2023-08-15, 14:31
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
https://youtu.be/uk7mD3l9DgU

linnea ska få en prada väska sen i marbs, hon följer med som sagt innan
Kronofogden jublar över dina inklätt.
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
ja det blir resa till miami även, festival många festivaler nu på g
Jag tror de klipper in dem direkt i Chrippas akt.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Peekat Rask flera gånger men inte om hans ekonomi.

Han erkänner att han är dum och lever för nuet.

Lägenheten igår 18k och 50 kvm.

Han kan inte svara på hur det blir med C och skolan sen.

Han säger han kör sitt race, kollar aldrig bakåt, lyssnar inte på nån osv. Kommer bli sån käftsmäll sen.
Hsm erkänner att han är du och lever ett nuet. Men säger att han kör som race och lyssnar inte på någon. Lite motsägelsefullt. Och lite dåliga egenskap på en lifecoach.
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag tror inte att ödmjuk är det första folk tänker om Chrippa
sant, men han tackar alltid sina följare.
Citera
2023-08-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Länka gärna till de videorna så lovar jag att jag kollar på det.

Nej jag tänker inte kolla upp exakt var det är till dej. Kolla själv förfan! Massa i tråden som håller med.

Det funkar inte att jag säger A, du säger motbevisa det och så ska jag lägga ner tid på att hitta det åt dej. Då kan man ju fan inte ha åsikter utan att behöva lägga ner massa tid på det sen. Ta reda på det själv eller välj att inte tro mig.
Citera
2023-08-15, 14:32
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej jag tänker inte kolla upp exakt var det är till dej. Kolla själv förfan! Massa i tråden som håller med.

Det funkar inte att jag säger A, du säger motbevisa det och så ska jag lägga ner tid på att hitta det åt dej. Då kan man ju fan inte ha åsikter utan att behöva lägga ner massa tid på det sen. Ta reda på det själv eller välj att inte tro mig.

Lät ju precis som att det var i varenda video, då bör det inte vara så svårt att skicka länk.
Citera
2023-08-15, 14:35
Medlem
Citat:
Lät ju precis som att det var i varenda video, då bör det inte vara så svårt att skicka länk.

Nej jag skrev flera gånger.
Citera
2023-08-15, 15:08
Medlem
Kronofogdschrippa kör spel samarbete, desperata tider
Citera
2023-08-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Först sa han ju att bara han och lillan skulle åka... Vilken gris han är.
Han ljuger o har sig, karma kommer för chrippa sen
Citera
2023-08-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ödmjukare än alla andra ”influensers” och kreatörer. Svara alla sina följare och sätter sig inte över dem på något sätt. Han vet att det är de som byggt hans kanal och visar sin tacksamhet gång på gång. Kommer ihåg för ett bra tag sen när jag skickade privat till honom efter jag fått A på en debattartikel jag skrev om Frölundas logobyte efter en video av honom. Han svarade inom en timme och var jätteglad för min skull. Det där är att vara skön.
Kan hålla med om att han är skön o rolig ibland, men han är en skattesmitare och mytoman! Störst bäst å vackrast, nej. Han kommer få karma långt upp i stjärten
Citera
2023-08-15, 15:16
Medlem
Ett jävla tjat om memmo från tiggaren o kronofogds chrippa. Och ordvalet är väldigt grovt speciellt inför dottern oavsett ålder
Citera
2023-08-15, 15:27
Medlem
Citat:

Har sett/hört det på ganska 5-8 videos.
Har är vad jag vet rätt så trevlig, men han har även en mindre fin sida, det var bl a när han klankar ner på Rask och Julia, hans ex / barnets mamma.
Citera
2023-08-15, 15:55
Medlem
Hahaha.

Chrippa i storstaden är bland det värsta jag sett- snacka om bonnighet personifierad.

Edit: Måste bara lägga till hur extremt obekväm Linnea är alldeles för många gånger i senaste klippen när Chrippa beter sig som en tolvåring, det här kommer aldrig hålla.
Citera
2023-08-15, 15:57
Avslutad
https://youtu.be/QzdPwCJyTWE
Ny vlogg...
Problem med laptopen...
Citera
2023-08-15, 16:07
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Hahaha.

Chrippa i storstaden är bland det värsta jag sett- snacka om bonnighet personifierad.

Edit: Måste bara lägga till hur extremt obekväm Linnea är alldeles för många gånger i senaste klippen när Chrippa beter sig som en tolvåring, det här kommer aldrig hålla.

Hon har kanske tillbringat arbetsdagen med att läsa Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in