2023-08-11, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av Vilhelminaa
https://vm.tiktok.com/ZGJpeFsJV/

Såg denna på tiktok men man ser ju inte ett skit

https://imgur.com/a/sxu9by3

Där kan man se bättre.
Senast redigerad av Brottslig 2023-08-11 kl. 23:04.
Citera
2023-08-12, 07:11
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Voilà: https://easyupload.io/m/njioe1

Här finns FUP för den som är intresserad.
Senast redigerad av Brottslig 2023-08-12 kl. 07:52.
Citera
2023-08-14, 22:42
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmach
OJ! Hon kanske bör tänka på hur hon uppdaterar sina sociala medier.. Undra om hon var medveten om att hon inte bara utsatte sig själv för fara, utan också sin familj?

Tror ni att hon förstått allvaret i det hela?

Hon förstod aldrig allvaret.
Tyckte väl han var häftig.
Undrar om de fortfarande är ett par?

Jag förstår inte de personer som väljer att följa henne. Hon är ingen influenser längre. Hon har förbrukat sin roll som influenser.
De personer hon umgås med har förstört Sverige och jag fattar inte hur folk trycker ett likes på hennes bilder.

Bojkott! Bort med kriminella…. Skjutningar och allt vad greken och räven står för.
Hon gjorde ett val!
Senast redigerad av Krickedixan 2023-08-14 kl. 23:02.
Citera
2023-08-14, 23:31
Nu har t.om. Aftonbladet en artikel om Diana:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ds-rattegangen

Men det är en Plus-artikel så jag vet inte riktigt vad det står, mer än att hon var en måltavla i gängkriget.
Citera
2023-08-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Nu har t.om. Aftonbladet en artikel om Diana:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ds-rattegangen

Men det är en Plus-artikel så jag vet inte riktigt vad det står, mer än att hon var en måltavla i gängkriget.

“I chattar diskuterades det ingående och hänsynslöst hur sprängningar och våldsdåd skulle gå till.
Bland måltavlorna för våldsdåden fanns en svensk influencer.
”Döda henne oxå om de behövs inge problem”, står det i ett chattmeddelande inför en planerad sprängning mot en annan anhörig.”

“En av de tilltänkta måltavlorna vid en sprängning var en influencer som i utredningen pekats ut som flickvän till en tongivande person i konflikten. Sprängningen skulle ske i en stad i Mellansverige.
”Hjärnan” skrev den 21 januari om planerna kring sprängningen.
Innan dess hade han gjort en sökning på kvinnan.
I chattarna står det bland annat att ”ungarna” är på väg till staden.
Vidare chattas det om att om det inte gick att genomföra dådet i den aktuella staden skulle de spränga mål i Sundsvall i stället.”

“I telefonchattar syns hur det känslokallt chattas om och planeras mord och sprängningar mot måltavlor och deras anhöriga.
Men också hoten som delas ut nätverken emellan.
I förundersökningen står det att mellan den 20 januari och 26 januari genomför det kriminella nätverket Foxtrot en rad brott i Sundsvall med syfte att skrämma bort konkurrerande nätverk och ta över narkotikahandeln i staden.
I utredningen framgår det att 21-åringen tidigare varit allierad med personer kopplade till Dalennätverket. I en mobiltömning som polisen har tagit del av framgår det att 21-åringen i början av 2022 hamnade i en konflikt med sin vän från Dalennätverket.
En chatt-konversation från utredningen visar att de båda ”är klara med varandra och går skilda vägar”.
I en konversation som 21-åringen, enligt åklagaren pekas ut ha med ett chatt-alias ”plala o plomo”, som enligt utredningen kan vara Dalennätverkets ledare Mikael Tenezos, framgår det att 21-åringen bytt lojalitet och är allierad med Rawa Majids nätverk Foxtrot.
Från chatt-aliaset ”plala o plomo” skickas det en varning till 21-åringen om att ”Händer det något mot nåns familj däruppe” och ”Då din familj kommer drabbas först”.
Aliaset skriver även att Kurdiska räven är en ”pissluffare” och ”bluff”.
Därefter skriver aliaset ”Jag har alla adresser på din familj och rävens grabbar oxå” följt av ”Våga göra en grej till mot familjen” och ”Då ska ni se horhus”.
Vidare fortsätter aliaset att håna 21-åringen och ”Kurdiska räven” och skriver bland annat att han själv har ”snipers” (= prickskyttar) och ”Riktiga mördare” och att ”Räven” bara har 15-åringar.
Vid två tillfällen försökte ”Hjärnan” att spränga bomber på mannen från Dalennätverkets adress.”
Senast redigerad av Flashbackreg 2023-08-14 kl. 23:38.
Citera
2023-08-15, 00:02
Medlem
Vet ni att influensern är Diana???
Citera
2023-08-15, 00:04
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Yes såg den också, men var ju väntat för polisen hade ju span på hennes föräldrars hus, de satte väl upp kameror o allt också.

Men är det ingen som har någon info kring Diana nu? Är hon fortfarande tillsammans/träffar greken? Gömmer hon sig? Är det lugnt på på gatan nu där hennes föräldrar bor ?

Trodde det var scar ludret hängde med men det är alltså grekturken hon riskerar sin familjs säkerhet med?
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud

Ja, det är inget snack om att influencern är Diana Baban. Jag har lagt upp det här tidigare i tråden, men där framgår det tydligt att det handlar om henne:

https://imgur.com/a/sxu9by3
Citera
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud

Hon är med på dödslistan.
Citera
2023-08-15, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hon är med på dödslistan.

Ger man sig in i leken får man leken tåla. Hoppas det var värt detta för att kunna lägga upp bilder från lyxresor betalda av blodspengar. Fy fan så vidrigt. Och alla mestadels WT idioter som fortsätter följa henne. USCH
Stör mig enormt att våra skattepengar ska gå till beskydd av dessa lyxkåta våp!
Senast redigerad av banandemokrat 2023-08-15 kl. 06:05.
Citera
2023-08-15, 08:31
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Trodde det var scar ludret hängde med men det är alltså grekturken hon riskerar sin familjs säkerhet med?
Hon var ju runt på resa i december, 2022, med "Scar". Finns bild på de båda tillsammans. Ingen som jag dock har sparat och kan lägga upp i tråden.
Citera
2023-08-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Ger man sig in i leken får man leken tåla. Hoppas det var värt detta för att kunna lägga upp bilder från lyxresor betalda av blodspengar. Fy fan så vidrigt. Och alla mestadels WT idioter som fortsätter följa henne. USCH
Stör mig enormt att våra skattepengar ska gå till beskydd av dessa lyxkåta våp!
Håller med!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in