2023-08-15, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Först sa han ju att bara han och lillan skulle åka... Vilken gris han är.
Han tar med henne för att filma henne i bikini=content, han tänker bara på sig själv
Citera
2023-08-15, 13:56
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Crippa da cykelslang är dunderskön. Lätt bäst på youtube. Ledsamt att vara incel och sitta å snacka skit om crippa da kryptovaluta han själv.
Citera
2023-08-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Crippa da cykelslang är dunderskön. Lätt bäst på youtube. Ledsamt att vara incel och sitta å snacka skit om crippa da kryptovaluta han själv.
Vad är det sköna med honom?
Citera
2023-08-15, 14:02
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Vad är det sköna med honom?

Ödmjukare än alla andra ”influensers” och kreatörer. Svara alla sina följare och sätter sig inte över dem på något sätt. Han vet att det är de som byggt hans kanal och visar sin tacksamhet gång på gång. Kommer ihåg för ett bra tag sen när jag skickade privat till honom efter jag fått A på en debattartikel jag skrev om Frölundas logobyte efter en video av honom. Han svarade inom en timme och var jätteglad för min skull. Det där är att vara skön.
Citera
2023-08-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ödmjukare än alla andra ”influensers” och kreatörer. Svara alla sina följare och sätter sig inte över dem på något sätt. Han vet att det är de som byggt hans kanal och visar sin tacksamhet gång på gång. Kommer ihåg för ett bra tag sen när jag skickade privat till honom efter jag fått A på en debattartikel jag skrev om Frölundas logobyte efter en video av honom. Han svarade inom en timme och var jätteglad för min skull. Det där är att vara skön.
Men han är ingen bra person bara för att han förstår att hans följare är det som gör att han kan leva som han gör idag

Han snakar illa om alla som har lån och lite pengar men är skuldsatt upp till öronen
Han har försatt sitt ex i en förskräcklig sits med otrohet och psyksik misshandel
Han kör med sitt barn utan hjälm och barnstol
Han har en ny tjej som han utnyttjar för s*x och som en trofe till hans torra kanal
Listan är lång jag kan fortsätta
Citera
2023-08-15, 14:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag tror inte att ödmjuk är det första folk tänker om Chrippa
Citera
2023-08-15, 14:08
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Han tar med henne för att filma henne i bikini=content, han tänker bara på sig själv

Oj. Smart! Det tänkte jag inte på. Stackars tjej.. Han är så egenkär och tänker bara på sig själv och sin egen fördel 10 av 10 gånger jag spyr. Det är INTE en man man vill ha så hon kan behålla honom för sig själv hon tror att hon gjorde årets kap men nej du lilla vän det gjorde du inte. Psykisk misshandel och utpressning av dess like. Kommer inte finnas nått kvar av henne detta kommer vara hennes första destruktiva relation i livet.
Citera
2023-08-15, 14:10
Medlem
Citat:

Han har ju noll ödmjukhet.

Väldigt få Youtuber sätter sej på sina följare så.
Citera
2023-08-15, 14:13
Medlem
Chrippa har pratat i 10 år om hur bra det är med vanligt jobb och att knega, få rutiner, stabil inkomst osv. Sedan pissade han idag i liven på en som hade vanligt jobb. Det luktar verkligen kicken från BT eller löneutmätning.

Han har 2 syskon och en pappa med vanliga 8-16 jobb.
Citera
2023-08-15, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
chrippa sa i liven att dom har chloe varannan vecka

två olika förskolor ett i sthlm stad, ett hos julia

Vilken misshandel!
Citera
2023-08-15, 14:16
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han har ju noll ödmjukhet.

Väldigt få Youtuber sätter sej på sina följare så.

På vilket sätt då menar du? 99 procent av alla YouTubers skiter i att det är följarna som byggt upp deras kanal och gjort att de kan leva på internet. Crippa svarar alltid alla sina följare och förstår att han inte är bättre än dem.
Citera
2023-08-15, 14:17
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag tror inte att ödmjuk är det första folk tänker om Chrippa

För folk dömmer utan koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto