2023-08-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
Han hade en enskild firma 1 år och det är det som konkursen handlar. Antagligen bara kört utgifter på det och sen när alla ville ha betalt så fanns inga pengar där. Och då så blir det konkurs och eftersom det är just enskild firma så blir Kräftan personlig betalningsskyldig till alla skulder

Så inga skulder stryks?
Citera
2023-08-14, 18:46
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Du kan inte ha mycket till IQ stackare. Vem skulle börja med vanligt skitjobb när man tjänar mer än läkare redan på annat som han gör? Du får ursäkta mig, men du är slöaste suggan i hela hagen.

Flashback borde ha regel på minst 80 i IQ innan man kan bli medlem. Ett simplare IQ Test vid medlemskapsansökan.
Jag förstår att du inte fattar. Det handlar ju om heder och respekt. Två begrepp som verkar ha gått dig fullständigt förbi.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Skapliga röda flaggor att hon lägger ut för en dator.
Verkligen. Vi får hoppas jag har fel.
Citera
2023-08-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Jag lägger mig inte i din och Brittas snack.
Men en sak kan jag tala om. Finns minst 6st, men säkert lika många till.
Vet om två som haft schweiziska konton, men dom var tvugna byta till andra länder
av någon anledning, båda tog olika länder, men här snackar stora lirare med 50-100miljoner gömda.
Dom två olika länder de har är riktigt bra, jag vet själv om 4 andra riktigt bra så det är 6st totalt.
Jag nämner inga länder dock som Britta gör.

Och 100tusen är inga pengar för Chrippa. Det är absolut INGET för han ska du veta.
Fickpengar faktiskt. Tänker inte gå in mer på det.

Haft rätt i allt, om att Chloe och linnea sågs innan ni andra visste eller ens såg
Och allt annat.

Det är massor på g. Teknik för par hundra tusen.

Hans konkurs är klar fick jag veta. Så det stämmer att han har inget att oroa för.
Han är fri. Eventuelt ringa knark. Och det är inget, flesta kändisar har det idag.
Även svensson barnfamiljer.

Han har ALDRIG fått bidrag, inte en krona. Så sluta snacka rent skit.
Han har duktigt med cash utomlands. Och mer kommer bara. Det har knappt börjat ens.
Vänta och se

Han har allt att oroa sig eftersom det inte handlar idagaläget om en personlig konkurs i juridisk mening utan att det handlar om hans enskilda firma.
Och när alla dem vill ha betalt så är det Kräftan som får sig ett bad!
Citera
2023-08-14, 18:51
Medlem
Citat:
Sluta med dina lögner nu. Datorn är faktiskt betald via ett företagskonto som tillhör en annan känd person. (Kändis) Han står nära. Nästa gång du ljuger kommer jag raportera dig för falsk ryktesspridning.
Totala lögner och påhitt är olagligt även på Flashback så du vet nu. Gör inte om det.
Du är psykopat som hittar på och ljuger rätt ut.

Vem syftar du på? Mannen med det as feta huset? Varför skulle man köpa en ny dator till någon som "glömt" den(så jävla dålig ursäkt förövrigt) och köper en ny till honom? För helvete åk hem.och hämta dator jäveln istället!
Citera
2023-08-14, 18:53
Bannlyst
Citat:
Så inga skulder stryks?

Det finns två konkurser.

Ett företag som är avklarat par år sedan.

De skulder som han stod privat för i hans privata namn ansökte han om Personlig konkurs som blev
färdig 1a Augusti nyligen.

Alla skulder strykta nu utom KF. De kan ta upp till 5år innan dom försvinner.
KF skulden kommer han inte undan. Den kommer synas 2år efter att han nollat den.
Han kan nolla den nu idag. Men jag tror han vill göra det lite snyggare och betala lite månadsvis
och leka fattig. Inte så bra om han kastar in alla pengar direkt till KF. Han får proffs hjälp hur allt
ska hanteras. Ni har inget att oroa för. Chrippas lyckliga resa började 1a Augusti och nu finns inget
att bekymra över mera.
Citera
2023-08-14, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vem syftar du på? Mannen med det as feta huset? Varför skulle man köpa en ny dator till någon som "glömt" den(så jävla dålig ursäkt förövrigt) och köper en ny till honom? För helvete åk hem.och hämta dator jäveln istället!

Du har inget med det här och göra. Mind your own business. Datorn är garanterat betald.
Enda jag ville föra fram. Och det kan ni själva säkert få se om Chrippa ens orkar med er lallare.

För skitsnack är bara skit. Mongolida gissningar är piss.
Rätt ska vara rätt
Senast redigerad av brittafittans 2023-08-14 kl. 18:59.
Citera
Medlem
Citat:
Så inga skulder stryks?

Nej inga skulder kommer att strykas utan dem studsar tillbaka på honom personlig eftersom han var dum i huvudet att välja den typ av bolag om man ska blåsa folk på pengar
Citera
Medlem
Citat:
Det finns två konkurser.

Ett företag som är avklarat par år sedan.

De skulder som han stod privat för i hans privata namn ansökte han om Personlig konkurs som blev
färdig 1a Augusti nyligen.

Alla skulder strykta nu utom KF. De kan ta upp till 5år innan dom försvinner.
KF skulden kommer han inte undan. Den kommer synas 2år efter att han nollat den.
Han kan nolla den nu idag. Men jag tror han vill göra det lite snyggare och betala lite månadsvis
och leka fattig. Inte så bra om han kastar in alla pengar direkt till KF. Han får proffs hjälp hur allt
ska hanteras. Ni har inget att oroa för. Chrippas lyckliga resa började 1a Augusti och nu finns inget
att bekymra över mera.

Jag vill gärna att nån annan svarar på mina frågor.
Citera
2023-08-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
Nej inga skulder kommer att strykas utan dem studsar tillbaka på honom personlig eftersom han var dum i huvudet att välja den typ av bolag om man ska blåsa folk på pengar

Tack!

Detta låter mycket mer logiskt än hur ett par nyregistrerade konton säger hur det ligger till. En konkurs kan inte se ut så.
Citera
2023-08-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove

På företagskortet också.
Citera
2023-08-14, 19:00
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Sluta med dina lögner nu. Datorn är faktiskt betald via ett företagskonto som tillhör en annan känd person. (Kändis) Han står nära. Nästa gång du ljuger kommer jag raportera dig för falsk ryktesspridning.
Totala lögner och påhitt är olagligt även på Flashback så du vet nu. Gör inte om det.
Du är psykopat som hittar på och ljuger rätt ut.
Jag ljuger inte jag spekulera. Men med din smått otroliga historia om att Chrippa fått storm aven kändis. Tänker jag att spekulation nog inte är så fel ute.

Tycker inte Chrippa det är pinsamt att inte kunna köpa sin egen dator? Han är ju ändå 35 år.
Citera
2023-08-14, 19:07
Avslutad
https://streamable.com/nfcya3
Utemiddag, vem betalar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in