Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Han gick ut massors o kommentarsfälten på sina egna inlägg igår efter att han blev pressad härifrån.
Några exempel på vad som skrevs:
- Hur går det med skulderna, Rask är på dig.
Chrippa svara.
- Be Rask betala sin frus skulder på 300k, när arvet kommer, han ska väl göra rätt för sig.
- Såg att du hade skulder. Vilken parasit du är.
Chrippas svar.
- Jag lyfter inga bidrag. Jag har betalat skatt i detta pissland sen jag var 20. Jag har inget med detta land att göra jag bara bor här. Jag betalar min bil och min hyra och äter ute för att stödja krögare.
Du är mer parasit än vad jag är. Vem bryr sig ett piss om banker och låneinstitut.
Någon svara
- Du kan ju inte bo här utan att betala skatt.
Chrippa
- Du är hycklare och har dubbelmoral. Jag har gjort mer för detta land är du. Hur känns det att förlora mark varje gång jag svarar.
Så det är nog i sant att inget gott kommer om han skulle uttala sig.
För han tänker på riktigt inte betala sina skulder och han tycker på riktigt att han har rätt att bo i detta land utan att betala skatt . Han äter ju ute ofta.
Vilket kronjon….
Oj vad hål i hjärnan.
1. Han borde fokusera på sina egna skulder istället för Rask och hans frus. Han säger ju till andra att sköta sitt när man kritiserar honom.
2. Att moralisera om att göra rätt för sej när man själv inte gör det är rätt osexigt.
3. Lyfter inga bidrag? Du har väl haft bostadsbidrag, barnbidrag, C har barnbidrag, C ska väl gå i förskola och skola sen. Ska bara de som går på bidrag betala skatt eller vad?
4. Så för du betalat skatt har du ett frikort du kan ta ut när du vill?
5. Det är enbart ett pissland för att du har ställt till det. Nu styr dina älsklings SD och det går så där minst sagt.
6. Du har inget med detta land mer än att du bor här? Då ska man inte skatta? Du använder vägarna, gatubelysningen, tar upp resurser från polisen, köper mat från affären som är sanktionerad av EU osv. Man kan inte bara bo i ett land.
7. Det är inte din bil!
8. Okej så för du är för lat för att fixa mat hemma så äter du ute och det skulle vara okej?
9. Personagrepp, sexigt...
10. Vem bryr sig ett piss om banker och låneinstitut? Jo vi andra som får betala mer i ränta pga dej.
Han mår inte bra och är i någon slags förnekelse.