2023-08-14, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet ej. Men hon har själv berättat att hon tidigare haft perioder av mani.
Aha. Kan inte vara roligt i nuläget att vara den doktor som ordinerar hennes kortison.
Citera
2023-08-14, 19:45
Medlem
Dofternas avatar
Fredde Federley ger sin syn på saken:

"Begriper inte hälften av orden men är hon lycklig med vad hon gör så är det väl upp till henne och inte Pernilla? Eller dig? Eller mig?"
Citera
2023-08-14, 19:53
Avslutad
Citat:

"Begriper inte hälften av orden men är hon lycklig med vad hon gör så är det väl upp till henne och inte Pernilla? Eller dig? Eller mig?"
Så talar en sant depraverad individ. Snart präst i Svenska ”Kyrkan”. Där passar han om möjligt ännu bättre än i Centerpartiet. Kanske något för Skugge att överväga när intresset och cashen sinar. Men jag tror hon är för lat för teologistudier på gamla dar.
Citera
2023-08-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Jag kollade in hennes dagboksskriverier. Mycket konstigt språk, satsuppbyggnad osv. Speciellt med tanke på att hon har skrivit så mycket text genom åren. Det ser ut som om någon i fyllan och villan har skrivit texterna. Jag hoppas hon är ok.

Tyvärr vanlig vid mani eller psykoser, hoppas verkligen inte att det är så utan att hon bara låter sig själv vara lite rebellisk, lat och slarvig när hon skriver där.
Citera
2023-08-14, 20:20
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:

"Ursula Federlay" är ju själv vidrigt äcklig med sitt pedofilkramande så det Skugge gör är inte i närheten vad han åstadkommit. Klart han tycker det är upp till henne och inte inser att hennes barn kan ta illa upp.
Citera
2023-08-14, 20:29
Medlem
Citat:

Han tyckte samma sak när han flyttade ihop med en dömd pedofil. Att den där fikusen inte kan hålla sin käft.
Citera
2023-08-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag googlade.
Wet = kiss, ja.
Atm = ass to mouth
JOI = tydligen jerk off instructions

"HUR rädd ska jag verka vid rapeplay"
Alltså ..... Alltså..... Nä jag fixar inte följa den här sjuka skiten längre.
Snubben på kuken-i-arslet-bilden hade i alla fall kondom så man antar att kondomen drogs loss innan hon tog den i munnen.

Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
https://www.instagram.com/p/Cv5Q3vbM85W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Horan har ett tatuerat kors på ryggen. Man frågar sig varför.
Citera
2023-08-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Aha. Kan inte vara roligt i nuläget att vara den doktor som ordinerar hennes kortison.

Hur jävla länge till kan hon vara manisk? Hon kommer gå ned i ett svart djup om hon gör dessa saker av tillfällig galenskap.
Citera
2023-08-14, 23:06
Medlem
Wretch32s avatar
Det sjukaste är absolut inte Linda Skugges beteende, utan dom männen som betalar för det
Citera
2023-08-14, 23:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Det sjukaste är absolut inte Linda Skugges beteende, utan dom männen som betalar för det

Finner inte det sjukt alls, alla har sin perversion.
Citera
2023-08-14, 23:12
Medlem
Om vi ponera att detta är den nya Linda. Ingen psykotisk person utan endast den enda som finns. Tror ni inte snart hon blir en av raden av alla porrstjärnor. Alltså får göra sin grej och intresset hos Svensson svalnar
Citera
2023-08-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Jag är faktiskt chockad. Har läst lite skumma texter i Expressen tror jag där hon framstår som väldigt skev.

Hon måste ha psykos, vara histrionisk eller narcissist. Alternativt knarkar hon så ini helvete.

De som skrivit om orosanmälan rörande hennes unge hoppas jag gjort en anmälan. Att ha en så rabiat, galen förälder lär lämna ett stort behov av samtalsstöd.

Och hon ser hemsk ut. Alldeles fruktansvärd. Jag gillar inte hur min egen kropp ser ut men i jämförelse känns den nästan snygg.

Det ser ut som om hon kör in på en ny stil och det har hon full rätt till. Vill hon se ut som en musklad anorektiker fine. Flätor, rynkor, tatueringar och en okvinnlig kropp är väl hennes nya image. Men porr?

Hon tjänar nog bra då jag har svårt att tro att de vimlar av kvinnor som ser ut som hon gör men bra är nog inte tillräckligt för att göra sjuka saker inför hela världen och dokumentera det förfall hon just nu genomgår.

Hon måste vara vår tids värsta förfall? Vad håller hon på med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in