Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Maja höll fast i sin ursprungliga story att hon gick på toa vid 02:40. Men i den ursprungliga storyn så ju sa Tove tack och hej och gick hem när Maja spydde på toan vid 02:40 och Johanna hjälpte henne och torkade spyor och allt. När hon uppdaterade sin version med att hon gick på toa 02:40 men att hon inte visste var Tove var då, så glömde hon att Tove vid det laget låg död på toan. I det rum Maja valde att placera sig i sin historia fanns alltså en död kropp. Ridå. Klumpigt.
Klumpig var ordet! Kom att tänka på det här lilla guldkornet.
M: Ja, ja men när vi pratade här då så kom jag ju på då att under midsommarhelgen så var vi
på Öland jag och Johanna och ett gäng. Då en kväll när nattklubben vi var på stängde så gick
jag och Johanna själva och vi ville ha efterfest. Så vi tog med oss några grabbar och försökte
hitta något ställe att ha efterfest på. Jag, eller, ja vi åker i alla fall någonstans och Johanna
hittar någon strandrestaurang typ tror jag och den var stängd. Men vi, eller jag sa ju ja och var
med på det så sett men Johanna var ju den som sa liksom men vi går in dit ändå, fast det var
stängt då. Det var en metallgrind så med stolpar uppåt, de gick inte ända upp till taket eller
vad man ska säga. Vi hittar en pall typ så vi kunde klättra över grinden och ja, Johanna
klättrar över, sen en av de andra killarna klättrar över
och sen så ska jag klättra över då men
jag fastnar där uppe då men, ja. Efter en stund så kommer Securitas och jag ser då liksom att
Johanna och den där killen försöker hitta någon väg ut och hittar liksom det och börjar
springa och jag hoppar ner då och följer efter dom ut,