Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Dessutom får inte Musa och Felix Va spela något alls!
Vad fan händer Kukräven? Du lovade ju KLASS.
Hur kunde jag få en avisering om att du citerat mig på detta inlägg??
Hur som helst kan jag väl passa på att stämma in i vad andra tidigare skrivit. Tack för allt KoT, cup-guld och Lennart, det har varit framgångsrika år om man ser till historiska resultat. Lika många titlar som Bajen har sedan den klubben grundades år… ja vad var det nu igen?
Mitt tålamod är dock slut. Senaste startelvan skulle man kunna köpa som ett skönt skämt från Kim som man kan garva åt på kräftskivan under parollen ”tänk om vi skulle…” men samtidigt lite väl oprofessionellt att skämta när matchen ändå räknas till totalen.
Ser fram emot ett 4-2-3-1 med rak anfallsfilosofi. Fler avslut > fler sidledspassningar. Vill vi fortsätta spela med ambition att vända spelet från kant till kant så hoppas jag att ny tränare tar inspiration från hur vi spelade för ett par år sedan. Då vändes inte spelet genom passning till närmsta gubbe för vidare transport utåt. Sedan kan man ju också undra hur svårt det istället ska det vara att hitta en rak passning från MB till en tia som ”droppar mellan linjerna” eller en djupledspass till en nia som springer mot mål för omväxlingens skull?
Låter kanske arg nu men inte ens det är jag. 2023 skrivs som en förlorad intetsägande säsong efter två som vi kanske borde vunnit. Dags för nytt blod in. Vem vet jag inte.