2023-08-13, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
Ingen meningsindelning eller komma. Får manivibbar.
Ja, inte ser det ut som en författare som skrivit!
Citera
2023-08-13, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry1978
Hon får ”för helvete” försörja sig på vilket sätt hon vill så länge det är lagligt.

Vänder mig mest mot att hon tycker så ofantligt synd om sig själv att hon inte har några cash för att det betalar så dåligt att vara författare/skribent. En normal person hade ju kanske skaffat ett jobb?
Citera
2023-08-13, 15:36
Medlem
Härligt med en ny Lennart Bladh att följa.
Bara hoppas det inte slutar på samma tragiska vis
Citera
2023-08-13, 15:37
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nytt dagboksinlägg från imorse där hon går in lite på varför hon började med Onlyfans:
Att finansiera sin träning kostar inte mer än ett gymkort och lite annorlunda mat, jämfört med den vanliga husmanskosten. Det är inga pengar alls. Har hon det så pass illa att hon har det sämre ställt än vad en med socialbidrag har?

Det låter som att hon försöker hitta en ursäkt till sitt gränslösa beteende.
Citera
2023-08-13, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Att finansiera sin träning kostar inte mer än ett gymkort och lite annorlunda mat, jämfört med den vanliga husmanskosten. Det är inga pengar alls. Har hon det så pass illa att hon har det sämre ställt än vad en med socialbidrag har?

Det låter som att hon försöker hitta en ursäkt till sitt gränslösa beteende.

Sååå dåligt tjänar hon inte.
Citera
2023-08-13, 15:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
Punkt och komma är tydligen inget att ha.

Kan Onlyfans verkligen vara så pass lönsamt för en utanför Sverige okänd kvinna i 50-årsåldern att det går att leva på?

Just nu är det säkert många som är intresserade, men efter nyheten lagt sig så kanske inte det finns samma intresse.

Tänker att hon bränt en del broar med det här.
Om du bara visste hur många dumma män det finns som betalar tusenlappar för ett tiominuters klipp i linje med deras fetisch. En del betalar 500 spänn per smusig trosa och någon hundring för väl använda strumpor. Så, jo, det finns pengar att hämta...
Citera
2023-08-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Visst var det någon manlig TV-hallåa på SVT i Umeå som var ute och sög kuk, runkade på gym och blev påsatt i buskarna. Han dokumenterade också och lade ut på olika forum precis som Linda nu gör. Han försvann fortare än kvickt från TV-rutan har jag för mig och så finns det nog en tråd om honom här på fb. Undrar därför hur länge Linda kan köra sitt race och samtidigt skriva krönikor för Expressen, Amelia och annat... TV-rutan bör hon ju vara bannad från också...
Han ejakulerade på gymredskap (med mera) vilket gjorde att hans sexualitet fick negativ inverkan på andra som inte bett om att vara en del av den. Det är lite annorlunda än att lägga upp bilder som kräver att man aktivt tar del av dem. Så jag tycker inte man kan jämföra fallen, det JB gjorde skulle kunna vara brottsligt.
Citera
2023-08-13, 15:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8-D
Sååå dåligt tjänar hon inte.

Hon har i intervjuer berättat om sin, ofta, usla ekonomi.
Citera
2023-08-13, 15:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efterriket
Han ejakulerade på gymredskap (med mera) vilket gjorde att hans sexualitet fick negativ inverkan på andra som inte bett om att vara en del av den. Det är lite annorlunda än att lägga upp bilder som kräver att man aktivt tar del av dem. Så jag tycker inte man kan jämföra fallen, det JB gjorde skulle kunna vara brottsligt.
Och det var brottsligt, han anmäldes för både ofredande och för att ha brutit mot kontaktförbud, och mer än en gång...

Linda begår, såvitt jag vet, inga brottsliga handlingar.

Edit: blandade ihop bladh med JB, sorry, JB
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2023-08-13 kl. 16:50.
Citera
2023-08-13, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och det var brottsligt, han anmäldes för både ofredande och för att ha brutit mot kontaktförbud, och mer än en gång...

Linda begår, såvitt jag vet, inga brottsliga handlingar.

Enligt föräldrabalken ska barn ges omsorg och trygghet. Nu bevittnar Skugges minderåriga barn att någon våldför sig sexuellt på hennes mamma + att mamman våldför sig sexuellt mot sig själv, det är psykisk misshandel och sexuellt övergrepp. Att våldet dessutom publiceras på internet skapar stigma och utsatthet.
https://www.barnombudsmannen.se/stod-och-verktyg/genomfora-barnkonventionen/barns-ratt-till-skydd-mot-vald/barnkonventionen-om-barns-ratt-till-skydd-mot-vald/

Barnfridsbrott gäller om barnet bevittnar våld mellan närstående. Det är möjligt att en ny lag införs efter detta; Lex Skugge, för hon begår övergrepp på sitt barn, våld/sexet i kombination med offentlig exponering.
Citera
2023-08-13, 16:37
Medlem
Läste artikeln där Pernilla Wahlgren kritiserade Linda för att göra ÄNNU värre saker, än vad Pernilla gjorde på den tiden. Det Pernilla gjorde var ju nån slags njukporr med smakfulla bilder, utan snippan uttöjd med någont konstigt instrument.

Det jag tror är att Linda med sin Goth Look inte passade in i sexidealet när hon ville och då förkastade hon det istället. På den tiden skulle man ju vara blond och smal med kurvorna på rätta ställena och Anna Nicole Smith hade inte fått några män att köra av vägen om hon poserat i Lindas nuvarande formlösa "killer body" .Linda hade varit tvungen att blondera sig och skaffa silikonbröst, för att passa in i dåtidens sexideal.

Men nu är det nya tider med både anorektiska och smällfeta BBW:s som härjar på Only Fans och Xhamster där mormödrar och farfäder knullar runt som kaniner och Linda utnyttjar så klart nutidens möjlighet att tjäna lite pengar på just de som tänder på en mager medelålders dam med piskmärken över hela kroppen.
Citera
2023-08-13, 16:41
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efterriket

Vad hette JB och var finns tråden om han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in