2023-08-15, 20:58
Medlem
grungewhores avatar
Jag är mest chockad över att inkomsten från OF tycks överstiga 30:-. Vem betalar för att se henne naken?! Eller påstår hon detta för att hajpa?
Citera
2023-08-15, 20:58
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Hennes dubbelmoral är enastående. Skrev krönikor och gapade i media om kvinnor som vek ut sig. Skaffar sedan onlyfans många år senare, men erkänner hon att gjorde fel då när hon t ex kritiserade Pernilla W? Nej då.

Jag har aldrig förstått hur denna människa kunnat få utrymme i media, varken nu eller då. Vem läser ens skiten och vem FAN vill se henne på onlyfans?
Uppenbarligen tillräckligt många för att hon ska kunna försörja sig hyfsat på det. Men ett mysterium är det, vem vill se henne naken?
Citera
2023-08-15, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Ingen hade tittat om det inte var en kändis. Och bara det är ju beklämmande. Linda är kanske den första som använt sitt kända namn för att visa sig naken för pengar för gamla gubbar. Det går faktiskt inte att komma lägre i status i livet. Det vore t.ex överlägset finare att ta sig en rik man. Eller ta ett enkelt jobb på en restaurang eller Willys. Kvinnor kan.

Ta sig vilken rik man menar du? Hon är 49 men ser ut som 65. Det är inte säkert att Willys eller Ica vill anställa henne.

Alltså, jag mer än någon annan hatar allting som Skugge har stått för genom åren och som journalistluder med visst inflytande är hon delvis ansvarig för Sveriges långsamma undergång. Men. Visst medlidande förtjänar ändå kvinnan. Det verkar som att hon lider av en extremt plågsam sjukdom och livet har onekligen inte behandlat henne väl. Ja, hennes kropp kan säkert uppfattas som äcklig men detsamma gäller många allvarligt sjuka.
Citera
2023-08-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Hon drog in sina barn, där går gränsen. Hennes "val", försök inte få det till att de behövde smink

På vilket sätt gör du det bättre för hennes barn?
Du känner dig präktig och fin som sitter här och gnuggar in hur hennes barn lider.
Får du ut något av det?

Det är inte upp till dig att tycka om på nätet din jävla skvallerfitta, det är hon som i så fall ska känna sig kränkt och det att du,en anonym tyckare förfasar dig över baaaaarnen hjälper verkligen ingenting.
Gå och dra en runk.
Citera
2023-08-15, 21:02
Medlem
Vill bara förtydliga att Linda inte har Addisons Sjukdom. Hon har tagit kortison som har gjort att binjurarna producerar mindre kortisol, vilket är en helt annan sak. Om hon hade haft Addisons och inte varit arbetsför, hade hon utan tvekan fått sjukersättning. Jag vet inte varför hon säger att hon har Addisons.
Citera
2023-08-15, 21:02
Medlem
För mig verkar det som om Linda inuti är väldigt skör och osäker, och jag tror att hon verkligen har träffat fel man/män. Hennes åsikter fladdrar hit och dit som en vindflöjel, och jag tror att hon blivit förtjust i fel person, en man som utnyttjar hennes osäkerhet till sin fördel. Han kan göra vad han vill med henne nu för att njuta av sin läggning att dominera och förnedra kvinnor.Hur kan man piska en annan människa och komma undan med det. Nog snackat om Linda i tråden VEM ÄR MANNEN?
Citera
2023-08-15, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Vad fan vet du om det? Hon kanske är skuldsatt din moraliserande jävla as..
Du vet ingenting om vad hon kan jobba med och inte. Hon tjänar väl uppenbarligen mer via OF.

Det är hennes val
Tyvärr utesluter ju inte det ena automatiskt det andra. Hon kan mkt väl va för dålig/ sjuk fysiskt, men även psykiskt må dåligt.
Inte sällan hänger ju detta ihop. Har man så mkt smärta är det ej heller konstigt om man tex blir deprimerad, vilket kan slå över i något annat osv.
Det har hon väl själv även berättat. Vissa Mediciner och fysiska sjukdomar kan ju även påverka hjärnan och det psykiska. Liksom psykiskt dåligt mående kan kanske resultera i olika fysiska problem.
Citera
2023-08-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja? Det är hennes val och vårt val att diskutera detta publika val. Hon har valt offentligheten och skuldsattheten. Inte jag.

Vadå "diskutera" din hycklande idiot
Du lägger fram det som en sanning.hon SKA och du VET.
Du vill inte diskutera,du vill sprida din sjuka mentala säd och låtsas om som om du är bättre än vad du är genom att anonymt sitta och fisa ur dig dina toxiska skvallerharanger på internet om en person som uppenbarligen har gått igenom mycket. Har du tråkigt? Är du missnöjd med ditt liv?
Citera
2023-08-15, 21:08
Medlem
Citat:
Vad fan vet du om det? Hon kanske är skuldsatt din moraliserande jävla as..
Du vet ingenting om vad hon kan jobba med och inte. Hon tjänar väl uppenbarligen mer via OF.

Det är hennes val
Hur vet du att det är hennes val? Är hon den enstaka "lyckliga horan"? Om hon inte kan jobba med något annat, är det hennes val att få in pengar på of?
Citera
2023-08-15, 21:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Vadå "diskutera" din hycklande idiot
Du lägger fram det som en sanning.hon SKA och du VET.
Du vill inte diskutera,du vill sprida din sjuka mentala säd och låtsas om som om du är bättre än vad du är genom att anonymt sitta och fisa ur dig dina toxiska skvallerharanger på internet om en person som uppenbarligen har gått igenom mycket. Har du tråkigt? Är du missnöjd med ditt liv?
Du borde andas. Jag är bättre utifrån någon slags idé om att göra nytta för andra, direkt och indirekt genom att skapa värde (jobb). Men, det är inte topic i tråden. Hon var viktig för unga tjejer på 90-talet, nu sorglig. Tycker jag.
Citera
2023-08-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthAboutU
Tyvärr utesluter ju inte det ena automatiskt det andra. Hon kan mkt väl va för dålig/ sjuk fysiskt, men även psykiskt må dåligt.
Inte sällan hänger ju detta ihop. Har man så mkt smärta är det ej heller konstigt om man tex blir deprimerad, vilket kan slå över i något annat osv.
Det har hon väl själv även berättat. Vissa Mediciner och fysiska sjukdomar kan ju även påverka hjärnan och det psykiska. Liksom psykiskt dåligt mående kan kanske resultera i olika fysiska problem.

Så är det förstås men att undra om hon mår dåligt psykiskt till att påstå att hon skulle vara otillräknelig och under så stark påverkan att hon gör helt verklighetsfrämmande saker är i sig stört.

Så borta är hon faktiskt inte. Våra spekulationer om hur hon mår psykiskt är just spekulationer. Och varför är deså viktiga? Är det lättare för oss att hantera om hon nu är psykiskt skör/mår dåligt???

Det känns bra för O S S alltså och sen låtsas vi att vi bara undrar gör hennes skull. Hyenabeteende
Så äckligt så man spyr.
Citera
2023-08-15, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Hur vet du att det är hennes val? Är hon den enstaka "lyckliga horan"? Om hon inte kan jobba med något annat, är det hennes val att få in pengar på of?

Hon skriver det i artikeln.
Vi får utgå ifrån att hennes ord gäller, om du inte är kunnig i tankeläsning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in