Ja, allför många begriper inte att det inte kan gå upp hur mycket somhelst..
Tillsist är den siste sekinen inne och DÅ finns det mycket luft i ballongen ska ni se..
Själv så avvaktar jag en REJÄL sättning innan jag går in och småköper..
När det sen rasat färdigt så tar jag fram den STORA börsen och köper..
För man storköper väl inte på toppen , va?
Småspararsmällen som brukar komma raderar bort en del oförstående tomtar..
Men jag HOPPAS verkligen att tjommen som satsar så mycket kosing på ett fall , verkligen åker dit, så han lär sig att inte satsa ALLT i en korg, för det är ett uselt och klent nybörjarmisstag..
Storherrarna med mycket kosing tror dom kan styra allt och just därför ska dom mista allt..