Lasermannen var aktiv för 30 år sedan bli knappast provocerad av att sagobok ifrån 600 talet brinner.
Ensamma galningar kommer alltid finnas , men knappast att terrorhotet åker upp till en fyra. Utan grupper radikalisera genom att läsa koranen eller tro på sagor som pedofil Karl Marx hittar på i das kapital.
Dagens terrorist kommer ifrån ung vänster eller ung muslim. Kommunister är hotet emot oss har varit det sedan 1917.
Det är VPK som har öppnat våra gränser gjort så att Muhammed kan få asyl i Sverige. VPK partiledare är inte ens Svensk, helt sjukt att vi kan en ha politiker så högt upp som inte ens är Svensk. Hon är större säkerhetsrisk än vad Lars Werner var på sin tid, då var han öppet spion åt DDR.
Citat:
Ursprungligen postat av
Robbinist
Jag är inte ansvarig för att bilda andra människor. Jag kan bara påminna dom om att det som sägs inte stämmer enligt officiella siffror och uppgifter. Alla 6-7 årsrapporterna jag hänvisade till finns i länken att läsa, om du är intresserad av fakta.
På fronten av attentat av det slag som SÄPO säger är det mer hotande, så är höger-extrema och liknande bakgrunder tydligt över-representerade, som Anders Bering Breivik, Breivik, Theodor Engström, Fabian Cederholm, Anton Lundin Pettersson, Peter Mangs, John Ausonius m.fl.
Höger-extrema och islamist-extrema är mycket lika i sitt förhållningssätt till sina värderingar. De allra flesta som är höger är inte höger-extrema, och de allra flesta muslimer är inte islamist-extrema.