2023-08-17, 15:41
Medlem
zickans avatar
Nu dröjer det inte länge innan det kommer förslag på åtgärder som inte gör ett skit mot terrorism men inskränker den personliga friheten för Svenssons. Responsen är alltid mer övervakning och kontroll. Samma visa varje gång. Skräm upp folket för att sen lura på dom lösningar som i slutändan endast är till för att bibehålla makten.
Citera
2023-08-17, 15:42
Medlem
TeamAbruptos avatar
Glöm inte att en muslim med en kökskniv kan döda din flickvän/fru när hon åker buss eller tåg. Ditt barn som leker på dagisets lekplats kan, i likhet med det som hände i Frankrike för någon månad sedan, bli attackerad av en muslim och få halsen avskuren.

Vi svenskar är inte längre säkra i Sverige. Vi är villebråd och varje månad fylls Sverige på med fler muslimer och inte för att vi ville det eller så utan nu har de styrande bestämt att alla germanska länder ska tillintetgöras och då är det bara att gilla läget.
Citera
2023-08-17, 15:42
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
ska man ringa polis så fort man ser en stirrande muslim nu alltså?

Ja! Samt stirrande illaluktande svennebananer, till synes utan socialt nätverk. Du kan ju kolla lite andra saker också:
- Sker detta i en folksamling
- Har den stirrande personen någon form av ryggsäck
- Beter sig den stirrande personen märkligt

Om ja på detta, kontakta polis.
Citera
2023-08-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Så fort du ser någon med skägg, spring och ring.

hahah perfekt. "spring & ring", där har vi det!!

nej förövrigt tycker jag inte någon ska lägga energi på det här. låt inte hatet och hoten vinna!
Citera
2023-08-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Nu dröjer det inte länge innan det kommer förslag på åtgärder som inte gör ett skit mot terrorism men inskränker den personliga friheten för Svenssons. Responsen är alltid mer övervakning och kontroll. Samma visa varje gång. Skräm upp folket för att sen lura på dom lösningar som i slutändan endast är till för att bibehålla makten.

Återstår att se
Citera
2023-08-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
Då sätter vi Linda Staaf med att ta itu med detta då?

Nej, hon är upptagen med att underhålla staven hos Hälsingebocken punkt
Citera
2023-08-17, 15:46
Medlem
Divide and conquer!

Spel för gallerian.
Citera
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zickan

Jag förbryllas alltid av det här gnällargumentet om muh integritet. Finns det ens någon åtgärd i din värld som man får tillta i förebyggande syfte, eller är allt övervakning och kontroll såfort man vill skydda sig?

Dör du hellre i ett attentat än att du blir filmad i tunnelbanan påväg till jobbet? Personligen får de gärna sätta upp kameror överallt. Ju fler desto bättre!
Citera
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Terrrorhoten påverkar redan våra liv, eftersom det drabbar Sveriges ekonomi negativt. Vi har aldrig nånsin haft sanktioner riktade mot oss eller terrorhot och reseavrådan från andra länder. Vi är ett exportberoende land och det drabbar vår BNP, leder till ökad arbetslöshet, folk får sämre ekonomi, brottslighet ökar o.s.v. Allt har ringar på vattnet.

Men nu riskerar vårt land också att förvandlas till en enda stor grusparkering, bara för att somliga känner ett behov av att grilla koraner och kränka andras religioner. Så jäkla onödigt och naturligtvis en konsekvens av att högerpartierna tog makten med hjälp av SD-nazzarna. Hoppas att alla som röstade för den här situationen är nöjda. Jag hoppas att sunt förnuft gör comeback snart.

Att du lyckas få den här situation som Sverige har hamnat i till partipolitisk säger bara mer om dig än någonting annat. Då har du inte hajjat mycket
Citera
Medlem
Allt för en jävla sagobok som skrev för 1000 år sedan!
Citera
2023-08-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Jag är inget av det du rabblar upp. Nej jag har det inte i blodet att ge upp. Varför skulle jag?? Jag är född här och mina förfäder har byggt upp landet. Tror du inte folk ställdes inför svårigheter och överjävligheter förr? Svenskar emigrerade visserligen till Amerika men det på grund av svält. Men att böla över en överjävlig integration och mentalt bara ge upp för allt känns skit är uteslutet i min värld.

Jag vet att etablissemanget gjort ett bra jobb att sparka motståndskraften ur gemene svensk. Nej jag ser aldrig saker som kört. Tuffa tider är bra tider för att återaktivera motståndskraft. Sen att vi inte ens hade behövt hamna i denna situation är en annan sak.

Vad menar du att du ska göra då när 80%+ vill ha det så här och du bor i ett land där du knappt får säga att du röstar på SD eller att du är ovaccinerad utan att bli utstött som blodmördarnazist? Du är i total minoritet bland ditt eget folk. Du ÄR drn extrema minoriteten. Det är min poäng. Detta är inte ditt Sverige. Svenskar vurmar för invandring från arabländer och Afrika. De tjatar om klimatångest och snackar skit om ryssar fast det är muslimer som vill mörda dom samtidigt som det är de amerikanska globalisterna som dragit med sig hela västvärlden i sitt förfall.

Sitt du här med dina barn och ruttna och lev ditt liv som en bitterfitta. Jag själv har ingen lust med det. Livet är kort och jag vill njuta, därför tog jag familjen till ett varmare och mer homogent land där jag slipper muslimer och dagliga skjutningar.

Inte ens mina barn som är födda i Sverige vill bo i Sverige längre när de på semestrarna fått uppleva hur trygga och fina länder det finns.
Citera
2023-08-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Kända muslimska influencern ”hijabinsideout” skriver på Instagram att terrorhoten är helt och hållet Sveriges riksdags fel för att de är rasister. Samtliga i kommentarsfältet håller med.

Skrattretande. Hon rättfärdigar alltså terrorhoten, helt ofattbart. Typiskt från muslimer att alltid peka med fingret men aldrig rannsaka sig själva och den vidriga religion de följer.

Det finns ingen rasism mot muslimer idag. Det finns inget hot mot muslimer i Sverige. Det finns däremot ett hot från muslimer gentemot svenskar. Muslimer är överrepresenterade i brott. Muslimer är överrepresenterade i hatbrott. Muslimer är överrepresenterade i våldtäkter, rån och droghandel.

Islam har inget i Europa att göra. Jag förstår inte hur politiker kan vara så blinda inför islam och dess skadliga ideologi, men är först att gapa så fort en högeranhängare kritiserar en ideologi som islam. Åt helvete med islam och muslimer som ständigt ska bära på offerkoftan. Den här influencern "hijabinsideout" borde skämmas över sitt uttalande och den religion hon försöker skydda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in