2023-08-19, 15:58
Medlem
Goda insatser av Karlström & Sundström. Vidar J och Hanna ganska bra ändå. Nära sina pers, mer kan man inte begära. Att Kaddi misslyckas var förväntat med den struliga säsongen. 6.47 för Åskag tänker jag ändå är okej som debutant på senior VM. Tilde kom in på en räkmacka och har inte heller hon den stabilitet som krävs. Blomgren underpresterar.

Ska bli intressant att se Simon Pettersson ikväll, brukar aldrig underprestera på mästerskap men med en usel säsong hittills kanske det blir svårt att komma till final.
2023-08-19, 15:58
Medlem
Hur går det för Ragnar? Har ingen tv i närheten.
2023-08-19, 15:59
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Hur går det för Ragnar? Har ingen tv i närheten.
Gick inte vidare.
2023-08-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Gick inte vidare.

Ok, tack!
Medlem
Det är visserligen ingen svensk som utifrån årsbästa bränt ett avancemang man kunnat räkna med men nog hade man hoppats på att fler skulle vara i årsbästa-klass.
Medlem
outback4s avatar
Trist det inte gick för pepparkakan
Men mumsig är hon Tar gärna en smakbit
2023-08-19, 16:02
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Khaddi verkar delta mest för att få visa upp sin rumpa i bild nuförtiden..

Missade detta.
Fick hon mycket sand mellan skinkorna?
2023-08-19, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Goda insatser av Karlström & Sundström. Vidar J och Hanna ganska bra ändå. Nära sina pers, mer kan man inte begära. Att Kaddi misslyckas var förväntat med den struliga säsongen. 6.47 för Åskag tänker jag ändå är okej som debutant på senior VM. Tilde kom in på en räkmacka och har inte heller hon den stabilitet som krävs. Blomgren underpresterar.

Ska bli intressant att se Simon Pettersson ikväll, brukar aldrig underprestera på mästerskap men med en usel säsong hittills kanske det blir svårt att komma till final.

Bra sammanfattning, förväntade mig liksom inget av längdtjejerna, möjligtvis mer av Åskag.
2023-08-19, 16:19
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Gick inte vidare.

Eller de gick ingen vidare för Ragnar.
2023-08-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Ok, du har kanske missat att Maja Åskag har vunnit dubbla JVM-guld, dubbla JEM-guld, samt dubbla U23-EM silver i längd och tresteg.

Men sitt du hemma i soffan och killgissa, som ju är så populärt på FB.
Just därför blir jag sur när Torneus pratar om att Maja och Tilde är där i första hand för att ha roligt. Knappast rätt inställning och jag tror inte heller de resonerade så.
2023-08-19, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Eller de gick ingen vidare för Ragnar.
Nej, men han gjorde ett resultat i nivå med vad han gjort tidigare i år. Det som förvånar är snarare varför han är såpass mycket sämre än i fjol. Sak samma med diskus-Simon.
2023-08-19, 16:50
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Nej, men han gjorde ett resultat i nivå med vad han gjort tidigare i år. Det som förvånar är snarare varför han är såpass mycket sämre än i fjol. Sak samma med diskus-Simon.

Ja så är det, både Ragnar och Simon är en gåta, de vore kul om Simon kunde bevisa motsatsen ikväll, han har ju en kapacitet att nå en finalplats, men de har inte funkat i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in