Citat:
Ursprungligen postat av
AllHailBoognish
Finns nog få i Sverige som knarkat och dealat mer än jag genom decennierna (i dag preskriberat och absolut inget jag är stolt över), och på sättet hans kroppshållning tweakar skulle jag definitivt instämma i att det är någon form av opiat han går på, men sättet han studsar iväg ut ur bild får mig att misstänka att han blandat med nåt jävla uppåttjack. Fler än en drog i hans system där. Många som är nervösa inför framträdanden gillar ju lugnande tabletter, men jag tror att herr Ritschard är ännu djupare ner i träsket än så.
Han är ju glad i tjack och sprit så det borde väl vara det han har tagit?
Citat:
Ursprungligen postat av
8-D
Låten "Duplantis Blues" är lite bättre framförd nykter, även om han framförde den förvånansvärt bra med tanke på hur svajig han var. Tycker den är bättre än hans mest spelade låt på Spotify.
https://open.spotify.com/track/1RuujE4DBl3l38N6COwMmb?si=10ac9595b50f499f
Absolut. Lyssnat på den hela dagen. Bra låt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fetaas
Kvalificerar han sig inte till Flashbacks julkort 🕺🏼🫡🤣
Helt klart. Jag försökte ju dra igång den gamla traditionen förra året men det är ingenting Flashback vill stå bakom så det där är tyvärr över. Han hade varit en jättebra kandidat
Citat:
Ursprungligen postat av
ratioa
Det konstateras redan på sida 1 i den här tråden att han är alkoholiserad och även pratat ut om det i Jills varandra etc, ändå ska folk börja spekulera i panikångest och annat trams. Titta på klippen! Hade ni inget A-lag där ni växte upp eller vad? Full som en kastrull.
Han har den där tomma blicken som personer som druckit under väldigt lång tid får. Det där är ingen vanlig semesteralkis det där inte
Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Hade en klasskamrat som var på liknande sätt men han drack inte, han var född sådan. Hade normal intelligens, men jättedåligt kroppsspråk, sluddrade och var gravt vänsterhänt och dyslektisk. Han föreföll inte autistisk. Bara väldigt udda. Så inte alls säkert att han har druckit mycket.
Fast han har ju inte scenskräck eller panikångest. David har ju hållit på i band och annat i hur många år som helst. Det var alkohol och eventuellt någon/några andra substanser i honom under det här framträdandet
Han måste komma ut ur det där missbruket, annars är han död inom några år