Citat:
Ursprungligen postat av
LeCastle
Thailand har omfattande problem med västerlänningar som förgriper sig på barn. Samtidigt som pedofiler bestraffas hårt om de åker dit. Gäddors paradis. Där kan Thailändska myndigheter informeras om gäddorna eftersom det är lätt att spåra svenska turister. Detta är första resmålet och det kommer dyka upp intressanta saker.
Då repeterar jag mitt inlägg igen så att alla kan se att allt jag har skrivit till dig är relaterat till Dumpen. Klarar du inte av att svara så behöver du inte citera mig.
Du argumenterar emot Dumpen. Du har markerat klart och tydligt att du inte gillar dem.
Vi behöver inte fråga varför du inte gillar dem för det har du varit tydlig med.
Sen tycker du att rättsväsendet ska sköta allt.
Rättsväsendet sköter allt. Det är de som ger straffen.
Att folk vill se förändringar och informerar/tipsar om pedofiler är inte olagligt.
Hur ska du få människor att sluta med det hade du tänkt?
Thailand har omfattande problem med västerlänningar? Varför tror du att de har det? För att västerlänningar tvingar dem till det? Västerlänningar ska ge fan i åka dit och köpa barn, men Thailand som land bör ändras i grunden. Det är inte bara västerlänningar som köper barn i Thailand. Thailändarna gör det själv. Nej, det är långt ifrån alla som straffas hårt. Varför tror det pågår helt öppet i Thailand?
Var har jag sagt att det är olagligt att vilja se förändringar och informera?