2023-08-14, 14:14
Medlem
Jag fattar inte, han har alltså ansökt om personlig konkurs?

Detta utan att sälja sina klockor och märkeskläder.

Trodde han att han kunde konka, börja om på noll med allt han har i värde?

Konkursen gick inte igenom?
Citera
2023-08-14, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Mitt kostade 3.5, men inte långt ifrån

Nu vet jag inte var du bor men i Vadstena går nog husen från 700K och upp till flera miljoner.
Citera
2023-08-14, 14:16
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Han kan självklart köpa ett förstahands kontrakt i Stockholm. Det är inte ens olagligt.

Ja du. Nu är du återigen ute och cyklar. Men att gissa är du duktig på
Citera
2023-08-14, 14:18
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Synd videon är 35 och uppåt och 22, för Chrippa är ju 34 och Julia 23

Ändrar ju allt

OMG helt otroligt.

Nu är Chrippa runt 35 år och håll isär på namnen. Uppskattas nog inte att du kallar Linnea för Julia. Linnea är 23 år så runt 22 år.
Har du rökat på eller kliar det i näsan?
😅😅😅
Citera
2023-08-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Nu är Chrippa runt 35 år och håll isär på namnen. Uppskattas nog inte att du kallar Linnea för Julia. Linnea är 23 år så runt 22 år.
Har du rökat på eller kliar det i näsan?
😅😅😅

1. Jag skrev fel namn, editerad.

2, Jag var ironiskt, trodde det var uppenbart.
Citera
2023-08-14, 14:20
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ja kvittot var väll på 399,00 kr. Så det var inte mycket att skryta med.

Hahah han skrapade väll ihop pengar för leveransen men tog datorn på extremt lång avbetalning. Fara hur, gör dom inte kreditupplysning först?
Citera
2023-08-14, 14:22
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Han kan självklart köpa ett förstahands kontrakt i Stockholm. Det är inte ens olagligt.
Konto i Förenade Arabemiraten menar du? Ja Chrippa älskar ju araber. Skönt att han äntligen väljer att stödja dom öppet.

Han har börjat dansa som dom gör hos Jocke och lyssna även på låten i bakgrunden när han och Linnea står i köket och han packar upp maten från Willys.
Citera
2023-08-14, 14:23
Medlem
Så jävla tragiskt att åka till Thailand med tjej och barn där man övertrakserar sitt konto.
Citera
2023-08-14, 14:23
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
1. Jag skrev fel namn, editerad.

2, Jag var ironiskt, trodde det var uppenbart.

Sorry, uppfattade tyvärr inte det men så kan det bli ibland 😉
Citera
2023-08-14, 14:42
Medlem
När han lägger till Jocke i titeln blir det en 100% uppgång på tittare. Chrippa är ganska orelevant!
Citera
2023-08-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Skulderna verkar vara större än tidigare trott. Enligt bouppteckning är det brist på 1,8 miljoner.

https://delafil.se/39ea35f8e13502dc/Link%C3%B6pings_TR_K_4322-22_Aktbil_22.pdf

Tillgångar 18.300,34
Skulder 1.820.625,98

Undra om vi når upp till 2 miljoner innan nästa månad.

Måste vara fattigast i Mjölby. Nettoförmögenhet minus 1,8 miljoner. Blir att leva kolsvart med utländskt konto dit YT-pengarna kommer in och bo hos fula hyresvärdar livet ut. Kommer aldrig kunna köpa en lägenhet eller ett hus. Eller stå som ägare på en bil.
Han har kvar konton i sparbanken som han blåste på flera hundra tusen. Måste vara en naiv bank, annars hade de fryst hans konton och tagit pengarna han inte betalat. Och sparbankerna brukar ju sponsra skolresor, aktiviteter för äldre, stipendier i idrottsföreningar osv. Tänk vad pengarna han i princip snott hade kunnat gå till i den lilla hålan han kommer från. Hade han bott där hade han blivit utstirrad för livet, men Chrippa är en sån som inte tar in vad andra tycker. En speciell egenskap att vara så mentalt skyddad mot omgivningen. En annan hade ju skämts ihjäl om man inte betalat tillbaka på sina lån. Så är det för de flesta människor med heder i kroppen. Men några procent har inte den spärren som säger att det är fel att blåsa andra.

Även hans farsa lånade ut 40k. Farsan är väl lite speciell men verkar ganska schysst och har ett vanligt jobb, ingen pundare direkt. Synd att han inte fick nån ordning på ungarna. Undrar om han får tillbaka sina 40k, i Chrippas värld är det uppenbarligen helt naturligt att blåsa banker och gå i personlig konkurs, men att blåsa sin egen farsa är ännu sjukare. Jag skrev om storhetsvansinne i tidigare inlägg. Är man inte helt jävla bombad i huvudet med Chrippas bedrägeribeteende så är det bara under en psykos man kan tappa fattningen så brutalt.
Citera
2023-08-14, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Du snackar skit! "Hemliga konton" 😅 det enda jag vet som du kan öppna ett konto som utländska myndigheter inte får pilla på är ett schweiziskt bankkonto MEN då måste man betala en insats på ett par 100k. Vi alla vet redan att CB lever på lånade pengar så något sånt bankkonto kan han glömma.

Nyregistrerade användare som ska höja WTdvärgen C.Skuldberg till skyarna. Du har samma meningsuppbyggnad som så gott som alla andra som höjer dvärgen till skyarna. Tillfällighet?

Jag lägger mig inte i din och Brittas snack.
Men en sak kan jag tala om. Finns minst 6st, men säkert lika många till.
Vet om två som haft schweiziska konton, men dom var tvugna byta till andra länder
av någon anledning, båda tog olika länder, men här snackar stora lirare med 50-100miljoner gömda.
Dom två olika länder de har är riktigt bra, jag vet själv om 4 andra riktigt bra så det är 6st totalt.
Jag nämner inga länder dock som Britta gör.

Och 100tusen är inga pengar för Chrippa. Det är absolut INGET för han ska du veta.
Fickpengar faktiskt. Tänker inte gå in mer på det.

Citat:
Du är ju riktigt nära om du vet allt detta.

Haft rätt i allt, om att Chloe och linnea sågs innan ni andra visste eller ens såg
Och allt annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Chrippa klickar hem en dator med hemleverans i storstan, han lever han

Det är massor på g. Teknik för par hundra tusen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julias nya kille bor i Örebro och om Chrippa sköter sina affärer och ideer som hittills, kan det vara bra och passande att Julia flyttar dit, med tanken på närheten till Kumla, för framtida pappabesök för Chloe...

Hans konkurs är klar fick jag veta. Så det stämmer att han har inget att oroa för.
Han är fri. Eventuelt ringa knark. Och det är inget, flesta kändisar har det idag.
Även svensson barnfamiljer.

Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Exakt så, bidragstagande är vad han är.

Han har ALDRIG fått bidrag, inte en krona. Så sluta snacka rent skit.
Han har duktigt med cash utomlands. Och mer kommer bara. Det har knappt börjat ens.
Vänta och se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in