2023-08-11, 14:09
Medlem
Hej någon som har testat dem röda 225mg röda nuförtiden? Vet att det har cirkulerat lite olika förr med varierande kvalite.
Citera
2023-08-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YGFT
Tjena allihopa. Går på Sandoz 200mg för tillfället men planerar att sluta när min semester tar slut. Någon som har druckit kratom under tramadol avtändningen? Mådde du bättre eller sämre? Någon som rekommenderar en särskild kratomsort för tramavtändning.
Inte provat det. Men med mina 10+ år som tramadol missbrukare, så tycker jag att Lyrica är det enda som riktigt hjälpt mot en T avtändning. MEN BLI INTE BEROENDE AV LYRICA PÅ KUPPEN FÖR GUDS SKULL!
Citera
2023-08-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalman9
Hej någon som har testat dem röda 225mg röda nuförtiden? Vet att det har cirkulerat lite olika förr med varierande kvalite.
Är det dom som kommer i burk? Isf helt jävla värdelösa, bara blåsning
Citera
2023-08-18, 01:46
Medlem
Hej!

Har en fråga, har ätit 150-200 mg om dagen i 17 dagar nu, behöver jag vara jätte orolig för få grov abstinens om jag inte tar mer. Eller hur lång tid tar det innan man är fast och beroende
Citera
2023-08-18, 19:48
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trytolearn28
13 kartor tramadol totalt under ca två års tid. 10 tabletter i varje karta x 200 mg. Några dagar uppe i 200 mg men oftast 100,
sällan 50. Hur mycket/lite är det? Någon som kan säga något?

Tacksam för svar!
Det är ingen hög dos tram. Har gått på dagliga doser över 1500 mg och det är inget jag rekommenderar. Men du kommer må skit när du lägger ner det, efter två års tid.
Citera
2023-08-18, 20:06
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenidiot
Hej!

Har en fråga, har ätit 150-200 mg om dagen i 17 dagar nu, behöver jag vara jätte orolig för få grov abstinens om jag inte tar mer. Eller hur lång tid tar det innan man är fast och beroende
Inte farligt. Kanske lite svettningar och svårt att sova samt ångest. Lägg ner nu innan du fastnar!!
Citera
2023-08-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Inte farligt. Kanske lite svettningar och svårt att sova samt ångest. Lägg ner nu innan du fastnar!!

Tack för svaret, ångest känner jag direkt när jag inte tar på en hel dag, allt känns tråkigt och grått, och svettningar också, vet du hur länge d kommer vara så? Är så rädd för fastna och må skit,

Ska jag trappa ner eller bara sluta ta helt?
Citera
2023-08-19, 00:01
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Tack för svaret, ångest känner jag direkt när jag inte tar på en hel dag, allt känns tråkigt och grått, och svettningar också, vet du hur länge d kommer vara så? Är så rädd för fastna och må skit,

Ska jag trappa ner eller bara sluta ta helt?
Det är helt normalt det du känner. 17 dagar är ingen lång tid så du kommer att må bättre snabbt.
Du behöver inte trappa ner på den korta tiden och låga doseringen utan klipp helt och må lite skit några dagar.
Citera
2023-08-19, 00:52
Medlem
Citat:
Det är helt normalt det du känner. 17 dagar är ingen lång tid så du kommer att må bättre snabbt.
Du behöver inte trappa ner på den korta tiden och låga doseringen utan klipp helt och må lite skit några dagar.

Ska äta under helgen nu sen klippa, hoppas jag inte mår jätte dåligt i veckor bara. Är orolig för må så dåligt så jag knappt kan tänka klart
Citera
2023-08-19, 01:10
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ska äta under helgen nu sen klippa, hoppas jag inte mår jätte dåligt i veckor bara. Är orolig för må så dåligt så jag knappt kan tänka klart
Försök ta det lugnt och oroa dig inte. Du har ju inte ätit mycket och inte länge. Du kommer inte må dåligt i veckor.
Sen när du har klippt så försök att fokusera på annat än hur du mår. Allt kan verka och kännas mycket värre om man går och känner efter hela tiden.
Citera
2023-08-19, 01:51
Medlem
Citat:
Försök ta det lugnt och oroa dig inte. Du har ju inte ätit mycket och inte länge. Du kommer inte må dåligt i veckor.
Sen när du har klippt så försök att fokusera på annat än hur du mår. Allt kan verka och kännas mycket värre om man går och känner efter hela tiden.

Grejen är den också, jag hade tramadolmissbruk innan, gick på behandlingshem där jag fick sub, men dem gav mig det för länge så blev beroende av det, slutade med det fast abstinensen va extrem, åt lyrica 2 veckor för kunna sova, sen gick över till trammen, tänker nu, är allt det andra ur kroppen redan eller kommer jag fortfarande känna grov abstinens, hade inte tagit tram på över 3 månader. Innan dem här 17 dagarna, det är de enda jag tänker på, att jag inte vill må dåligt när jag slutar ta :/

Aldrig tänkt på hur lång tid det tog sist när jag blev beroende av tram
Citera
2023-08-19, 03:13
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
Får fan sitta o snusa starkasts snusen för att få en snudd av opiatrus. 4 stycken. Jävla piss.

Cannabis sativa är din vän, gör att kroppen reagerar mkt mer positivt på den kombinerade substansen.
Har sett alloholister verkligen njuta och skina av alkohol
ruset i kombo med CB.
Men ja vet söker man efter opiaternas värme så finner man sällan något hos tram.

Jag tar det för humör-regulering och smärta endast, att sitta o njuta på 350mg tram är ett minne blott - tar en stycken 100mg eller 150mg per dag i Max en vecka sen skönt att återvända till normalt tillstånd.plus ja måste ha så mkt allergimedicin de kliar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in