripen för narkotikabrott. Titta dig i spegeln Chrippa.

Han säger att någon är skön när den är nykter, och detta trotts att han är hög som ett hos.

Värst tycker jag nästan att det är när han säger,

”Jag har oxå haft problem med rättsväsendet. De jagar mig hela tiden. Jag vet inte vad jag gjort för fel.”

Hördödu, Chrillepille, var ska jag börja. Du betalar ingen skatt och har inga inkomster. Du är utomlands långa perioder, men står hela tiden skriven i Sverige. Du promotor öppet narkotika och doping på en youtube kanal som många barn följer. Du är högaktuell på Skatteverket och kronofogden, inte för att du har otur utan för att du inte sköter dig.

Han ska åka till Marbs, han ska åka till Amsterdam och hälsa på Luggen i Thailand. Han lägger ut bilder på utemat och glamour. Och han undrar på riktigt varför han känner sig jagad av fogden. Den högre skalan av bristande orsak och verkan insikt.
Citera
2023-08-19, 16:26
Medlem
Man kan ställa fråga på Clueenews instagram nu till Chrippa till kommande poddavsnitt. Blir intressant om han vågar prata om hans skulder eller blundar för det.

https://instagram.com/clueenews?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

På story.
Citera
2023-08-19, 16:38
Medlem
Inte så konstigt att Chrippa har så mycket skulder. Det kostar på att dra kokain och injicera steroider. Liver King lade ju ut 11 000 dollar i månaden på steroider så det är ingen billig historia att se ut som Johnny Bravo och att åldras i förtid.
Citera
2023-08-19, 17:03
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Inte så konstigt att Chrippa har så mycket skulder. Det kostar på att dra kokain och injicera steroider. Liver King lade ju ut 11 000 dollar i månaden på steroider så det är ingen billig historia att se ut som Johnny Bravo och att åldras i förtid.
och kokain är inte en billig leksak.

Alla har skulder säger säger Chrippa. Men de flesta har något av värde att visa upp, bil, hus, bra utbildning. Vad har Chrippa? En massa fejk ( bra fejk för visso) kläder, skor och klockor. Och eventuellt sönderfrätt skiljevägg i näsan.
Citera
2023-08-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
De bor snarare i en 25-30 kvadratare, 70kvm är ju en mindre trea

Ok har ingen koll på hur liten en 1a till 3a är. Men ok ja det va ju luffit isf.
Citera
2023-08-19, 17:36
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Man kan ställa fråga på Clueenews instagram nu till Chrippa till kommande poddavsnitt. Blir intressant om han vågar prata om hans skulder eller blundar för det.

https://instagram.com/clueenews?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

På story.
Skulderna var flera år sedan, han är en ny människa nu, det är ingenting han vill prata om.

Är det någon som kan svara på ungefär hur mycket ett steroidbruk kan tänkas kosta Chrippa i månaden? Jag har inte den blekaste.
Citera
2023-08-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skulderna var flera år sedan, han är en ny människa nu, det är ingenting han vill prata om.

Ja för att hålla sej till sanningen är ju något han brukar göra...
Citera
2023-08-19, 18:08
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:

Är det någon som kan svara på ungefär hur mycket ett steroidbruk kan tänkas kosta Chrippa i månaden? Jag har inte den blekaste.
Enligt han själv lägger han och Luggen 10k i månaden.
Citera
2023-08-19, 18:14
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Enligt han själv lägger han och Luggen 10k i månaden.
Vart har han sagt detta?

Menar du på ladd eller testo? Ser inte ut som luggen trycker men vad vet jag.
Citera
2023-08-19, 18:35
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Vart har han sagt detta?

Menar du på ladd eller testo? Ser inte ut som luggen trycker men vad vet jag.
Luggen säljer laddet och teston, Chrippa lägger 10k på testo i månaden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in