2023-08-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kan någon mer kunnig förklara detta för mig nu. Det spelar ingen roll om det handlar om att du är duktigare på simpel matematik eller fotboll.

Men om Häcken låg 8p efter MFF när vårat europaspel började och vi nu ligger före MFF. Hur mycket har vi tappat på att spela i europa då?

Uppenbarligen har ni tappat + 8 poäng!
Citera
2023-08-14, 21:09
Avslutad
Oj, Degen vann. Omgång 29 kommer fan bli episk som det ser ut just nu.
Citera
2023-08-14, 21:11
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Jaså du vågar visa dig idag, inte ett inlägg i matchtråden igår som vanligt när ni är usla på gräs och bara en enda kommentar i allsvenskan ny säsong tråden där du bara sa att ni förtjänade att förlora och sen försvann du igen.
Och du säger jag gömmer mig, du visar dig ju aldrig i matchtråden när DIF spelar och nej det är du som bor i en källare, inte jag.
Du glömde förresten nämna Solna i ditt inlägg som du alltid gör annars, vet inte vad det är för lag men du verkar älska dom så mycket som du nämner dom
Jag var väl inne och hyllade Göteborg idag? Selmani årets nyförvärv. Där pratar vi klass. När man går in dagen efter och hyllar motståndaren.

Du visade inte livstecken på 5 arbetsdagar efter er torsk.
Citera
2023-08-14, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha, för alla utanför Malmö är det nog rätt tydligt vem jag syftade på iaf
Hahaha alla i Malmö kanske är lika späda som Kukräven?
Citera
2023-08-14, 21:13
Medlem
goseigens avatar
Men vad fan Degen, bara förlora.

Ser man på lagen där är AIK förloraren, där de andra lagen tar in 2 poäng.
Citera
2023-08-14, 21:14
Medlem
GrytjaMennakandFyts avatar
Citat:
Kan någon mer kunnig förklara detta för mig nu. Det spelar ingen roll om det handlar om att du är duktigare på simpel matematik eller fotboll.

Men om Häcken låg 8p efter MFF när vårat europaspel började och vi nu ligger före MFF. Hur mycket har vi tappat på att spela i europa då?
inte lönt att diskutera med den som inte förstår skillnaden mellan generella effekter och det enskilda fallet.
Citera
2023-08-14, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrytjaMennakandFyt
inte lönt att diskutera med den som inte förstår skillnaden mellan generella effekter och det enskilda fallet.
HAHAHAHA

Så nu blandar du korten? Du var ju jävligt snabb med att påpeka att vi förlorade pga Europa när vi råkade förlora mot Värnamo! Satan vad sopigt!
Citera
2023-08-14, 21:17
Medlem
over9ks avatar
Vilken cp-omgång. Blir en galen bottenstrid in i det sista.
Citera
2023-08-14, 21:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Back to reality.

Senaste matcherna har känts stabila och som vi varit på uppåtgående men så räcker det med ett poängtapp så är man nere i skiten igen. Peking borta om en vecka blir jävligt viktig men Varberg hemma efter det blir än viktigare.

Kommer ju inte gnälla om det blir kryss mellan Blåvitt å Degerfors nu på lördag.
Citera
2023-08-14, 21:19
Medlem
Londons avatar
Citat:
Hahaha alla i Malmö kanske är lika späda som Kukräven?

Haha, skört. Annie får sluta leva drömmen med att göra bomben i bajsvatten runt GBG och tillrättavisa dig snart igen
Citera
2023-08-14, 21:23
Medlem
Jo dom vann. Men helt ärligt, vilket skit. Det finns fan inget lägre som gör att man känner med laget. Finns inte ett skit kvar i det där laget som det en gång var. Antagligen jag som börjar bli gammal, men det här är inte kärlek till en klubb längre. Bara ett ihopköpt gäng gladiatorer som letar en bra språngbräda att studsa vidare ifrån. Mvh Bitter och uppgiven 🙏
Citera
2023-08-14, 21:25
Medlem
AIK bör fixa det här. Jämför deras spelschema med IFK:s eller Degerfors.

AIK är det laget som har det mer gynnsamma spelschemat av dessa lagen.
Senast redigerad av Grunkz 2023-08-14 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in