2023-04-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaprinsessan67
Går inte att ladda ner fupen även med den nya länken. Kan någon länka fupen igen?

Någon som har en fungerande länk till FUP?
Citera
2023-04-02, 20:41
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikilikiloy
Någon som har en fungerande länk till FUP?
https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1KbIlfoTcO4fS-OOCXmpFpRnbBmYU1oAT/1BAp9khHXEiIMYO6gfLS4wQlI_rT-kbyV/1flVjDgDGyxmUs-gokOo8o5bVCgOZjJdu?usp=share_link&sort=13&directio n=a
Citera
2023-04-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatAgain
https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1KbIlfoTcO4fS-OOCXmpFpRnbBmYU1oAT/1BAp9khHXEiIMYO6gfLS4wQlI_rT-kbyV/1flVjDgDGyxmUs-gokOo8o5bVCgOZjJdu?usp=share_link&sort=13&directio n=a

Stort tack!

Någon som vet vad som hände med kvinnan på övervakningsfilmen från stallet på sida 1611 till 1616?

Känner en tjej som har det stallet nu och hörde att det aldrig följdes upp?
Citera
2023-04-10, 00:24
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikilikiloy
Stort tack!

Någon som vet vad som hände med kvinnan på övervakningsfilmen från stallet på sida 1611 till 1616?

Känner en tjej som har det stallet nu och hörde att det aldrig följdes upp?
Den tjejen identifierade sig själv.
Polisen kallade in alla med anknytning till stallet på förhör. Polisen hade visat övervakningsfilmen/ bilden och kvinnan hade sagt, Men det är ju jag.

Hon hade varit i stallet och sedan när hon skulle lämna kommit på att ge katterna mat. Så då hade hon vänt och sprunget in igen.
Citera
2023-04-10, 00:29
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Hans biomamma lär vara soctant. Och du vet väl att en av hans fostersyskon (en fostersyster) sitter i fängelse pga pedofili, hon drogade, våldtog och filmade sina egna små barn (3 och 6 år gamla, tror jag), och sålde filmerna, med sin nya pojkvän.......

Den där familjen borde granskas ordentligt!
Var det fostersyster som hade släktingar ett stenkast från huset där Edvin mördade paret?
Citera
2023-04-10, 01:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Var det fostersyster som hade släktingar ett stenkast från huset där Edvin mördade paret?

Det är mer än vad jag vet, var hennes bios bodde.

Men det verkar ha varit ett sjukt fosterhem vilketsom, både biosonen och fosterdottern i fängelse för grova brott.
Citera
2023-04-13, 17:24
Medlem
Är det någon som vet vad Edvins syskon heter?
Citera
2023-05-21, 21:28
Bannlyst
Är det någon som har tillgång till hela Mantorp-rättegången? Den verkar inte ha släppts någonstans vad jag har kunnat hitta. Lite underligt, med tanke på hur uppmärksammad den har varit.
Citera
2023-08-17, 12:00
Medlem
Efter att ha sett avsnittet med honom i ”i huvudet på en mördare” reagerar jag på en specifik sak. I breven till sin (fd) kompis (både i det där han förnekar och i det där han erkänner morden) så skriver han ”Jag” med stort j, varje gång han nämner sig själv. Med tanke på hur väl han ändå uttrycker sig kan det knappast vara en slump. Alla andra j:n är gemener, så det är inte hur han vanligtvis skriver bokstaven. Tyder väl på en grandios självbild och inte ett förminskande av sig själv, som Jenny yourstone vill förmedla i dokumentären…
Citera
2023-08-19, 14:41
Medlem
-GGs avatar
När han sade sig jobba för Mattias, med att köra honom, så kom han tillbaka med kontanter. Så något gjorde han under denna tid som genererade pengar.

Jag undrar vad.

Flickvännen ogillade jobbet med att köra, men gick med på det för att han kom hem med relativt mycket pengar varje gång, till deras ansträngda ekonomi.
Citera
2023-08-19, 15:42
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
När han sade sig jobba för Mattias, med att köra honom, så kom han tillbaka med kontanter. Så något gjorde han under denna tid som genererade pengar.

Jag undrar vad.

Flickvännen ogillade jobbet med att köra, men gick med på det för att han kom hem med relativt mycket pengar varje gång, till deras ansträngda ekonomi.
Det var väldigt intressant. Denna gång hade han tagit parets kort och koder. Men han kan ju knappast gjort det varje gång.
Citera
2023-08-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det var väldigt intressant. Denna gång hade han tagit parets kort och koder. Men han kan ju knappast gjort det varje gång.
Killen som skär halsen av folk och direkt efter äter en stek på texas longhorn! Han skulle platsa i IS utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in