Citat:
Ursprungligen postat av
Sesambiff
Preparaten tycks inte bara ha använts mot smärta då det även skrivs att man ”blir skön” på dom. Verkar som det åtminstone tidigare missbrukats tabletter.
Ellerhur! Samt läste jag detta inlägg från densamme:
”Hittade ett par piller på ett ställe. Är helvita, bikonvexa, ca 7,1 mm lång och 3 mm bred. Har sökt på fass och det enda som jag får de att likna är oxycodone Depot Lannacher. Nån som har liknande och kan lägga upp en bild? Fick inte till nån bra bild.”
Jag reagerade på formuleringen ”Hitta”
Skulle jag vara den personens chef , skulle jag gå igenom deligeringslistorna för berörande person.
Fler inlägg från samma person ”
”Har fått tag på Somadril Comp. Är några år gamla, men verkar fungera iaf. Kan man ta dom med sobril? Mår piss just nu, både ont som fan av min kotkompression och dessutom lagt av me lyrican. Vad är somadril jämförbart med? Benso eller typ opiater? Tacksam för snabbt svar😊”
”Jag har tagit lyrica i tre år, egentligen vill jag sluta med den och har stöd från dr att göra det med. Har Citodon med 6 st/ dygn. Nu senaste dagarna, har jag trots ett ganska högt intag av både lyrica och Citodon känt abstinens. Hur kommer det sig? Nån som har lönt liknande? Vaknade imorse vid fyra och mådde skitdåligt. Drog i mig 5 Citodon och 400 mg lyrica, men fick inge rus och inge lugn i kroppen. Lyrica är fan en lurig medicin. Ha tänkt att ha uppehåll, men får en jävulsk ångest. Har beställt en " laglig" Benso nu för att ta också, nån som har erfarenhet av det med? Förlåt för lång text men blir ganska desperat🙁Vore tacksam för svar.”
Samma sak där ! ”Fått tag på”