2023-08-17, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Har SOA och HD kvar några lik i garderoben som ännu ingen hittat, sen va del väl ngn nära vän till SD som inte heller sa hela sanningen har jag för mig
Ja, du...alla vägar verkar leda åt samma håll och det är hållhakar, tjänster och gentjänster, precis som brukligt, särskilt inom polisen
Citera
2023-08-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, du...alla vägar verkar leda åt samma håll och det är hållhakar, tjänster och gentjänster, precis som brukligt, särskilt inom polisen

Den där polaren till SD blev väl arg på LW om jag minns rätt från FUP
Citera
2023-08-17, 15:39
Avslutad
Citat:
Den där polaren till SD blev väl arg på LW om jag minns rätt från FUP
Tänker du på "Gerry", så var han mycket involverad och vände LW ryggen. Vad han var rädd för, eller kände till, får han leva med. Han flyttade dessutom...undrar varför...
Citera
2023-08-17, 15:52
Medlem
Citat:
Tänker du på "Gerry", så var han mycket involverad och vände LW ryggen. Vad han var rädd för, eller kände till, får han leva med. Han flyttade dessutom...undrar varför...
Det slukhålet visste mer än han berättade .. code of loyalty.
Citera
2023-08-17, 16:25
Medlem
Citat:

Japp det va han jag menade, han var väl också på ngt sätt involverad i sekten med att leta burkar, mötte tydligen upp SD på natten för att titta på ngn jävla trappa, hur låter inte det, fy fan
Citera
2023-08-17, 17:07
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Tiden lär utvisa några svar, hoppas jag.
Pengar är inget problem för familjen, allt har konstigt nog blivit fantastiskt utan Stefan...
Ingen är gladare än Hanna.

Yngsta dottern är en kopia av sin far, till utseendet. Men föräldrarna var väldigt syskonlika...

Livet känns nog alltid fantastiskt när en kvinna kommer loss från en man som SD. Lena lyckades tyvärr inte göra det annars hade hennes liv också blivit fantastiskt med barn och barnbarn etc.
Citera
2023-08-17, 17:30
Avslutad
Citat:
Japp det va han jag menade, han var väl också på ngt sätt involverad i sekten med att leta burkar, mötte tydligen upp SD på natten för att titta på ngn jävla trappa, hur låter inte det, fy fan
Han var insyltad om inte i mordet, så gällande skyddande av brottsling(ar)
Sreffe anlitade sin grå vän för div. konsultuppdrag som betalades ut från kommunen, genom theheartofswedengeotour.. det finns människor som skulle må så mycket bättre om dom berättade vad dom vet.
Citera
2023-08-17, 17:41
Medlem
Citat:
Han var insyltad om inte i mordet, så gällande skyddande av brottsling(ar)
Sreffe anlitade sin grå vän för div. konsultuppdrag som betalades ut från kommunen, genom theheartofswedengeotour.. det finns människor som skulle må så mycket bättre om dom berättade vad dom vet.

Vafan är theheartofswedengeotour för ngt skit, är det HD och SD lilla företag, vad för konsultation utförde vännen och åt kommunen dessutom, vilken jävla soppa
Citera
2023-08-17, 20:10
Avslutad
Citat:
Vafan är theheartofswedengeotour för ngt skit, är det HD och SD lilla företag, vad för konsultation utförde vännen och åt kommunen dessutom, vilken jävla soppa
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/nu-ar-det-dags-for-jatteskattjakt

Många miljoner som satsades, men någon redovisning lämnades aldrig in och människorna som beslutade finns inte kvar och huvudpersonen är död...steffe..
Citera
2023-08-17, 22:16
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/nu-ar-det-dags-for-jatteskattjakt

Många miljoner som satsades, men någon redovisning lämnades aldrig in och människorna som beslutade finns inte kvar och huvudpersonen är död...steffe..

Fy fan vilket skit, va det SD och LW som såg till att detta pajasjippo blev av, hur fan kunde dom lura Kommun och Region på pengar till detta skit, nu förstår jag mera vilken sekt detta är
Citera
2023-08-17, 22:24
Avslutad
Citat:
Fy fan vilket skit, va det SD och LW som såg till att detta pajasjippo blev av, hur fan kunde dom lura Kommun och Region på pengar till detta skit, nu förstår jag mera vilken sekt detta är
LW hjälpte till att rigga burkar och ordna med praktiska saker, men det var SD och HD som tog åt sig äran och var ansiktet utåt. LW fick arbeta i bakgrunden, hln var otrlligt lojal och älskade leken..
Det var D@vidssons som skötte den ekonomiska biten. LW fick ingen ersättning alls, hon utnyttjades för sitt engagemang och driv, till skillnad från HD...
Citera
2023-08-17, 22:48
Medlem
Citat:
LW hjälpte till att rigga burkar och ordna med praktiska saker, men det var SD och HD som tog åt sig äran och var ansiktet utåt. LW fick arbeta i bakgrunden, hln var otrlligt lojal och älskade leken..
Det var D@vidssons som skötte den ekonomiska biten. LW fick ingen ersättning alls, hon utnyttjades för sitt engagemang och driv, till skillnad från HD...

Ju mera jag får höra och läsa om detta så känns det som HD också visste mera än hon sa, varför skulle hon tex bo granne med LW, måste väl funnits massa andra ställen att flytta till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in