Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
Nu avslöjar du ytterligare än gång din totala okunskap med hänvisning till det amerikanska politiska systemet och rättssystemet.
För jag tror du blandar ihop saker och ting nu. Du tänker väl på de två impechments, som inte har något att göra med en rättslig prövning överhuvudtaget. Det är en politisk process, för att man skall kunna ställa olämpliga politiker/ämbetsmän till ansvar. Det krävs absolut majoritet, alltså över 75% av ledamöternas röster för att någon skall avsättas från sitt ämbete. Jag får kanske påpeka för dig att vid bägge tillfällena fick Trump över 50% röster för att avsättas och aldrig tidigare har så många från den person som prövas, egna parti, röstat för ett avsättande.
Om du anser att jag har fel, vilka andra åtal menar du att Trump har utsatts för och frikänts ifrån? Jag ber dig samtidigt påminnas om att Trump dömdes för sexuellt utnyttjande och förtal i rättsfallet mot EJ Caroll och att domaren förnekade ett överklagande. Domen står alltså fast.
Vi har honom. Nu denna gång
Samma grej som Ni pratar om kring alla rättsfall kring valfusket. 3 rättsfall kom till rätten, Trump vann 2 av dem. Ändå refererar Aftonbladet och SVT till rättsfallen. Fortsättningen nu där Trump har discovery för första gången blir därför ytterst intressant. Tror Ni att informationen till Team Trump inte fortsatt flöda.
Nä, Denna väntar vi bara ut. Det kommer visa sig att Georgia var fullt av fusk, brustna vattenledningar och röstsedlar under skrivbord som matades in mitt i natten utan observatörer på plats.
Georgia 2020
+100.000 röster (man scannade samma röster många ggr) tas upp i natten i Georgia utan rösträknare på plats när en vattenledning brustit och alla skickades hem..
https://rumble.com/vbko9v-oppsss...-caught-red-handed.html
Fattar att du inte kollar amerikanska nyheter. Team Trump kommer bland annat avslöja whistleblowers som vidimerar fusk. Detta räcker för att en President
skall agera.
...vi har honom, den här gången ..vi lovar.