Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Jo du uttrycker dig precis som Jomshof och andra hetsande SD'are. Jag vet att ni trivs med splittring och hat, och använder därför denna typ av uttryck.
Jag sänker mig inte till den nivån, utan önskar dig istället ett raskt tillfrisknande, min gode man!
De flesta vet redan att ni psykiskt sjuka marxistmongon ser nazister och rasister som andra inbillningssjuka ser spöken. Absolut ingen nyhet att ni på detta patetiska sätt försöker delegitimisera meningsmotståndare istället för att ta ansvar för att ni själva skapat denna situation med era infantila, naiva och patetiska ideologi. Ni resonerar precis som totalitära kommunister alltid gör.
Om vi ska dela in oss i fack är jag hellre blodmördarnazist än en smutsig värdelös parsit till kommunist som du som sålt ut detta en gång vackra land. Du är skit. Sådana som du borde omyndigförklaras och läggas in på ett vuxendagis eller psykakut.
Men ha så kul du i detta paradis ni skapat med din ideologiska politik. Skjutningar, ghetton, skenande kriminalitet, usel valuta, uselt internationellt rykte, babbar överallt, terrorhot, muslimer som sakta tar över landet.
Bara muslimer och socfall kvar här. Ett riktigt smutsland. Men kämpa på du 😂