2023-08-17, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Ju mera jag får höra och läsa om detta så känns det som HD också visste mera än hon sa, varför skulle hon tex bo granne med LW, måste väl funnits massa andra ställen att flytta till
Hon hade en "dold" agenda och svaren finns för den som vill sätta sig in i fallet, ur en annan synvinkel, med en alternativ gm och SD som medhjälpare, då han inte ville se LW död, däremot finns det en annan person som tillochmed uttalat just dom orden, på ett sätt som verkligen ger kalla kårar.
Citera
2023-08-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon hade en "dold" agenda och svaren finns för den som vill sätta sig in i fallet, ur en annan synvinkel, med en alternativ gm och SD som medhjälpare, då han inte ville se LW död, däremot finns det en annan person som tillochmed uttalat just dom orden, på ett sätt som verkligen ger kalla kårar.

Verkar också som HD leker vidare med sitt jävla burkletande, livet leker för henne, vet dock ej om resten av sekten är med henne
Citera
2023-08-17, 23:10
Avslutad
Citat:
Verkar också som HD leker vidare med sitt jävla burkletande, livet leker för henne, vet dock ej om resten av sekten är med henne
Jodå, hon har kvar burkletarkompisarna...reser ihop och fångar och mår toppen. Inga psykiska besvär trots traumat med exmakens dom och död och pappan som misstänkt för exmakens död...nej, för fan. Flytten tillbaks och bouppteckningen kunde inte gått snabbare.
Citera
2023-08-18, 05:58
Medlem
Citat:
Jodå, hon har kvar burkletarkompisarna...reser ihop och fångar och mår toppen. Inga psykiska besvär trots traumat med exmakens dom och död och pappan som misstänkt för exmakens död...nej, för fan. Flytten tillbaks och bouppteckningen kunde inte gått snabbare.

Varför städade en hel familj Stefans hus ?Tror någon Stefan skulle prata om han blev dömd i hovrätten?
Citera
2023-08-18, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rekylkrut
Varför städade en hel familj Stefans hus ?Tror någon Stefan skulle prata om han blev dömd i hovrätten?
Hela stackars bedragna hustruns familj, även vänner hjälpte till att städa. Nästan som en städfest, där tillochmed pelletsbrännaren sotades uppifrån och ner, askan rakades ut och slängdes på tippen...
Otroligt vilket engagemang, när en man misstänks för mord...jätteknasigt
Citera
2023-08-18, 09:59
Medlem
Citat:
Hela stackars bedragna hustruns familj, även vänner hjälpte till att städa. Nästan som en städfest, där tillochmed pelletsbrännaren sotades uppifrån och ner, askan rakades ut och slängdes på tippen...

Ja den historien är ju ngt speciellt bara det, helt sjukt, när hon får frågor om städningen och golvbrunnen blir man ju fundersam, här finns det mycket kvar att grotta i när det gäller HD, tror inte hela sanningen är framme
Citera
2023-08-18, 11:55
Medlem
Citat:

Leker vidare och har dessutom börjat leta burkar TILLSAMMANS med JH/BeholderX…
Är väl bara en tidsfråga innan de är ett par så är soppan komplett…
Citera
2023-08-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imse7879

Och vilka är JH/BeholderX, är dom också inblandad i denna soppa på ngt vis
Citera
2023-08-18, 12:10
Avslutad
Citat:
Väldigt osmakligt och bisarrt, oförlåtligt, vilket verkligen får mig att undra över hur burkletarnas moral.
Håller dom sig väl med fienden?
Citera
2023-08-18, 12:54
Medlem
Citat:
Och vilka är JH/BeholderX, är dom också inblandad i denna soppa på ngt vis
JH/BeholderX (samma person) är en av personerna som Lena skulle åka tillsammans till Norge med och det har väl även spekulerats i om de hade en pågående kärleksrelation vid tiden för mordet. Jag fick i alla fall uppfattningen att JH/BeholderX blev väldigt ledsen och påverkad av Lenas bortgång och oavsett om man avskrivit HD från misstankar om inblandning så är det enligt mig och många andra otroligt märkligt att man letar burkar tillsammans med HD. Smakar riktigt illa i munnen men som jag skrev är det nog ingen högoddsare om de med tiden utvecklar en kärleksrelation.
Citera
2023-08-18, 18:58
Medlem
Citat:
JH/BeholderX (samma person) är en av personerna som Lena skulle åka tillsammans till Norge med och det har väl även spekulerats i om de hade en pågående kärleksrelation vid tiden för mordet. Jag fick i alla fall uppfattningen att JH/BeholderX blev väldigt ledsen och påverkad av Lenas bortgång och oavsett om man avskrivit HD från misstankar om inblandning så är det enligt mig och många andra otroligt märkligt att man letar burkar tillsammans med HD. Smakar riktigt illa i munnen men som jag skrev är det nog ingen högoddsare om de med tiden utvecklar en kärleksrelation.

Åh fy fan är det så det ligger till, jag tror det finns mer att gräva fram i denna burkletar sekt, dom verkar ju kunna mörda för att vara först eller hitta en jävla burk med pappersremsa, helt sjukt
Citera
2023-08-18, 19:15
Medlem
Citat:

Om inte fler var inblandade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in