2023-08-17, 12:37
Medlem
Maxtaduss avatar
Så om inget händer här i sverige så betyder det att muslimer i sverige skiter i uppmaningar från sina hemländer?

Det kanske skulle påvisa att våra invandrare har lyckats acklimatiserats och insett att det kanske är rätt gött levende här och att folket med galna våldsamma ideer i sina hemländer inte ska lyssnas på.

Det vore fint!
Citera
2023-08-17, 12:39
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Dags att vända på steken istället
Citera
2023-08-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det bästa vore att införa sharialagar. Som i Afghanistan. Kvinnor borde täcka sig och inte jobba utanför hemmet, otrohet borde straffas med stening och äktenskap borde ordnas av familjen. Muslimernas lag står i koranen. Yttrandefrihet my ass. Förbjud otrohet och blasfemi nu!! En hel nation kan inte leva under frihet, demokrati, jämställdhet och terrorhot. Det är jävligt tramsigt.

Räcker med att man förbjuder idioter förolämpa andra människors tro, hur fan kan ni var aså korkade och försvara en sån grej.

Sverige är en av dom få idiot länderna världen som står bakom något sånt, skärp er eller så accepterar ni att leva under ständigt hot vilket jag inte vill som en skötsam medborgare.
Citera
2023-08-17, 13:26
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czn00
Räcker med att man förbjuder idioter förolämpa andra människors tro, hur fan kan ni var aså korkade och försvara en sån grej.

Sverige är en av dom få idiot länderna världen som står bakom något sånt, skärp er eller så accepterar ni att leva under ständigt hot vilket jag inte vill som en skötsam medborgare.

Jag hatar när män inte håller upp dörren för kvinnor. Tycker vi borde lagstifta om det med. Det är ju inte så svårt att håll upp dörren som en normal gentleman. Man måste inte förolämpa kvinnor. Bötesstraff räcker.
Citera
2023-08-17, 13:31
Medlem
Citat:
Jag hatar när män inte håller upp dörren för kvinnor. Tycker vi borde lagstifta om det med. Det är ju inte så svårt att håll upp dörren som en normal gentleman. Man måste inte förolämpa kvinnor. Bötesstraff räcker.

Roligt att du jämför dig själv med 2 miljarder människor, töntiga svar du kommer ingen vart med det.
Citera
2023-08-17, 13:32
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Roligt att du jämför dig själv med 2 miljarder människor, töntiga svar du kommer ingen vart med det.

Huh? Finns fler kvinnor i världen än det finns muslimer.
Citera
2023-08-17, 13:41
Medlem
Citat:
Huh? Finns fler kvinnor i världen än det finns muslimer.

Jo men alla kvinnor tycker inte som dig, dock så tycker alla muslimer det samma låt deras heliga bok vara i fred.
Citera
2023-08-17, 13:44
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Jo men alla kvinnor tycker inte som dig, dock så tycker alla muslimer det samma låt deras heliga bok vara i fred.

Tror nog vi är fler kvinnor i världen, muslimer och icke muslimer, som tycker att män ska hålla upp dörren. Än muslimer som tycker att koranen inte får brännas. I Sverige är jag övertygad om att fler kvinnor tycker att män ska hålla upp dörren än vad de bryr sig om koraner.

Men vet du, jag tycker självklart inte att män ska få böter om de inte håller upp dörren. Jag tycker det tillhör god uppfostran. Men är en annan sak än att det ska lagstiftas om det.
Citera
2023-08-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Porta islam från Sverige! Vi vill inte ha islam i Sverige!

Så är frågan löst. Man bör inte få flyga in i Sverige, vistas i Sverige osv om man är säkerhetshot.
Eller så förbjuds fascister som den inavlade dansken från att bränna religiösa människors skrifter.

Isolera sig från terrorattentat är omöjligt i dagens globaliserade värld, det är inte 1300- talet längre.
Citera
2023-08-17, 14:04
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Jag får bara lust att bränna fler koraner.

Då måste vi sno koranerna.. att köpa dem gynnar ju bara kroknäsorna
Citera
2023-08-17, 14:05
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Dags att vända på steken istället

nja,, inte fan skulle man stå ut i deras länder.. noll bidrag o människor/halvapor runt sig även om man kunnat ha ihjäl en o annan
Citera
2023-08-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
En explosion i Stockholm gör inte allt till det sämre.
Mupp.
Det kanske du ska predika till familjen som förlorar sitt barn i ett eventuellt attentat.

Bara låg IQ människor vill uppmana till eskalering av våld, för det föder naturligtvis bara mer våld.

2 miljarder Muslimer ( 25 % av mänskligheten) vs i bästa fall ett par hundratusen radikaliserade nordbor. Lycka till.

I verkligheten finns bara en lösning på dagens ''invandrarproblem' och det är att genom laglydiga och politiskt fredliga vägar balansera befolkning så att det gynnar den etniskt föda som landet självfallet tillhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in