2023-08-13, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
juliapuhakka

Finns även på TikTok med massa filter och smink! Svårt att säga...
Citera
2023-08-13, 16:22
Medlem
Spritnotas avatar
Vad har han köpt på kredit, hur kan han ha miljonbelopp i skuld hos inkasso? Han har haft fast inkomst som svetsare + extra cash från youtube i minst 7 år?

Jag vet att han har spenderat massor på fula kläder och solresor, men finns mycket som kostar han inte gör som att snusa eller röka. Han äger ingen båt, han äger ingen snöskoter, han har inte häst eller hund, han reser aldrig till Alperna - vad har han lagt pengarna på? Armbandsur?
Citera
2023-08-13, 16:35
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Vad har han köpt på kredit, hur kan han ha miljonbelopp i skuld hos inkasso? Han har haft fast inkomst som svetsare + extra cash från youtube i minst 7 år?

Jag vet att han har spenderat massor på fula kläder och solresor, men finns mycket som kostar han inte gör som att snusa eller röka. Han äger ingen båt, han äger ingen snöskoter, han har inte häst eller hund, han reser aldrig till Alperna - vad har han lagt pengarna på? Armbandsur?

Droger har säkert kostat en del. Klockorna han har är värda kanske 150k, beroende på skick och box/papers
Citera
2023-08-13, 17:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Droger har säkert kostat en del. Klockorna han har är värda kanske 150k, beroende på skick och box/papers

Han är väl partyknarkare, det är inte så överdrivet dyrt. Alla former av roids har nog kostat en del, men det inga hundratusentals kronor det heller om jag får gissa. 300k på Rolex, 200k på clownkläder, 300k på resor och diverse piller - resten av skulden då? Som sagt, vi talar om en man i yngre medelåldern med hög inkomst som aldrig ens ägt en dyr bil, ingen fattiglus. Jag begriper inte hur han haft timmar på dygnet att spendera dessa summor samtidigt som han arbetat heltid. Blancolånen är från en period innan han sade upp sig och fick barn?!

EDIT: Att sambon under samma period samlat ihop en ytterst imponerande skuld själv, gör det hela ännu märkligare.
Senast redigerad av Spritnota 2023-08-13 kl. 17:13.
Citera
2023-08-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Han är väl partyknarkare, det är inte så överdrivet dyrt. Alla former av roids har nog kostat en del, men det inga hundratusentals kronor det heller om jag får gissa. 300k på Rolex, 200k på clownkläder, 300k på resor och diverse piller - resten av skulden då? Som sagt, vi talar om en man i yngre medelåldern med hög inkomst som aldrig ens ägt en dyr bil, ingen fattiglus. Jag begriper inte hur han haft timmar på dygnet att spendera dessa summor samtidigt som han arbetat heltid. Blancolånen är från en period innan han sade upp sig och fick barn?!

EDIT: Att sambon under samma period samlat ihop en ytterst imponerande skuld själv, gör det hela ännu märkligare.

Dubbla hyror, långtidsparkering, leesad bil, onödiga dyra taxiresor.

Inte förvånad om han torkat sig i röven med pengar.

Han har ju nämnt 18k på mat i månaden nere i Spanien.

Haft hyra på runt 17k.
Citera
2023-08-13, 17:20
Medlem
Linnea har alltså skaffat en kille som snart är bostadslös, arbetslös, har skulder hos KF och indraget körtkort. Lägg till att han är åtalad för doping, ansökt om konkurs, sepererad med barn och 34 år. Jackpott!

Äger ingen bil och får inte några lån!
Citera
2023-08-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea har alltså skaffat en kille som snart är bostadslös, arbetslös, har skulder hos KF och indraget körtkort. Lägg till att han är åtalad för doping, ansökt om konkurs, sepererad med barn och 34 år. Jackpott!

Äger ingen bil och får inte några lån!

Hur fan tillåter föräldrana detta?
Hade min dotter börjat dejta hade jag sökt upp vem killen är, speciellt när det är en youtuber…
Citera
2023-08-13, 17:25
Medlem
Han var så säker han skulle få tillbaka körkortet då han har barn men nej blev inte så. Som Vanligt har han fel.

Linnea inte heller körtkort med tanken på dagens videos. Riktigt luftigt när man har barn att ta pendeln.
Citera
2023-08-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Hur fan tillåter föräldrana detta?
Hade min dotter börjat dejta hade jag sökt upp vem killen är, speciellt när det är en youtuber…

Ja jag som pappa/storebror hade aldrig godkänt detta.
Citera
2023-08-13, 17:30
Medlem
Citat:
Julia står på kontraktet. Han får ingen bostad.

Dyra märkeskläder, resor och äter ute.
Men skrev inte någon i tråden att numera husera i en minimal lägenhet på 24 kvadrat? Eller det kanske inte stämde överens med verkligheten?
Citera
2023-08-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Men skrev inte någon i tråden att numera husera i en minimal lägenhet på 24 kvadrat? Eller det kanske inte stämde överens med verkligheten?

24 kvm är Linneas lägenhet i "Stockholm" och 24 kvm kommer nog från mig efter uppskattning via YT och sedan blivit nån fakta i denna tråd. Lägenhet är iaf liten för 2 och omöjlig för 3.
Citera
2023-08-13, 17:38
Medlem
Citat:
24 kvm är Linneas lägenhet i "Stockholm" och 24 kvm kommer nog från mig efter uppskattning via YT och sedan blivit nån fakta i denna tråd. Lägenhet är iaf liten för 2 och omöjlig för 3.
Okej jag tolkade det som att han panikflyttade till en mindre lägenhet i samma stad han bor i eftersom han och Julia har gjort slut och Julia är personen som står på den ordinarie lägenheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in