Citat:
Ursprungligen postat av
Wretch32
Det sjukaste är absolut inte Linda Skugges beteende, utan dom männen som betalar för det
Jag är faktiskt chockad. Har läst lite skumma texter i Expressen tror jag där hon framstår som väldigt skev.
Hon måste ha psykos, vara histrionisk eller narcissist. Alternativt knarkar hon så ini helvete.
De som skrivit om orosanmälan rörande hennes unge hoppas jag gjort en anmälan. Att ha en så rabiat, galen förälder lär lämna ett stort behov av samtalsstöd.
Och hon ser hemsk ut. Alldeles fruktansvärd. Jag gillar inte hur min egen kropp ser ut men i jämförelse känns den nästan snygg.
Det ser ut som om hon kör in på en ny stil och det har hon full rätt till. Vill hon se ut som en musklad anorektiker fine. Flätor, rynkor, tatueringar och en okvinnlig kropp är väl hennes nya image. Men porr?
Hon tjänar nog bra då jag har svårt att tro att de vimlar av kvinnor som ser ut som hon gör men bra är nog inte tillräckligt för att göra sjuka saker inför hela världen och dokumentera det förfall hon just nu genomgår.
Hon måste vara vår tids värsta förfall? Vad håller hon på med?