Citat:
Ursprungligen postat av
Motorkultur
Ska ha varit vid Stadsdel Norr, Kanslihusgränd.
Fast vittnet i ÖP pratade ju om avspärrningar kring området mellan Fagerskrapan/Lillänge (Odenskog m.m).
Och vittnesfilmen visar ju biljakt på Inspektörsvägen.
Så isåfall har biljakten pågått länge igenom Östersund innan flykten norrut på E45. Eller så stämmer inte kanslihusgränd.
Personer med kopplingar till bilen kanske har adress på kanslihusgränd?