2023-08-18, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Förhoppningsvis så har de kriminella Chrippa, eventuellt, har skulder till. Så mycket hederskodex att de inte plockar honom när han har dottern.

Det är ju oxå väldigt sällan kriminella klipper någon som har skulder till dem. Folk är så dåliga på att betala tillbaka när de är döda.
Det beror på vem han har efter sig. Se alla kriminella som skjuts ihjäl på öppen gata, i lekparker, osv.
Det finns ingen hederdkodex eller tjuvheder längre
Citera
2023-08-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://postimg.cc/gallery/CFMRMmj

Det här känns lite märkligt.
Vad är det för hotbild som finns mot barnet?!

Bara massa WT meningar från honom.
Citera
2023-08-18, 15:00
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/CFMRMmj

Det här känns lite märkligt.
Vad är det för hotbild som finns mot barnet?!

Hoppas för Chrippas skull att han inte är skyldig någon som inte kan ge föda till sina barn pga hans drogmissbruk, för de sätter nog sina barn framför Chrippas kokainintag och jag tror de kan försvara sina barn bättre än en bondläpp från Mjölby. Men Chrippa har blivit stålmannen och är som Rask, INGEN kan rätta honom.... INGEN!
Citera
2023-08-18, 15:06
Avslutad
Citat:
Nej, gemensam vårdnad blir i samband att pappan erkänner faderskapet. Gemenskap vårdnad är normen. Enskild är undantaget.

Fast det måste fortfarande anmälas till Skatteverket. Det är inget som sker automatiskt bara för att man skriver på faderskapet
Citera
2023-08-18, 15:39
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tänkte på en sak.
En del skriver här att Chrippa borde gå ut prata om sina skulder/förklara sig. Betala och göra rätt för sig.
Visst. Det vore bra men samtidigt. Spelar det någon roll? Jag tycker hela Chrippa grejjen redan falierat oavsett vad han gör.
Jag har själv följt han en tid då JAG tyckt/trott att han INTE var som alla andra. Okej.. Jag tyckte nog inte han var så genuin och KING som han utgav sig för att vara men jag uppfatta han som rätt så.. *Ärlig*
Han har spottat på många andra youtubers och nu visar det sig att han är värre än dom
Han han nog lura P12 ligan som skickar massa hjärtan men inte oss som inte dunkar han i ryggen.
Kunde han radera och tysta oss här så hade även denna tråd sett ut som hans kommentarsfält på Youtube.
Han gick ut massors o kommentarsfälten på sina egna inlägg igår efter att han blev pressad härifrån.

Några exempel på vad som skrevs:
- Hur går det med skulderna, Rask är på dig.
Chrippa svara.
- Be Rask betala sin frus skulder på 300k, när arvet kommer, han ska väl göra rätt för sig.

- Såg att du hade skulder. Vilken parasit du är.
Chrippas svar.
- Jag lyfter inga bidrag. Jag har betalat skatt i detta pissland sen jag var 20. Jag har inget med detta land att göra jag bara bor här. Jag betalar min bil och min hyra och äter ute för att stödja krögare.
Du är mer parasit än vad jag är. Vem bryr sig ett piss om banker och låneinstitut.
Någon svara
- Du kan ju inte bo här utan att betala skatt.
Chrippa
- Du är hycklare och har dubbelmoral. Jag har gjort mer för detta land är du. Hur känns det att förlora mark varje gång jag svarar.

Så det är nog i sant att inget gott kommer om han skulle uttala sig.

För han tänker på riktigt inte betala sina skulder och han tycker på riktigt att han har rätt att bo i detta land utan att betala skatt . Han äter ju ute ofta.

Vilket kronjon….
Citera
2023-08-18, 15:40
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Det beror på vem han har efter sig. Se alla kriminella som skjuts ihjäl på öppen gata, i lekparker, osv.
Det finns ingen hederdkodex eller tjuvheder längre
Crippa är en kund som har ett 6 siffrigt belopp i skuld till kurdiska räven. Han kommer inte poppas på öppen gata direkt.
Citera
2023-08-18, 17:20
Medlem
Citat:
Han gick ut massors o kommentarsfälten på sina egna inlägg igår efter att han blev pressad härifrån.

Några exempel på vad som skrevs:
- Hur går det med skulderna, Rask är på dig.
Chrippa svara.
- Be Rask betala sin frus skulder på 300k, när arvet kommer, han ska väl göra rätt för sig.

- Såg att du hade skulder. Vilken parasit du är.
Chrippas svar.
- Jag lyfter inga bidrag. Jag har betalat skatt i detta pissland sen jag var 20. Jag har inget med detta land att göra jag bara bor här. Jag betalar min bil och min hyra och äter ute för att stödja krögare.
Du är mer parasit än vad jag är. Vem bryr sig ett piss om banker och låneinstitut.
Någon svara
- Du kan ju inte bo här utan att betala skatt.
Chrippa
- Du är hycklare och har dubbelmoral. Jag har gjort mer för detta land är du. Hur känns det att förlora mark varje gång jag svarar.

Så det är nog i sant att inget gott kommer om han skulle uttala sig.

För han tänker på riktigt inte betala sina skulder och han tycker på riktigt att han har rätt att bo i detta land utan att betala skatt . Han äter ju ute ofta.

Vilket kronjon….

Oj vad hål i hjärnan.

1. Han borde fokusera på sina egna skulder istället för Rask och hans frus. Han säger ju till andra att sköta sitt när man kritiserar honom.
2. Att moralisera om att göra rätt för sej när man själv inte gör det är rätt osexigt.
3. Lyfter inga bidrag? Du har väl haft bostadsbidrag, barnbidrag, C har barnbidrag, C ska väl gå i förskola och skola sen. Ska bara de som går på bidrag betala skatt eller vad?
4. Så för du betalat skatt har du ett frikort du kan ta ut när du vill?
5. Det är enbart ett pissland för att du har ställt till det. Nu styr dina älsklings SD och det går så där minst sagt.
6. Du har inget med detta land mer än att du bor här? Då ska man inte skatta? Du använder vägarna, gatubelysningen, tar upp resurser från polisen, köper mat från affären som är sanktionerad av EU osv. Man kan inte bara bo i ett land.
7. Det är inte din bil!
8. Okej så för du är för lat för att fixa mat hemma så äter du ute och det skulle vara okej?
9. Personagrepp, sexigt...
10. Vem bryr sig ett piss om banker och låneinstitut? Jo vi andra som får betala mer i ränta pga dej.

Han mår inte bra och är i någon slags förnekelse.
Citera
2023-08-18, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Oj vad hål i hjärnan.

1. Han borde fokusera på sina egna skulder istället för Rask och hans frus. Han säger ju till andra att sköta sitt när man kritiserar honom.
2. Att moralisera om att göra rätt för sej när man själv inte gör det är rätt osexigt.
3. Lyfter inga bidrag? Du har väl haft bostadsbidrag, barnbidrag, C har barnbidrag, C ska väl gå i förskola och skola sen. Ska bara de som går på bidrag betala skatt eller vad?
5. Det är enbart ett pissland för att du har ställt till det. Nu styr dina älsklings SD och det går så där minst sagt.
6. Du har inget med detta land mer än att du bor här? Då ska man inte skatta? Du använder vägarna, gatubelysningen, tar upp resurser från polisen, köper mat från affären som är sanktionerad av EU osv. Man kan inte bara bo i ett land.
7. Det är inte din bil!
8. Okej så för du är för lat för att fixa mat hemma så äter du ute och det skulle vara okej?
10. Vem bryr sig ett piss om banker och låneinstitut? Jo vi andra som får betala mer i ränta pga dej.

Nu myser det förälskade paret på bio med massa gottigott. Plastar Chrippa eller hans föräldrar? Kanske lillflickan Linnea betalar "sålänge"
Citera
2023-08-18, 17:59
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Oj vad hål i hjärnan.

7. Det är inte din bil!

Och det mest intressanta är att han anser sig vinna varje fråga. I en kommentar på sitt Insta säger Chrippa.

-Jag har inget, det finns inget att ta och jag kan inte betala för jag har inga pengar.

För att sekunden senare skriva saker som , jag har mitt på det torra, jag vet exakt vad jag håller på med. Det känns verkligen som Chrippa har det tungt nu.

Och inga videos kommer. Fast han lovat massor. Att åka T-bana själv från Ropsten till T-centralen. En QanA med Linnea, rapporter från flera lägenhetsvisningar. Och ändå kan man läsa i hans Insta tråd att.

-Hahaha, med dig och alla fattiga Flashback riddare är det inte lätt att leva i den social media världen. Oroa dig inte gubben. Snart får du lön igen. En liten.
Citera
2023-08-18, 18:01
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Nu myser det förälskade paret på bio med massa gottigott. Plastar Chrippa eller hans föräldrar? Kanske lillflickan Linnea betalar "sålänge"
I senast videon verkar det som hon pröjsar det mesta. Chrippa och Luggen skämtar om att snart ska det bli ombytta roller.
Citera
2023-08-18, 22:11
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
"Sköna" killen pratar om att han vill kasta in två handgranater i ett pridetåg.

https://youtube.com/shorts/i3nH6Hppyzc?feature=share

Manligt...
Citera
2023-08-18, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
"Sköna" killen pratar om att han vill kasta in två handgranater i ett pridetåg.

https://youtube.com/shorts/i3nH6Hppyzc?feature=share

Manligt...

Då kan han ju göra en video ihop med Anjo. Fast Anjo vågar inte outa sig själv lika klart och tydligt nu när han göra dagliga videos om transor. Han har alltid visat samma förakt som Chrille när det gäller hbtq
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in