Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Terrrorhoten påverkar redan våra liv, eftersom det drabbar Sveriges ekonomi negativt. Vi har aldrig nånsin haft sanktioner riktade mot oss eller terrorhot och reseavrådan från andra länder. Vi är ett exportberoende land och det drabbar vår BNP, leder till ökad arbetslöshet, folk får sämre ekonomi, brottslighet ökar o.s.v. Allt har ringar på vattnet.
Men nu riskerar vårt land också att förvandlas till en enda stor grusparkering, bara för att somliga känner ett behov av att grilla koraner och kränka andras religioner. Så jäkla onödigt och naturligtvis en konsekvens av att högerpartierna tog makten med hjälp av SD-nazzarna. Hoppas att alla som röstade för den här situationen är nöjda. Jag hoppas att sunt förnuft gör comeback snart.
Hur i helvete kan man se situationen så bakvänt? Det är inte bara du, jag har samtalat med familjemedlemmar som tycker likadant.
Jag anser att det är islam och muslimer som är problemet. Om du provocerar mig på stan och jag knivhugger dig, är det då ditt fel, eftersom det var onödigt att provocera? Det är totalt bakvänt. Det är muslimer som är våldsverkare och inte några koranbrännare. Det är därmed i förlängningen både muslimer och de som tillåtit dessa att komma till Sverige som bör beskyllas för situationen. Inte SD, som är det enda partiet som har förutspått utvecklingen och försökt göra någonting åt saken. Nu är det dessvärre för sent eftersom invandringen fortgått under de senaste regeringarna. AFS vill ha återvandring och tyvärr ser det ut som jag får lägga min röst på dessa tomtar nästa val.
För att svara på TS fråga så kommer jag inte göra några större förändringar. Undvika större köpcentrum, kanske. Men det gör jag redan då jag ogillar mängden människor men framförallt mängden MENA som springer runt i dessa.