Citat:
Ursprungligen postat av
MudOven
Du snackar skit! "Hemliga konton" 😅 det enda jag vet som du kan öppna ett konto som utländska myndigheter inte får pilla på är ett schweiziskt bankkonto MEN då måste man betala en insats på ett par 100k. Vi alla vet redan att CB lever på lånade pengar så något sånt bankkonto kan han glömma.
Nyregistrerade användare som ska höja WTdvärgen C.Skuldberg till skyarna. Du har samma meningsuppbyggnad som så gott som alla andra som höjer dvärgen till skyarna. Tillfällighet?

Jag lägger mig inte i din och Brittas snack.
Men en sak kan jag tala om. Finns minst 6st, men säkert lika många till.
Vet om två som haft schweiziska konton, men dom var tvugna byta till andra länder
av någon anledning, båda tog olika länder, men här snackar stora lirare med 50-100miljoner gömda.
Dom två olika länder de har är riktigt bra, jag vet själv om 4 andra riktigt bra så det är 6st totalt.
Jag nämner inga länder dock som Britta gör.
Och 100tusen är inga pengar för Chrippa. Det är absolut INGET för han ska du veta.
Fickpengar faktiskt. Tänker inte gå in mer på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Du är ju riktigt nära om du vet allt detta.
Haft rätt i allt, om att Chloe och linnea sågs innan ni andra visste eller ens såg

Och allt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Odd3lish
Chrippa klickar hem en dator med hemleverans i storstan, han lever han

Det är massor på g. Teknik för par hundra tusen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Julias nya kille bor i Örebro och om Chrippa sköter sina affärer och ideer som hittills, kan det vara bra och passande att Julia flyttar dit, med tanken på närheten till Kumla, för framtida pappabesök för Chloe...
Hans konkurs är klar fick jag veta. Så det stämmer att han har inget att oroa för.
Han är fri. Eventuelt ringa knark. Och det är inget, flesta kändisar har det idag.
Även svensson barnfamiljer.
Citat:
Ursprungligen postat av
zsarp
Exakt så, bidragstagande är vad han är.
Han har ALDRIG fått bidrag, inte en krona. Så sluta snacka rent skit.
Han har duktigt med cash utomlands. Och mer kommer bara. Det har knappt börjat ens.
Vänta och se