2023-08-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Svårt att samanfatta då det är så mycket men Chrippa har 58K hos Kronofogden och 1.3 miljoner hos Inkasso, Julia har 424K hos KF och 12 ärenden hos inkasso på väg till KF.

Chrippa har lämnat Julia och träffade ny tjej direkt.

Angående skulderna så sticker det hur han hela tiden nämnt Rask dåliga ekonomi och hans frus skulder till KF, att han givit skev av hur bra allt varit, att han är genuin, ärlig osv när det visar sej vara annorlunda. Han säger även att han inte kommer betala tillbaka skulderna. Han beställer även nya resor.

Han pratar om hur bra farsan han är men ger barnet godis varje dag, kör henne på elsparkcykel utan hjälm, kör bil utan barnstol och verkar bry sej om barnet så där halvt.

Osv osv.

Mycket ologik från Chrippa. Försöker fly Sverige för att inte skatta, ev varit otrogen, ta med ungen utomlands osv. Har även domar på sej och haft husis.
Med så stora skulder borde han väl vara bostadslös och även ha svårt att hitta ny bostad? Minns själv en gång när jag missade betala en räkning (pga flytt så hamnade den på villovägar) och var nära på att få en betalningsanmärkning som hade ställt till det för mig när jag sökte bostad.

edit: Varför har dom så stor skulder? Levt över sina tillgångar?
Citera
2023-08-13, 15:32
Medlem
Har Julia redan ny ”pojkvän”? Visade upp en manshand på insta. Jävla freakshow detta!
Citera
2023-08-13, 15:39
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är vad som visas upp som jag anmärker på. Då personen bakom kameran förmodligen försöker få till en så bra video som möjligt. Det som Chrippa visat upp är inte positivt utan riktigt sorgligt. Han har skaffat sig en fjårtis

Instämmer till fullo, en riktigt osäker fjortis som inte är i närheten av att kunna ta ansvar för barn osv.
Citera
2023-08-13, 15:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Med så stora skulder borde han väl vara bostadslös och även ha svårt att hitta ny bostad? Minns själv en gång när jag missade betala en räkning (pga flytt så hamnade den på villovägar) och var nära på att få en betalningsanmärkning som hade ställt till det för mig när jag sökte bostad.

Skuldernas uppkomst är pga att Chrippa vill leva ett liv som han inte har råd med. Bära moncler väst för 8 lax och gucci sneaks för 7000. Dessa statussymboler glider han sen runt med på solkusten, en resa som han finansierat av krediter.

Mycket tragiskt, detta behov att flasha har satt honom i livslång skuld.
Citera
2023-08-13, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Har Julia redan ny ”pojkvän”? Visade upp en manshand på insta. Jävla freakshow detta!

Vad heter hon på insta?
Citera
2023-08-13, 15:50
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vad heter hon på insta?

juliapuhakka
Citera
2023-08-13, 15:50
Medlem
Chrippakryptovaluta haha.. Han är ju precis lika gammal som Linnea i huvudet. Riktig fjortis!

Inte så svårt att räkna ut han försöker hitta sätt att gömma undan youtube-pengarna så inte kf kan komma åt dom.. Killen lär förlora rubbet om han ger sig på trading och släpper han något eget så skriker det rug pull om det.. Står ju förfan scammer i pannan på han. Väx upp och ta lite jävla ansvar så du inte blir av med C
Citera
2023-08-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skuldernas uppkomst är pga att Chrippa vill leva ett liv som han inte har råd med. Bära moncler väst för 8 lax och gucci sneaks för 7000. Dessa statussymboler glider han sen runt med på solkusten, en resa som han finansierat av krediter.

Mycket tragiskt, detta behov att flasha har satt honom i livslång skuld.
Så han har lånat pengar för att kunna visa upp en fasad? Tragisk person.
Citera
2023-08-13, 15:52
Medlem
Citat:

Julia står på kontraktet. Han får ingen bostad.

Dyra märkeskläder, resor och äter ute.
Citera
2023-08-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vet inte vad det är att vara avundsjuk på? Skulder, separation, att träffa sitt barn 50%, gå.runt och filma sitt liv hela tiden varje dag...

Och dåligt ordföråd.
Citera
2023-08-13, 15:56
Medlem
Citat:
Så han har lånat pengar för att kunna visa upp en fasad? Tragisk person.

Ja sjuk låg självkänsla.
Citera
2023-08-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Sluta spamma dumpad snacket.

Bäst vi lyder Booooosssen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto