2023-08-17, 22:20
Medlem
djuursholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Skrattade så hårt när jag såg det här.

TeRrOrhotsnivån. Så typiskt Sverige herregud.

Så löjligt. Och att gå ut med det offentligt är bara för att skrämma upp vanligt folk. De som styr borde skämmas. Finns ingen anledning att gå ut och snacka om det här offentligt.

Riktigt uselt skött.
Vad är det som är så kul? Läget är givetvis allvarligt när där är massa inavlade muslimer som är på dåligt humör.. Låter förövrigt som du är rätt skraj, din lilla ynkrygg.
Citera
2023-08-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Men snälla. Det heilades fortfarande på SD:s partimöten när Åkesson och Jomshof gick med i partiet.
Man kan som sosse bli minister och ordförande i konstitutionsutskottet trots att ens sambo har sydststsflaggor i replokalen och man själv heilat på bild, så lite heilande är inget att haka upp sig på.
Citera
2023-08-17, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Reinfeldt 8år.
Sen Löfvén 12 år?

Vilken mardröm. Låt mig vakna.

Sverige har 20 att ta igen politiskt.

Antingen spelade Reinfeldt och Löfvén dumma och egoistitska under alla dessa år. Eller också var dom det.
Å du tror det är anledningen. Fårskalle. Du är den värsta sorten, du och dina de lika. Sa jag tönt?
Citera
2023-08-17, 22:22
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Starkt jobbat, du hittade ett fall.

Men det förklarar fortfarande inte blattars överrepresentation utav vålds dåd i Sverige.

Vålds dåd? Vem är "Vålds", som utförde ett dåd? Aha! Du försöker skriva Våldsdåd. Nu förstår jag.

Det är ju enkelt. Utrikes födda startar ofta från ruta 1 och är lågavlönade och bor i sådana områden. Alla i sådana områden är överrepresenterade vad gäller våldsdåd.

Den genomsnittlige "Sonny", svensk boende i Fittja, är till exempel mycket mer våldsam än Robert, svensk boende i Vaxholm.

Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Att du är mer intresserad utav min avatar, gör det väldigt tydligt vem du är för någon

Hur menar du här? Varför skulle mitt intresse för din avatar göra det "väldigt tydligt" vem jag är??
Citera
2023-08-17, 22:22
Medlem
De tog kål på Lars Wilks. Rushdie kom undan med blotta förskräckelsen.

De här människorna tar tid på sig.

Hur många år levde inte Wilks med personskydd? År och år.

Det kommer säkert att hända något. Inte i år kanske. Inte ens inom fem eller tio år. Men till slut kommer det att ske.

Trist. Men ingen svensk regeringen skulle ha hanterat det på något annat sätt.

Jag tänker leva mitt liv som vanligt. Tror att 99/100 resonerar som mig. 🤷🏼‍♂️
Citera
2023-08-17, 22:23
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Har inte koll på Finland men vet att det påstods att man inte kunde ha koranbränningar där.
Men det skulle vara möjligt att till exampel ta en koran, riva ut sidor, hälla grisblod på den, och låta en hund pissa på den?

Det är väl lika möjligt i Finland som i Sverige, men tror aldrig finska myndigheter skulle bevilja lov för det med beskyddande poliser, det är där skillnaden är.
Citera
2023-08-17, 22:23
Medlem
djuursholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Enbart svaga människor viker sig för terrorister, jag blir inte ett dugg förvånad över vilka som genast skyndar sig att hålla Al-Qaida under armarna. Samma gamla gäng i tråd efter tråd.
Hur går man till väga för att inte klassificeras som en svag människa som viker sig för terrorister? Ska man röra sig på offentliga platser i huvudstaden så mycket som möjligt, bara för att? Blotta sig på Mall of Scandinavia kommande löningshelg? Springa runt och visa röven på kulturfestivalen? Gråtrunka i T-banan?
Citera
2023-08-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Och vid nästa val ryker regeringen och sossarna och vänsterfalangen tar över rodret igen.
Längtar du?

Och hur ska det bli sämre?
Är man medelklass och övre. Samt Överklassen så röstas det inte på något annat sätt än det alltid gjort.
Sämre utrikesminister vet jag inte om Sverige haft. Måste vara otrolig skicklig bakom stängda dörrar.
Hittills har han varit en flopp. Sämst
Kontraktet med NATO var för inte länge sen klart. Är dom så dumma att ett ord som kommer från en man från Turkiet är sanning?
Turkar ljuger hela tiden. Det är en del av deras kultur.
Försök att pruta på en marknad i Istanbul får du se. Iofs mer schyssta än lögnaren Erdogan.
Citera
2023-08-17, 22:25
Medlem
Vad fan är problemet, detta är det nya normala!!! Sverige har själv röstat för detta så tig o njut, och detta är bara början!!!
Citera
2023-08-17, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Har inte koll på Finland men vet att det påstods att man inte kunde ha koranbränningar där.
Men det skulle vara möjligt att till exampel ta en koran, riva ut sidor, hälla grisblod på den, och låta en hund pissa på den?

Nej, det går inte heller enligt trosfridslagen.
I trosfridslagen står att den som offentligt hädar Gud eller uttrycker sig kränkande kan dömas till högst sex månader fängelse.
Citera
2023-08-17, 22:26
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Man kan till och med säga:

1. Högerextrem provokatör bränner koranen i Sverige

2. Regimer i Mellanöstern och utländska terrorgrupper riktar allvarliga hot mot Sverige

3. Säkerhetspolisen höjer terrorrisken i Sverige från en trea till en fyra

4. Polisen beviljar tillstånd för ny koranbränning nästa dag

Så, vad är ditt förslag? Införande av blasfemilagar för att blidka terrorister?
Citera
2023-08-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hur menar du? Det känns som det blivit ett väldigt fokus på Sveriges säkerhetsläge och hot mot Sverige sedan just valet 2022, då ju partiet Sverigedemokraterna fick ett visst inflytande.

Detta har utnyttjats till att skapa en mycket provokativ stämning gentemot vissa andra länder, varför vi har detta hot mot oss nu.

Tidigare regeringar har skapat en grogrund för terrorism i Sverige. Du har röstat fel helt enkelt om du inte gillar terrorism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in