2023-08-14, 22:29
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Fast det går ju att diskutera om det är förjävligt att svenskarna drabbas. Svenskarna ville ju ha detta, svenskarna ville inte ha yttrandefrihet, svenskarna ville ha islamism. Ska vi nu ångra oss och pläda för våra liv? Jävla retard.
Ingen svensk jag känner har velat ha det här. Men du menar förstås att eftersom svenskarna röstat som de gjort så har de indirekt velat ha det här. Men det där är bara ett makalöst barnsligt argument. Hur svenskarna än hade röstat så hade vi haft invandring. Det är liksom bara en av flera valfrågor som väljare har att ta ställning till när de lägger sin röst på ett av alla lika handlingsförlamade partier inom nioklövern. Så ta och syresätt fostervattnet lite bättre innan du plaskar ytterligare ett varv i morsans fitta, retard.
Citera
2023-08-14, 22:37
Medlem
Att folk inte förstår att det är oskyldiga barn och vuxna som kommer drabbas i ett framtida terrordåd.
Sverige är fan I mig HELT SJUKT!
Citera
2023-08-14, 22:48
Medlem
Mingla101s avatar
Han är efterbliven.
Som Paludan är efterbliven.
Tänk om man kunde diskutera religion ?
Citera
2023-08-14, 22:49
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
han kan ta sin person och lämna Sverige.
Min mamma har lovat att spotta på honom.
Jag tycker inte heller att han har en rätt att vara här.
Lär dig stava ditt handikapp
Citera
2023-08-14, 22:53
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Lär dig stava ditt handikapp

Vad menar du ?
Citera
2023-08-14, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Yttrandefrihet är bra.

Frågan är: Vilket budskap vill Salwan Najem framföra? Handlar det om att förmedla ett budskap, eller bara provocera?

Är det någon skillnad?
En provaktion är ett budskap det också.
Citera
2023-08-14, 23:01
Medlem
Mingla101s avatar
Han bor på bergsgatan järna. hitta honom!
Citera
2023-08-14, 23:12
Medlem
Betongborrens avatar
Istället för att bränna koranen borde dom hångla upp varandra medan dom river blad ur koranen, knåda ihop bladen och släppa det på marken.
Det är väl inte olagligt att hånga offentligt. Men det skulle garanterat få muslimer att gå i taket.
Islam förbjuder väl homosexualitet.
Att bränna koranen är ju lite tramsigt. Riv sönder skiten istället medan man bögar lite.
Senast redigerad av Betongborren 2023-08-14 kl. 23:16.
Citera
2023-08-14, 23:12
Medlem
Noterar att MSM håller tyst om dagens spektakel. Om det nu var nåt.
SÄPO har informerat och tystnat ner. Med order.

Undvik tunnelbanan i Sthlm. Om ni kan. Kan tänka mig att det är det är där det smäller.

Varför ingen knäpper S & S är lite konstigt. OK, det är snutar där. Men ändå. Inte svårt att leta upp dom där bögarna.
Citera
2023-08-14, 23:18
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Noterar att MSM håller tyst om dagens spektakel. Om det nu var nåt.
SÄPO har informerat och tystnat ner. Med order.

Undvik tunnelbanan i Sthlm. Om ni kan. Kan tänka mig att det är det är där det smäller.

Varför ingen knäpper S & S är lite konstigt. OK, det är snutar där. Men ändå. Inte svårt att leta upp dom där bögarna.
Nej. Det diskuterades i Studio Ett i SR P1. Det var nog först i sändningen, och efter kl. 17 återkom man till det när man diskuterade det ökade terrorhotet.
Citera
2023-08-14, 23:31
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Yes, nu är det dags igen

Har inte det här överlevt sig själv? Tror ni att det blir ett satans liv även den här gången?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...-manifestation

Salwan Najem, som tidigare bränt koranen i Stockholm har nu fått tillstånd för ännu en protest. Protesten ska utföras den 14 augusti på Mynttorget i Stockholm.

Men dra åt helvete, sluta ge landsförrädaren polistillstånd! Han står och viftar med Sveriges och Danmarks flagga när han gör det. Han är garanterat anställd av islamister som vill ha en anledning att hota Sverige. Utvisa NU.
Citera
2023-08-14, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Är det någon skillnad?
En provaktion är ett budskap det också.

Det är skillnad när det handlar om landsförräderi och uppvigling till terror mot Sverige. Han står och viftar med Sveriges flagga under ”aktionen”. Finns inget yttrande annat än att det är en hundvissling till islamister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in