2023-08-17, 16:56
Medlem
Riktigt tragiskt att se alla tangentbords-krigande rasister här på Flashback.
Enkel fråga. Vilken nationalitet hade Breivik?

Alla muslimer är inte terrorister.
Alla terrorister är inte muslimer.
Citera
2023-08-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Håller med till 100%.

Min tjej röstar på SD, har inte hunnit prata med henne om förhöjda nivån än.

Men hon argumenterar likt många här att vi har enligt lag rätt till att yttra oss osv.

Förstår det och köper det till en viss grad men jag hade gärna sett att dom hade fort ändrat om lagen och förbjudit brännandet av religiösa böcker.

Tycker inte att det är värt att göra en "poäng" och provocera fram all skit p.g.a man vill markera.

Nu riskerar vi svenska medborgares liv mer än någonsin innan samt vi riskerar att förstöra ekonomin än mer. Kolla i länder där det har varit översvämningar, 20-tals miljarder i skador i infrastrukturen. Vad tror ni terroristerna kan göra för skada? Minst lika mycket.

Edit: är emot religion, skiten leder bara till krig. Kolla vad kristendomen åsamkade way back... Sen alla galna islamister, osv. Religion är skit.

Jag kan bara beklaga för din flickvän att hon är tillsammans med en fitta till karl. Å andra sidan är det ju hennes eget val så det kanske inte är så synd om henne ändå. Beklagligt, hursomhelst.
Citera
2023-08-17, 16:59
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealFatShady
Riktigt tragiskt att se alla tangentbords-krigande rasister här på Flashback.
Enkel fråga. Vilken nationalitet hade Breivik?

Alla muslimer är inte terrorister.
Alla terrorister är inte muslimer.
har ngn sagt det elr din sjuka idiot.

klara av att ha två tankar i skallen.. rensa radikaliserade islamister o gängkriminella resten är noll problem.
Citera
Bannlyst
Inget kommer hända, al Qaida gillar Sverige, dom har en fristat här i Sverige.
Vem fan bryr sig om vad nån Von Essen kärringen säger?
Jag har ändrat från 3 till 4 sa tanten på presskonferensen, Jag
Bestämmer hon det själv 🤷🏻‍♂️💃🤣
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Terrrorhoten påverkar redan våra liv, eftersom det drabbar Sveriges ekonomi negativt. Vi har aldrig nånsin haft sanktioner riktade mot oss eller terrorhot och reseavrådan från andra länder. Vi är ett exportberoende land och det drabbar vår BNP, leder till ökad arbetslöshet, folk får sämre ekonomi, brottslighet ökar o.s.v. Allt har ringar på vattnet.

Men nu riskerar vårt land också att förvandlas till en enda stor grusparkering, bara för att somliga känner ett behov av att grilla koraner och kränka andras religioner. Så jäkla onödigt och naturligtvis en konsekvens av att högerpartierna tog makten med hjälp av SD-nazzarna. Hoppas att alla som röstade för den här situationen är nöjda. Jag hoppas att sunt förnuft gör comeback snart.

Är problemet att någon eldar en bok, eller att vi fyllt landet med kriminellt och våldsbenäget avskräde från tredje världen?
Citera
2023-08-17, 17:01
Medlem
lenaowilmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
Jag läste att munskydd kan skydda mot terrorister.

Och ett vaccin framställs just nu av claes ohlson. Kommer bli obligatoriskt inom kort
Hahahaha bra sagt!
Citera
2023-08-17, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Uppenbarligen har även de spärrar eftersom ingen islamist i Sverige gått till närmsta kyrka och utfört massaker heller.

När svenska kyrkan slutar mässa allah akhbar, så kommer det.
Var så säker.
Citera
2023-08-17, 17:02
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Jag vet att etablissemanget gjort ett bra jobb att sparka motståndskraften ur gemene svensk. Nej jag ser aldrig saker som kört. Tuffa tider är bra tider för att återaktivera motståndskraft. Sen att vi inte ens hade behövt hamna i denna situation är en annan sak.

Det sk "etablissemanget" med Ulf Kristersson (den velige dvärgen) i spetsen, har onekligen tappat sin auktoritet. Den naturbegåvade ledararistokrati som uppvisades av Carl Bildt och hans ministär, är nu ett minne blott.
Signalerna som skickas ut från den svagaste Regeringen i mannaminne är: Vi har delegerat ner ansvaret till myndigheterna. Härmed tvår vi våra händer från ansvar, och följer utvecklingen från läktarplats framöver.
Citera
2023-08-17, 17:03
Medlem
Inte så konstigt, regeringen har gjort noll och ingenting för att stoppa koranbränningar.

Handling och konsekvens är inte deras starka sida.
Risken finns att oskyldiga får betala med sina liv för regeringens feghet.
Citera
2023-08-17, 17:04
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Bara muslimer och socfall kvar här. Ett riktigt smutsland. Men kämpa på du 😂

Var tvunget att radera övrigt du skrev, det bestod såvitt jag kunde se bara en massa svordomar och okvädningsord.

Men intressant att "Bara muslimer och socfall" kan åstadkomma i stort sett västvärldens starkaste ekonomi, med sänkt skatt, ökad export, nästan noll statsskuld, och ett av världens bästa länder att leva i enligt de flesta mätningar. Mycket intressant.
Citera
2023-08-17, 17:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakka
En kvinna får helt enkelt stå till svars för att hon hade kort kjol och bjöds på drinkar innan våldtäckten.
Det är inte våldsutövaren som skall klandras, utan "uppviglaren".

Hur går det till när du jämför en fri snygg svensk tjej med kort kjol, med miffon som står och bränner heliga böcker framför andra länders ambassader.

Ser inte mycket till liknelse...
Citera
2023-08-17, 17:05
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Inte så konstigt, regeringen har gjort noll och ingenting för att stoppa koranbränningar.

Handling och konsekvens är inte deras starka sida.
Risken finns att oskyldiga får betala med sina liv för regeringens feghet.

Som dådet på Drottninggatan då fem oskyldiga dog, som då ändå skedde före koranbränningarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in