2023-08-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Chrippa har flickvän som ni andra inte har

Chrippa drar in 200lax månad, han behöver inga lån

Ser att det svider för er hatare

King Chrippa lever livet. Solresa snart igen med riktigt snygg flickvän. Och dottern Chloe.
Ni får stanna i regniga Sverige. Vet det svider på er hatare med
Han har ju för i helvete 1.5 miljoner (!!!) i skulder.
Citera
2023-08-13, 20:19
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Nåja, ni säger att han inte bestämmer vad ni ska diskutera, du bestämmer då således inte vad som är intressant eller ointressant, detta är Flashback, allas åsikter är välkomna.

Det vet jag att det är och hur många hyllar hens inlägg?
Jag har rätt att få skriva detta om lusläsaren utan att du ska komma och predika med pekpinnen. Följ och lägg din tid och svara bara på inlägg som rör vrålapan istället.
Lilltrollet där
Citera
2023-08-13, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men har du svårt att fatta eller? Hans inkomster i Spanien tar KF på utmätning.

Från vilket land kommer dessa pengar???

Nej nej, nu har du helt fel. KF har han bara 50k på.
Det kan han lösa på direkten om han vill utan att märka ens.

KF kommer inte åt special konton i andra länder.
Många har Konton i hemliga länder, och därifrån överför man via datorn till ett annat i Spanien
när man behöver ta ut eller handla varsom i världen

Ni har noll koll på hur Kingar gör.
Men jag tänker inte dra detaljer. Det kostar ju deg få det fixat med. Det är ingen gratis info.
Sen så drar inte ni in dessa summor. Så ni behöver inte ens veta hur det går till.
Citera
2023-08-13, 20:27
Medlem
Citat:
Hur menar du bränd?
Han cashar ju allt då han drar in enorma pengar nu varje månad. Med sitt utländska kort.
Han behöver inte ta skulder fattar du väl ?

Förklara, tror du är bränd där uppe kanske

Eftersom du "vet" att han drar in massa pengar antar jag att du sitter på insederinfo. Från vilket land kommer pengarna? Varför registreras de inte? Varför skattas de inte?

Din partiskhet kan ju diskuteras också om du skulle råka veta saker som inte är allmänt kända.
Citera
2023-08-13, 20:31
Medlem
Citat:

Många har Konton i hemliga länder, och därifrån överför man via datorn till ett annat i Spanien

Men jag tänker inte dra detaljer. Det kostar ju deg få det fixat med. Det är ingen gratis info.
Sen så drar inte ni in dessa summor. Så ni behöver inte ens veta hur det går till.

Han har 58K. Tror mej, nån som vet det så är det jag. Jag har pratat med KF denna vecka! Så du behöver inte läxa upp mej om hur mkt han har hos KF.

Varför löser han inte det på direkten då?

Vilka länder är dessa?

Hemliga länder? Pratar vi om Sagolandet och Plutolandet?

Angående Spanien som du nämner tar KF dessa pengar så det kan inte stämma.

Du snackar skit.

Han har använt Julia utan inkomst som målvakt.
Citera
2023-08-13, 20:32
Medlem
Citat:

50k borde vara lätt att pröjsa om han nu drar in 200k i månaden… Knappast coolt att ha en aktiv skuld hos kf, kingen.. Inte direkt överklass med noll kreditvärdighet och 1,4 millar hos inkasso.. Men kingen fixar väl det också
Citera
2023-08-13, 20:34
Bannlyst
Nu kommer inte jag diskutera ekonomi mer. Men King Chrippa har mer än han behöver när det kommer
till pengar. Han behöver inte kolla vad maten kostar i äffären. Han slänger i det han vill i sin korg.

Han kan åka helatiden på resor, även bo utomlands om han vill.

Chrippa är en livsnjutare, han behöver aldrig oroa för pengar. Och snyggaste tjejen har han med
av alla Youtubers.
Synd att ni är så avundsjuka. Gör något åt era egna liv, lägg tid och orken på er eget liv istället.
Alva är singel just nu. Tjock knarkare, med lite tur har ni chans på henne.

Tycker synd om er ensamma Incels
Citera
2023-08-13, 20:37
Medlem
Citat:
Nu kommer inte jag diskutera ekonomi mer.

Jag förstår att det blir jobbigt när man inte har svar.

Men samtidigt har du ju flera gånger sagt att "nu slutar vi med detta" men sedan fortsätter du ändå. Går sådär också att sätta ner foten och byta ämnen. Humor på hög nivå. Vi pratar om hans skulder i September också och inte ens 10 åriga barn lyssnar på dej!
Citera
2023-08-13, 21:02
Medlem
Såg nyss vloggen och jag ångrar det!
Citera
2023-08-13, 21:10
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Chrippa har flickvän som ni andra inte har

Chrippa drar in 200lax månad, han behöver inga lån

Ser att det svider för er hatare

King Chrippa lever livet. Solresa snart igen med riktigt snygg flickvän. Och dottern Chloe.
Ni får stanna i regniga Sverige. Vet det svider på er hatare med
Ursäkta, men hur gammal är du? Ha ha du har ingen kille/tjej! Går du på mellanstadiet eller?

Nä, du har helt rätt att Chrippa inte behöver lån. Och att han inte tar några nu, han är nämligen inte kreditvärdig. Men han har tagit lån, enligt sig själv 2017. Lånen är från 37 olika låneinstitut. Låneinstitut kallas företag som lånar ut pengar till människor, banker och Kreditbolag.
ÖChrippa har alltså lånat pengar 37 gånger. Dessa 37 lån har en sammanlagd summa på över 1,3 miljoner.

Då Chrippa inte betalar sina lån, har de som lånat ut pengar till Chrippa lämnat vidare skulden till något som kallas inkasso. Inkassoföretagets uppgift är att få dig att betala. Men det finns regler för hur de ska agera och vad de får göra.

Inkasso bolagen har skickat brev och räkningar till Chrippa. Som han bara struntat i. Men dessa inkasso företag får vare sig utmäta grejer eller slå av knäskålarna på Chrippa.

Därför kommer bolagen att lämna över skulderna till kronofogden. Där Chrippa mycket riktigt har ca 50 k i skuld redan. Kronofogden är en myndighet. De har helt andra möjligheter än inkasdobolagen. De kan ta Chrippas bil, kläder, klockor, de kan gå in på Chrippas bankkonto och både se hans pengar och utmäta pengar från kontot. De kan även ta pengar på konton i alla Europeiska länder utan Danmark.

Förstår du nu? Det vore skönt. Så du slapp fortsätta göra bort dig. Och förstår du att detta inte har något med vilka känslor jag eller någon annan har för Chrippa. Det är så, varesig någon älskar honom eller inte.
Citat:
Frågan är hur ni orkar spamma samma skitsaker och lägga i hans ekonomi som går som tåget fram.
Han drar in på en månad vad ni drar på ett år typ LOL
Titta dig i spegeln innan du säger så där. Du tangerar snart 100 inlägg i tråden och du har skrivet i 2-3 dagar under ditt nick. Du snittar på över 16 inlägg per dag, jag snittar på mindre än 1.

Citat:
Hur menar du bränd?
Han cashar ju allt då han drar in enorma pengar nu varje månad. Med sitt utländska kort.
Han behöver inte ta skulder fattar du väl ?

Förklara, tror du är bränd där uppe kanske
Hans namn är bränt på så sätt att han aldrig kommer att kunna äga en lägenhet, ett hus eller en bil. Han är bränd för att hans namn inte duger till att stå för ett hyreskontrakt. Han är bränd för att han måste smusla med ett utländsk kort. Han är så bränd att inte en bank skulle ge honom ett vanligt jävlas bankomatkort.

Och du förstår väll att alla måste betala tillbaka det de lånar. Har du varesig uppfostran eller moral?

Citat:

Ja du säger det ju själv konton i hemliga länder. Du hör ju hur bränd man är.

Jag tänker att det är kanske så kingar gör. För kingar är väl typer med upplåts ego, som påminner om Sean Banan. Kingar är folk som inte fattar att andra ser dem som patetiska löjliga pellejönsar.
Citera
2023-08-13, 21:41
Medlem
MudOvens avatar
Kollade upp på YT vad detta är för en fåne och jag fick Abbevibbar direkt dvs att allt är ett luftslott. Att folk köper hand skitsnack om hur rik och framgångsrik han är begriper jag fan inte. Sen hans dampiga svamlande och osammanhängande "content" han svamlar om i sina videos är ju hur hjärndött som helst.

Sen att i den åldern bli tillsammans med en 23 åring är bara tragiskt och creepvarning för folk (både män och kvinnor) i hans egen ålder. Fläskisen till flickvän har ju verkligen dragit stjärnvinsten att bli tillsammans med en över 10 år äldre "man" med miljonskuld till fogden, 0 kreditvärde, snart bostadslös, inget arbete osv osv. Hennes föräldrar måste vara stolta att deras dotter funnit en sån ordentlig karl.....

Gällande skulderna så kan han förglömma att få tag på en lägenhet den lagliga vägen, köper han en lägenhet så kommer den att mätas ut utav fogden direkt, men vi här på FB vet ju redan att han inte har råd med köp utav en bostad.

Sen så är det ju rätt så uppenbart att dvärgen Cripple lider utav ADHD och borderline.
Citera
2023-08-13, 21:58
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Kollade upp på YT vad detta är för en fåne och jag fick Abbevibbar direkt dvs att allt är ett luftslott. Att folk köper hand skitsnack om hur rik och framgångsrik han är begriper jag fan inte. Sen hans dampiga svamlande och osammanhängande "content" han svamlar om i sina videos är ju hur hjärndött som helst.

Sen att i den åldern bli tillsammans med en 23 åring är bara tragiskt och creepvarning för folk (både män och kvinnor) i hans egen ålder. Fläskisen till flickvän har ju verkligen dragit stjärnvinsten att bli tillsammans med en över 10 år äldre "man" med miljonskuld till fogden, 0 kreditvärde, snart bostadslös, inget arbete osv osv. Hennes föräldrar måste vara stolta att deras dotter funnit en sån ordentlig karl.....

Gällande skulderna så kan han förglömma att få tag på en lägenhet den lagliga vägen, köper han en lägenhet så kommer den att mätas ut utav fogden direkt, men vi här på FB vet ju redan att han inte har råd med köp utav en bostad.

Sen så är det ju rätt så uppenbart att dvärgen Cripple lider utav ADHD och borderline.

Skönt att vi fått in en riktig läkare i diskussionen som kan sätta diagnoser på folk genom att kolla videos, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in