Citat:
Ursprungligen postat av
brittafittans
Du försöker lura mig.
Jag vägrar ge dig mitt Email konto. För det enda du är ute efter är att utnyttja mig ju.
Du vill få mig i säng, sen lura mig på pengar, och hålla på jävlas bara.
Hört stories, det börjar med fiske om info i Email, sen går det över till att ses ireal.
Ha sex, sen börja utpressa på pengar och annat. Jag är ingen lättlurad pucko ska du veta.
Kommer inte ens svara på PM till dig nu.
Hört och läst om typer som dig.
Till er andra som saknar kunskap. Många amatörföretag som ni tipsat om Chrippa via den här tråden
ser rött nu och ökar skulderna ifrån gamla siffror med nyräknade räntor och avgifter.
Det här kan ticka på så i 5års tid. Men det ger inget resultat för Chrippas del. Eftersom hans
personliga konkurs blev avgjord 1a Augusti nu i år. Det är försent hålla på nu. Riktiga amatörer.
Det finns något som heter lånegivaransvar. En lånegivare får inte ge ut alla dessa summor
med höga räntor ens. Det hade kunnat handla om spelmissbruk, annan missbruk.
Jag hinner inte förklara ens 10%. Men en lånegivare kan inte ge skulder till höger och vänster utan
ansvar heller. Här har mycket brustit ska ni veta.
Det är inte lagligt ens ifrån lånegivarna låta det gå såhär långt.
Tänker inte förklara mer.
Jag kan ställa till med en jävla scen i rättegång för Chrippas fördel så alla tystnar och får skämmas.
Och begära skadestånd så det heter duga för allt fult som gjorts mot Chrippa.
Är dålig i skrift, men min hjärna och mun kan det här som renaste källvatten som aldrig tar slut.
Kan fixa 90miljoner liter hälsosamt källvatten utan problem ireal om så krävs.
Ni kan inget, inte ens 1.5 liter jävla idioter.
Vi är på helt olika nivåer, fan skäms på er
Jag var helt tvungen nu fan paja mitt löfte. Men det här är finito nu.
Ni kan dra dit pepparn växer jävla idioter fan
Oj, blev det så jobbigt att bli svarslös.
Så du menar att Chrippa inte är kompetent nog att fatta sina egna beslut. Du menar att det är långivarnas fel att Chrippa har lån? Det låter som han behöver en förvaltare eller god man tycker jag.
Jag tänker att någon har lurar dig. Det är inte sant att långivare inte får sina pengar vid en personlig konkurs. Många personliga konkurser resulterar i en skuldsanering. Och om personen inte har några inkomster utan lever på Försörjningstöd, så kommer ju skulderna att lösas utan att långivare fått pengar. N
Men Chrippa tjänar ju pengar Enorma summor enligt dig och sig själv. Du tänker inte att det kan varit det som triggade långivarna att räntereglera lånen?
Förövrigt ljuger inte HeligaBritta, du kan varesig skicka eller ta emot pm. Man kan inte det de första 30 dagarna. Inte heller om man inte skrivet 50 inlägg. Det har ingenting med dig att göra. Det har varit så för alla.