Citat:
Ursprungligen postat av
415brushan
Fel
Det var Paludan som brände koranen flertalet gånger FÖRST. Har du levt under en sten?
Han är omtyckt av SD, han fick sin ansökan inskickad av han juden Frick som är SDare.
SD har flera gånger uttryckt sitt fulla stöd för Paludans handlingar. Behöver du fler SD kopplingar än så, så kan du inte vara särskillt intelligent faktiskt
Jag har väl aldrig påstått något om vem som var "först" när det gäller koranbränningar? Var har du läst det? Du påstår att jag skrivit saker jag aldrig gjort för att därefter påstå att jag levt under en sten...går liksom inte att bemöta.
Jag tror inte att SDs partistyrelse skulle sanktionera koranbränningar. Det är inte samma sak som att vara emot ett förbud. Jag tror inte de vill ha ett förbud mot att bränna bibeln heller.
Att enskilda individer som sympatiserar och/eller är medlemmar i partiet agerar på ett visst sätt är inte samma som att partiet tycker. Jag kan gå med i sossarna och börja bränna koraner iförd SS-uniform. Betyder det då att sossarna blivit nazister och är för att bränna koraner? Jag tolkar dig så.