Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Agree. Man kan ju dock lägga stämpeln på minnet om man hittat någon som luktar/slår/ser bra ut. Enklare att tipsa med en stämpel med. Folk fifflar ja, men det finns ju ändå oftast x antal kilon i omlopp med samma stämpel och samma hasch

Ja så är det. Däremot finns det ju många stämplar med olika hasch och kvalite därefter. T.ex. LV, Bentley, Messi som jag köpt olika gånger och fått varierat hasch.
Citera
2023-08-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Ja så är det. Däremot finns det ju många stämplar med olika hasch och kvalite därefter. T.ex. LV, Bentley, Messi som jag köpt olika gånger och fått varierat hasch.
Jo tyvärr är det ju så. På rak arm är väl LV, Audi, Balenciaga och Bugatti några som jag stött på flertalet ggr. Ibland är dom dunder och ibland är dom skit, ibland ljusa ibland mörka. Lite tröttsamt är det 😅

Edit: men ärligt talat var det inte mycket bättre förr, när varenda jävel hävdade att dom hade svart afghan när dom hade nåt svart klet som inte ens slog. Saknar dock riktiga stämplar på kakan
Senast redigerad av splir0n 2023-08-09 kl. 19:52.
Citera
2023-08-09, 23:48
Medlem
torrans avatar
Grym commercial just nu! Stämpel var "Liverpool"!

Finns två versioner av denna, en med en blåare ton på stämpeln och en med en grön ton. Rökte den gröna och den var riktigt bra! Den blåa var sådär, helt ok men inget att hänga i granen.

Mvh
Torran
Citera
2023-08-13, 14:51
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Grym commercial just nu! Stämpel var "Liverpool"!

Finns två versioner av denna, en med en blåare ton på stämpeln och en med en grön ton. Rökte den gröna och den var riktigt bra! Den blåa var sådär, helt ok men inget att hänga i granen.

Mvh
Torran

Hade den för någon månad sedan i södra Sverige, den är dunder! Superman stämpel just nu, tycker den är ganska bra faktiskt, 8,5/10.
Citera
2023-08-13, 21:00
Medlem
Citat:
Jo tyvärr är det ju så. På rak arm är väl LV, Audi, Balenciaga och Bugatti några som jag stött på flertalet ggr. Ibland är dom dunder och ibland är dom skit, ibland ljusa ibland mörka. Lite tröttsamt är det 😅

Edit: men ärligt talat var det inte mycket bättre förr, när varenda jävel hävdade att dom hade svart afghan när dom hade nåt svart klet som inte ens slog. Saknar dock riktiga stämplar på kakan

Håller med dig om allt du skriver. Du har koll hör jag.
Citera
2023-08-13, 21:20
Medlem
Citat:
Håller med dig om allt du skriver. Du har koll hör jag.
Hehe broder 🫶🏻 du med! Har man en 15+ år på nacken, som jag misstänker du också har, så har man ju snappat upp en del 🤓
Citera
2023-08-13, 22:57
Medlem
Citat:
Hehe broder 🫶🏻 du med! Har man en 15+ år på nacken, som jag misstänker du också har, så har man ju snappat upp en del 🤓

Det vet du!👍
Vilka schyssta florerar där du bor just nu? Finns mycket Drysift just nu men 4 av 5 gånger är de något annat.
Citera
2023-08-13, 23:13
Medlem
Citat:
Det vet du!👍
Vilka schyssta florerar där du bor just nu? Finns mycket Drysift just nu men 4 av 5 gånger är de något annat.
Jag tycker det är lite torrt just nu faktiskt. Dock så håller jag ett litet uppehåll då jag är mega inrökt, så är inte helt up to date. Men dom som cirkulerar (tror jag) är Bugatti, någon dunder sort med en rödögd apa på 😅, och en annan dunder med ett majablad på. Tror LV finns här o där med. Kanske Liverpool med. Dessa har dock snurrat i nån månad så antingen trillar det in något nytt snart, eller så har det redan kommit, som sagt inte helt uppdaterad..

Hos dig då? Nåt o rekommendera?
Citera
2023-08-13, 23:59
Medlem
Citat:
Jag tycker det är lite torrt just nu faktiskt. Dock så håller jag ett litet uppehåll då jag är mega inrökt, så är inte helt up to date. Men dom som cirkulerar (tror jag) är Bugatti, någon dunder sort med en rödögd apa på 😅, och en annan dunder med ett majablad på. Tror LV finns här o där med. Kanske Liverpool med. Dessa har dock snurrat i nån månad så antingen trillar det in något nytt snart, eller så har det redan kommit, som sagt inte helt uppdaterad..

Hos dig då? Nåt o rekommendera?

Har också uppehåll nu för måste röka så pass mycket för bli nöjd tills dess grad att jag blir alldeles för lat. De jag gillar just nu är olika typer, en väldigt lättsmulad ljus Team Fox var stämpeln. Även Amsterdam Genetics har varit utöver det vanliga. Dom bästa gångerna är när jag får det i bakplåtspapper utan stämpel för det är så krämigt. Håller med om att utbudet just nu inte är det bästa vet många pushers som blivit försiktigare iomed nya lagen.👌
Senast redigerad av got2bfree 2023-08-14 kl. 00:17.
Citera
2023-08-14, 00:19
Medlem
Citat:
Har också uppehåll nu för måste röka så pass mycket för bli nöjd tills dess grad att jag blir alldeles för lat. De jag gillar just nu är olika typer var från Rävens grabbar, en väldigt lättsmulad ljus Team Fox var stämpeln. Även Amsterdam Genetics har varit utöver det vanliga. Dom bästa gångerna är när jag får det i bakplåtspapper utan stämpel för det är så krämigt. Håller med om att utbudet just nu inte är det bästa vet många pushers som blivit försiktigare iomed nya lagen.👌
Vattnades i munnen när man läste de där me bakplåtspapper 🤤 men jaja låter nice, får hålla utkik efter rävens grejer! Amsterdam Genetics låter fint, proffsigt, inget som adidaskrigarna hade kommit på & klistrat på själva 😂 ja jäkla lag alltså.. Löjligt
Citera
2023-08-15, 12:27
Medlem
Någon som testat Real Madrid?
Citera
2023-08-15, 21:53
Medlem
Bästa stämplen från arche???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto